Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Hur kommer du vara om 60 år?


Impotent, sentimental och utan någon som helst anledning att leva troligtvis...

Det eller död... förhoppningsvis det sista alternativet.
This is your life, doesn't get any better than this...
  • 0
Kommer sitta och gnälla, och ständigt uppredpa att det var bättre förr.
Hey! Mr. Tambourine Man, play a song for me
  • 0
Förhoppningsvis kommer jag att vara en glad och frisk gubbe som njuter av livet.
Ted Hinterleithner / Gamereactor
  • 0
91 år... Jag kommer att ha varit tjock, men liksom torkat ut efterhand och sitter då bara och suger på karameller som jag införskaffat med min ynkliga pensionspeng men inte har nog med tänder för att kunna tugga på. I övrigt myser jag med min gubbe (som fortfarande är tjock) och bjuder alla mina barnbarn och barnbarnsbarn på karamellerna.
Blå.
  • 0
Troligtvis död o begraven, men annars sitter man väl på "himmet" och dricker insmugglade starkvaror och ofredar sköterskorna...
  • 0
skojar ni eller tror ni jag tänker på det. JAG ÄR GLAD ÖVER ATT JAG LEVER NU!!!
  • 0
Full.
Mirakel Spektakel
  • 0
Vid liv, förhoppningsvis. Jag kommer förstås isåfall sitta och spela de "gammla goa" spelen från den här generationens spel.
  • 0
Citerar ses:
Hur kommer du vara om 60 år?

Äldre, antar jag.
  • 0
Om 60 år så är jag 75.. Så jag sitter väl antagligen hemma och äter gröt och tittar på nationalsången på SVT 1?
Att vara? Eller icke vara? Det är frågan!
  • 0
Sitter väl under ett parasoll utanför mitt hus vid Comosjön och äter en god lunch, solbränd och iklädd vit skjorta och hatt.
Med varje framgång man vinner får man en fiende. Man måste vara medelmåttig om man vill vara omtyckt.
  • 0
Död? Fan, om sextio år är jag åttio! Helvete.
  • 0
Om 60 år så är jag en 80 årig gubbe som snor mina barnbrans tvspel
Paj är svaret på livets alla frågor!
  • 0
Jag är väl en tråkig snål jävla gubbe hur fan ska jag veta?^^
AnZen Hegevall @ Gamereactor
  • 0
Jag kommer vara en tjurig, pessimistisk, cynisk, arg, kritisk och illvillig gubbjävel. Och jag kommer älska det :3
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
Förmodligen död.
  • 0
Pensionär. En snajsig sådan som inte klagar på allt och alla som en viss mormor
  • 0
gammal
Carlsberg don't do games, but if we did, it'd probably be the best games in the world
  • 0
jag har beräknat att om ca 30 så kommer man kunna operera om sig till vad som helst för ett bra pris, så jag ska operera om mig så att jag ser ut precis som Johan Palm för då kommer jag få skit många tjejer, och vid det laget så har man troligen upfunnit människo kloning, precis som i the 7th day, och då kan jag leva i all evighet som Johan Palm
  • 0
Om 60 år kan jag se tillbaka i mitt liv och tänka på allt jag gått igenom
Det är lätt att bli en skitstövel.
  • 0
77 år... Då är jag ta mig fan död.
  • 0
Jag ska sitta o spöa mina barnbarn i framtidens gta o fightingspel. Sedan ska jag flyga till mars på semester o skriva arga brev till regeringen:
Die hard or die trying
  • 0
Jag kommer ha blivit känd på mitt gitarrspelande, så då ligger jag och chillar i poolen på en herrgård i Las Vegas.
Det är ditt fel Staffan Westerberg
  • 0
Citerar Ænima:
så då ligger jag och chillar i polen


Blev lite rädd där ett tag. Innan jag insåg att det var en type-o.
I don't envy you.
  • 0
DÖD
PS5: sssHUNT3Rsss
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!