Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Hur kommer du vara om 60 år?


En retro gamer.
Coca Cola Veins
  • 0
Antar att hälften har skrivit "död" så jag antar att jag också kommer att vara död.
  • 0
gammal!
eller död.
  • 0
Död så det förslår. En del av intet med andra ord. Can't wait.
Esike desike luntan tuntan.
  • 0
kommer ens denna planet att finnas om 60 år?
  • 0
En elak tjurig gammal gubbe som alla barn hatar. Jag VILL faktiskt vara sådan.
  • 0
Citerar Zaito:
kommer ens denna planet att finnas om 60 år?

Ja, kanske det, men du kommer vara död.
  • 0
Död och begraven.
  • 0
76.

Och glad.
  • 0
Jag kommer vara 73 och en gamer.
  • 0
Citerar Katla:
Om 60 år är jag död.

Citerar Sensuella Sven:
Ligger antagligen död och begraven sedan länge.

Citerar bellyman:
Död, förhoppningsvis. Vill inte bli gammal....
Citerar Sentinel Excess:
Död.

Citerar John Uskglass:
Förhoppningsvis är jag död. Vad finns det att göra efter det att man fyllt åttio, liksom?

Citerar killtrocity:
Död kanske?

Citerar _Snake_:
Död eller se ut som en 60-åring, fast jag då skulle vara 80.

Citerar Heiskanen:
Död.
Citerar MrOizo:
Dödare än döden. Men säkert glad.


Citerar Elliott:
Död skulle jag gissa.

Citerar madelax:
Död eller rik. Inget mellanting.

Citerar Holiace:
Död om vi inte hittar ett sätt att bota cancer och hjärtproblem så kommer jag vara död vid 78 års ålder.

Citerar killtrocity:
Som alla andra död!

Citerar Zebaroth:
Död.

Citerar Mo0ngoose:
Antar att hälften har skrivit "död" så jag antar att jag också kommer att vara död.
Citerar Zaito:
gammal!
eller död.

Citerar Gomer_pyle:
Död och begraven.



Vilket otroligt optimistiskt forum man hänger i.
SHUT YOUR MOUF!
  • 0
Antagligen död... eller en beige gammal gubbe som klagar på ungdomarna och slår folk på benen med min käpp.
<--------You may not like him, but the Canadians think he's a genius.
  • 0
Citerar mygga_med_stil:
Vilket otroligt optimistiskt forum man hänger i.

Mer plats åt oss.
  • 0
  • Rova
  • Rova
Kommer vara en surgubbe som bor här i Norrbotten och gnäller på ungdomarna som kör med slutburk på skotrarna.
Glorp.
  • 0
Citerar mygga_med_stil:
Vilket otroligt optimistiskt forum man hänger i.


Fortsätt du hoppas på att du lyckas undvika den stora svärtan. Vi andra väger oddsen mot varandra och inser att chansen faktiskt är störst att vi har äntrat den stora härliga vilan vid det laget.

Uppfriskande i min mening; när resten av världen inte verkar göra något annat än att försöka ignorera faktum, så accepterar Gamereactor slutet utan att pumpa sig fulla av botox och hävda att det där silvergråa håret bara är en ny läcker skala av blont.
Esike desike luntan tuntan.
  • 0
  • V
  • V
Kommer alla att dö vid 75 eller?

Jag ska gå runt med en käpp och klaga på dagens ungdom och deras hippie-hop. Gärna med ett stort skägg.
YAWP!
  • 0
om 60 år sitter jag på en rullstol och cruisar runt med min pipa.
Har någon sett min katt?
  • 0
Citerar Silke Neryn:
Uppfriskande i min mening; när resten av världen inte verkar göra något annat än att försöka ignorera faktum, så accepterar Gamereactor slutet utan att pumpa sig fulla av botox och hävda att det där silvergråa håret bara är en ny läcker skala av blont.

Ett väldigt nyttigt sätt att se det på.
SHUT YOUR MOUF!
  • 0
Citerar X-factor:
En retro gamer.
Mannens erektion beror på ett överdrivet intag av persilja, sparris, kronärtskockor och skaldjur.
  • 0
Övervakad.
Så talade Waiiwan
  • 0
Gammal...och fet.
Life experience is an important ingredient. Curiosity. Nerves. Dare to make a fool of itself, be naked. Constantly exposing themselves to danger and artistic: Never say now I'm ready.
  • 0
  • Phip
  • Phip
Såhär:
Jag äter frukost,tar Flingor och en liten macka. Jag är beredd att gå ut och tar på mig min hatt och min rock. Jag går ut i parken och slänger lite mat till duvorna sedan traskar jag vidare. Jag går runt i stan utan något problem. Jag går in till Game och kollar lite och kanske till och med köper något. Sen går jag till Webbhallen och spöar lite snor ungar i Street Fighter 7. Sen går jag hem och går ut med min hund.
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0
Död, med stor sannolikhet.

Tillagt 2009-04-20 21:24:
Och med tanke på att jag jobbar inom äldrevården så vill jag inte bli äldre än 75-80, så länge jag klarar mig själv iaf.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar mygga_med_stil:
Vilket otroligt optimistiskt forum man hänger i.


Snarare realistiskt.
:3
  • 0
Utrotningshotad.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!