Svenska

Bästa spelkonceptet som inte realiserades?

  • Insänt av: over

Vilket spel tycker redaktionen hade störst potential vars koncept var helt underbart men som utvecklarna totalt f**ade upp?

Svar

Destiny och Metal Gear Solid V: The Phantom Pain är två av de största spelbesvikelserna någonsin för min egen del. Vill minnas att Brink såg döläckert ut på förhand också, men det var ju en enda soppa.

Assassin's Creed, det första, hade ett vansinnigt coolt koncept som inte alls lyckades realiseras. Kommer inte på mer just nu men det finns säkert fler.

Ställ en fråga till redaktörerna

- Rent spam eller frågor om varför vi inte svarar på just ditt brev kommer att resultera i avstängning. Vi svarar på precis vilka brev vi vill, och vi gör allt för att besvarar så många som möjligt varje dag.

- Istället för att fråga vad vi tycker om spel X eller Y, läs recensionen av det i vårt recensionsarkiv.

- Om du upptäckt en bugg eller ett annat tekniskt problem på sajten, berätta det istället via vårt buggrapport-formulär.

- Alla brev med rubriker typ "När?" eller "Hej!" slängs. En tydligt formulerad rubrik ökar chansen att vi besvarar just ditt brev.

- Vi rättar alla brev innan de publiceras. Ju mindre som behöver rättas, ju större chans är det att det publiceras. Se därför till att rättstava ditt brev innan du skickar iväg det.

- Använd sökmotorn och kolla om din fråga redan finns besvarad i tidigare brev. Vi har redan besvarat över 50000 brev, så chansen är stor.

Tack på förhand

/Petter Hegevall, Chefredaktör

Brev