Hur kommer du vara om 60 år? 
Antal inlägg: 258![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | En genial forskare som kom på en teknik som gjorde att man inte åldrades, men det var försent för min del eftersom jag är 74år då. It's time for PS VITA!!! | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Död, förhoppningsvis. | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() | Rätt rutten... Prata med en gammal tant vem vet hon kanske har ett sexigt barnbarn | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Jag beter och klär mig som en pensionär, så när jag är 74 så kommer nog inga stora förändring ha skett. d(o.o)b | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 75 årig gammal gubbe som förhoppningsvis har fått barnbarn. "Utan pengar hade vi alla varit rika" | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | 81 and still going strong. Jag kommer vara den jobbiga gubben som alltid börjar mina meningar med: "På min tid..." I just dont know what went wrong | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | When I´m 64! d(o.o)b | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Paying for my freedom with your lonely unmarked graves | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Om sextio år kommer jag vara stenrik och leva i en villa med en pool stor nog för en stor lyxig båt som man kan glida runt i i poolen. Världsherravälde | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jag lär sitta med en filt över benen, skrivandes på en uppföljare till någon bok jag just fått publicerad. Jag kommer även att dricka kaffe med saketter i och prata med mitt barnbarn. You said it, man. Nobody fucks with the Jesus. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | impotent? Cry a river. Build a bridge. Get over it. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Snäll. Klappa fina katten? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | När den tiden kommer är jag 76, och en riktigt elak och sur farbror! We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Kommer förmodligen vara en pensionerad gubbe sedan ett bra tag då. Nöjd med mina barn och barnbarn med en filosoferande blick i det dunkla ansiktet. Did I have an impact on the world and the people around me or did every word I spoke come out verbal and unintelligible? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jag vet faktiskt inte, men jag planerar att börja röka cigarr när jag pensioneras så antingen gör jag det eller så ligger jag 1.8288m under marken. electronic monolith throw a jam upon the disc | |
| ||
Pepps![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Död kanske | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | en ful skrikig skitgubbe som irriterar folk "Panie Treehorn traktuje obiekty, jak kobiety, man!" | |
| ||
| bistirdslap2 | samma frilla fast lite yvigare Första recensionen av Red Dead Redemption: http://www.gamereactor.se/medlemsrecensioner/11514/ | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jag vill ha hatt! "In this world, nothing is certain but death and taxes." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Fortfarande ung och stark. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerar Th3 End: Fortfarande ung och stark. En ung 60 åring...? "In this world, nothing is certain but death and taxes." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerar Phip: En ung 60 åring...? Utseendemässigt. | |
| ||
Spel token![]() ![]() ![]() | En sur jävla 73 åring. Jag är medveten om att jag har ett idiotiskt namn, tack. | |
| ||
The_gunners![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerar Th3 End: Citerar Phip: Då får du styrketräna som fan. Såg ett program om en 80-åring som var värsta bodybuildern. Han hade en kropp som en 50-åring. Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerar Spel token: En sur jävla 63 åring. Är du 3 år just nu? It's time for PS VITA!!! | |
| ||