Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Hur kommer du vara om 60 år?


Likadan, fast jag kommer heta Yonobi 4.0.
Garçon means boy.
  • 0
Sitta på varandan och skrika åt ungdommar
All you need is love!
  • 0
Gammal
Jag är inte omogen. Jag har kul, du borde testa det din sura jävel
  • 0
Sitta i min lägenhet och klaga på ungdomarna medens jag viftar vilt med käppen.
  • 0
Jag hoppas att jag kommer bo i ett hyfsat stort hus i södra England med barn + barnbarn inom kort avstånd. Jag har dock inga planer på att pensionera mig helt, utan jag vill nog jobba så länge jag orkar. Planerar även att hålla mig i form tills jag kolar. Jag är grymt rädd för att bli en sån där gammal människa som inte orkar göra någonting.

Faaaaaaaaaast. Och andra sidan låter det rätt bra att sitta nånstans och vara arg på ungdomar.

"NÄR JAG VAR UNG SÅ FICK MAN VÄNTA TILL LEVEL 40 FÖR MOUNT, OCH EPIC MOUNT TOG EN MÅNAD ATT FARMA IHOP! HUVVA!
To Dare is To Do
  • 0
Jag kommer spöa barnbarnen i Halo Reach 57: ODST Back in Action for the 35th Time.
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort
  • 0
Antagligen död sedan 30 år
Lider inte längre för konsten, jag bara lider
  • 0
Citerar Inarion:
"NÄR JAG VAR UNG SÅ FICK MAN VÄNTA TILL LEVEL 40 FÖR MOUNT, OCH EPIC MOUNT TOG EN MÅNAD ATT FARMA IHOP! HUVVA!



Haha!

"Ser du det här såret i fingret pojk? Det fick jag efter att ha besegrat Seth i Street Fighter IV på svåraste svårighetsgraden. Blåsorna växte sig stora som kullar men det var det allt värt."
Gröt? Är du helt knäpp eller?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!