Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Ska få stryk! HJÄLP!!!


Hej
Nu är det så här att jag har muckat med en kille ett bra tag nu, det har varit allting från att vi ropat håll käften till hårda lavetter.
Och nu har den hår killen bestämt sig för att banka skiten ur mig, han är 185 centimeter väger typ 70 och har muskler stora som 2-liters colaflaskor!
Jag är 160 cm, väger 50 kg och kan ju inte säga att jag är den mest muskulösa i skolan..

Vad ska jag göra??
Gömma mig som en liten fegis och överleva, eller ta det som en man och bli totalt sönderbankad och ligga på akuten i en vecka??!
HJÄLP!!!
Jalla! Jalla! Kebab! Kebab!
  • 0
Du ska skaffa ett långt jävla järnrör och hota (eventuellt slå) honom om han kommer för nära

Om du inte vågar det så kan du väl berätta hur det står till för en lärare i skolan eller något
Att slåss med troll, befria prinsessor och döda varulvar, det är att leva. - Strindberg
  • 0
Är det 1 mot 1 i så fall räcker det alltid med ett bra träff på skallen.
OH MY DICKS SO LONG, IF I LAID IT OUT ON MY KEYBOARD IT'D GO FROM A TO Z
  • 0
Spela en massa tekken och hoppas att något fastnar.
Veteran of a Thousand Forum Wars.
  • 0
Sikta mot pungen.

När man är född till en liten klen tönt så måste man använda sig av diverse fula knep. Likt nämnda. Annars kan du ge honom en blöt kyss, möjligtvis försök till analsex. Det borde defintivt skrämma honom.
I wanna get down on my knees and start pleasing Jesus. I want to feel his salvation, all over my face.
  • 0
Jobbigt läge. En idé är att hålla dig i närheten av vuxna så mcket som möjligt.
  • 0
  • Vebe
  • Vebe
Citerar -Mackan-:
Nu är det så här att jag har muckat med en kille ett bra tag nu


Som man bäddar får man ligga. Du kan ju alltid prova med att spela död.
"We live on a placid island of ignorance in the midst of black seas of infinity, and it was not meant that we should voyage far.." - H.P. Lovecraft
  • 0
Ta fram brännbollsträt . Nerå, men antingen så undviker du honom så mycket som möjligt eller så väljer du att bli nedslagen och sedan så anmäler du honom. Man vet dock aldrig med sådana där. De törs oftast inte slå någon, oftast "muckar" dom bara.
  • 0
Citerar Cruzen:
Det borde defintivt skrämma honom.


No shit!

Men ett järnrör gör nog susen.
Time isn't made out of lines, it is made out of circles....that is why clocks are round! - Cabose on timelines
  • 0
Citerar micke_1993:
De törs oftast inte slå någon, oftast "muckar" dom bara.


Nu är det -Mackan- du talar om, det är han som muckat men nu inte vågar fajtas.
Veteran of a Thousand Forum Wars.
  • 0
Jag skulle då inte gömma mig eller be om ursäkt, jag skulle vara för stolt för det. Ett annat problem för mig är att jag är väldigt orädd för folk, kanske inte så smart om man råkar vara kaxig mot fel slags person ;o

Men använd gärna någon form av vapen isåfall, han är ju trots allt större än dig, sen brukar slag och sparkar mot pungen funka. Ett slag med armbågen mot huvudet är ganska förödande.

Sticks and stones may break my bones...but I doubt it.
  • 0
Kupa händerna, håll dom runt huvudet på honom och sedan smäller du ihop händerna samtidigt mot båda öronen med all din kraft. Han borde få ganska ont då hans trumhinna kan spricka av det.

Detta är dock inget jag kan rekommendera att göra men om det börjar bli väldigt farligt så att säga så kan det vara ett bra tips.
  • 0
Citerar Cruzen:
När man är född till en liten klen tönt så måste man använda sig av diverse fula knep. Likt nämnda.


Sand i ögonen är en nutida klassiker. Vad skulle vi klenisar göra utan den tekniken?
Så talade Waiiwan
  • 0
om inget annat funkar kan du alltid testa med att kittla honom
OH MY DICKS SO LONG, IF I LAID IT OUT ON MY KEYBOARD IT'D GO FROM A TO Z
  • 0
Citerar Waiiwan:
Sand i ögonen är en nutida klassiker. Vad skulle vi klenisar göra utan den tekniken?


Kan funka. Det ultimata är dock att skvätta lite sand i vaginan om den förmodade slagskämpen är av kvinnligt kön. Det gör dem redigt ilskna.
I wanna get down on my knees and start pleasing Jesus. I want to feel his salvation, all over my face.
  • 0
Sparka på knäskålen allt var du har och vips är problemet löst, han är nere för räkning och kommer inte kunna springa något mer
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
att bli petad i magen kan vara det värsta om finns för vissa
OH MY DICKS SO LONG, IF I LAID IT OUT ON MY KEYBOARD IT'D GO FROM A TO Z
  • 0
Torka upp byxorna efter urineringen, ta det som en man och ge honom världens spark mot hans genitalier.
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Knowledge is power...

Läs "The art of war" - Sun Tzu

Fixa skor med stålhätta och sikta på skrevet sen är han inte man mer...
Skrtelinator!
  • 0
Men, -Mackan-, då. Vad har du nu gett dig in på? Mycket dumt gjort...

Hur som helst - ta striden som en skäggig viking. Han kommer att få tag på dig förr eller senare i vilket fall, lol.

Och för Guds skull, använd inte vapen. Det kommer bara att slå tillbaka mot dig.
Skjuter bara horse och aina
  • 0
Jobbigt läge, minst sagt. Du kanske ska satsa på en politisk exil?
  • 0
Citerar Nirellen:
om inget annat funkar kan du alltid testa med att kittla honom


med tanke på beskrivningen vi fick så är det nog ingen bra ide

Citerar Waiiwan:
Citerar Cruzen:
När man är född till en liten klen tönt så måste man använda sig av diverse fula knep. Likt nämnda.


Sand i ögonen är en nutida klassiker. Vad skulle vi klenisar göra utan den tekniken?


tänk om det inte finns nån sand på stället han ska "stryka" på då
Join the dark side! We have cookies =)
  • 0
Hahahahahahahah, skyll dig själv för fan. What you reap is what you sow, så det så.

Ta det som en man, gör ditt bästa och hoppas på att inte får för mycket stryk.
  • 0
Ta med dig ett häftstift, samt en ko som du i hemlighet har gett helium... Göm dig sedan i buskarna med kossan!
Pessimisten: Det kan inte bli värre... Optimisten: Jo då, det kan det! :-)
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Som man bäddar får man ligga. Vi uppmuntrar dessutom inte till våld här. / Iqaros