Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Hjälp välja present, idétorka.


Halloj!
Hoppas ngn där ute kan hjälpa mig välja en bra present åt en 22 årig tjej som fyller år imorrn. Budget 500kr. Ser helst seriösa och realistiska svar.
Il Capitano
  • 0
För att jag ska kunna brainstorma så behöver jag lite information. Vilken sorts relation har du till rörande? Vad gillar hon? Har hon snygg röv? Etc.
I wanna get down on my knees and start pleasing Jesus. I want to feel his salvation, all over my face.
  • 0
Min bästa kompis flickvän, hon är söt och gillar inte TV-spel och tekniska prylar. Hon gillar det som de flesta tjejer gillar antar jag.. kan inte direkt peka ut ngt som hon verkligen verkligen gillar mer än annat.
Il Capitano
  • 0
Då kommer ännu en fråga. Jag må visserligen vara snål som ett litet as. Men varför slösar du bort 500 spänn på en kompis flickvän. Du tänker väl inte köpa henne? Sno henne? Likt nåt lösaktigt luder?

Mystiken tätnar.
I wanna get down on my knees and start pleasing Jesus. I want to feel his salvation, all over my face.
  • 0
Citerar Cruzen:
Då kommer ännu en fråga. Jag må visserligen vara snål som ett litet as. Men varför slösar du bort 500 spänn på en kompis flickvän. Du tänker väl inte köpa henne? Sno henne? Likt nåt lösaktigt luder?

Mystiken tätnar.


Lol nej.. men det är inte slöseri tycker jag. 500 spänn är fan ingenting. Det är en lapdance på en strippklubb. Nu tänker jag kanske inte spendera 500 spänn, men det är gränsen. Finner jag något lämpligt som kostar 200-300kr så är det fine.
Il Capitano
  • 0
Måste hålla med Cruzen på den här, det är totalt ologiskt att du skulle lägga ner 500 kronor på din bästa väns flickvän.
  • 0
Citerar Moktos:
Måste hålla med Cruzen på den här, det är totalt ologiskt att du skulle lägga ner 500 kronor på din bästa väns flickvän.


har jag skrivit att jag ska lägga 500kr? nej det har jag inte. Det är min budget. Hittar jag ngt för 150kr och det är finemang, så är det bra så.

Sheeeeesh.. kom med förslag istället för att skriva massa irrelevanta saker.
Il Capitano
  • 0
Jag tror du tänker sno henne.

Din lömska lymmel!
I wanna get down on my knees and start pleasing Jesus. I want to feel his salvation, all over my face.
  • 0
Parfym eller smycken?
  • 0
Alltså känner du henne inte så väl och bara vill vara snäll på fördelsedagen liksom, kan du väl bara ge henne ett sf-bio presentkort på ~150kr, eller kanske lite mer (så att kompisen/pojkvännen kan följa med också), men det blir ju beroende på din budget igen.

Jag vet, det är fantasilöst men det är iaf något som aldrig kan bli fel.
A nuclear war could ruin your whole day!
  • 0
Citerar EscChaos:
Alltså känner du henne inte så väl och bara vill vara snäll på fördelsedagen liksom, kan du väl bara ge henne ett sf-bio presentkort på ~150kr, eller kanske lite mer (så att kompisen/pojkvännen kan följa med också), men det blir ju beroende på din budget igen.

Jag vet, det är fantasilöst men det är iaf något som aldrig kan bli fel.


Sant.. det funderade jag på eftersom båda vill se Hancock
Il Capitano
  • 0
  • Aho
  • Aho
Örhängen går väl alltid an. Kanske något med någon inte allt för dyr pärla i, och sedan kan du se till och bjuda henne på valfri Bio, som ta ut henne på resturang efter det. Och så kan du fria sen åsså.
  • 0
Får nog instämma lite i vad de andra säger och fråga; Varför köper du en present till din bästa väns flickvän för? Står ni varandra så nära?

-----------------------

Annars håller jag nog med om att ett presentkort på bio är en enkel och ofta uppskattad present.

-----------------------

Citerar MOmbre:
har jag skrivit att jag ska lägga 500kr? nej det har jag inte. Det är min budget.

Skriver man "Budget 500kr" i startinlägget så är det väl förfan klart att de tolkar det som att du är redo att lägga ut så mycket?
  • 0
Någon skiva kanske? Men håller annars med Iqaros; presentkort fungerar alltid.
Johnny ain't so crazy. He's always got a line for the ladies.
  • 0
Presentkort på Kicks brukar vara en höjdare, tjejer behöver alltid någon ny parfym eller nytt smink. Köp ett sånt för 200-300 kr.
  • 0
Hur dyr present köper han henne då din budget är på 500 kr?
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Min mamma fyller år i april-månad, några som har något tips på vad man kan köpa? Funderar på att köpa en sån här "filt med armar" eller så biljetter till Mark Levengoods föreställning på Rival. Kruxen är väl att jag inte vet vad hon skulle uppskatta, hon säger då att hon inte behöver någonting.
  • 0
Citerar Sleepless:
Kruxen är väl att jag inte vet vad hon skulle uppskatta, hon säger då att hon inte behöver någonting.

Så säger alla mammor!

Dina båda idéer låter bra tycker jag. Jag tror det är viktigare att du har hittat på någon present till henne än att det är precis vad hon vill ha, det är din omtanke som räknas.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Tack, jo sant. Filten ser rätt mysig ut tycker jag, och den skulle hon ju få bra användning för också bra länge.
  • 0
Min polares flickvän fyllde år igår, gick dit och gav henne en halv chokladkaka och käka upp deras tårta. Håller med Cruzen, du försöker sno henne!
  • 0
En smäll på käften. Gratis.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Varför skriver ni fortfarande om det var 4 år sedan MOmbre skrev inlägget?
Antag att du är en idiot. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig.
  • 0
Citerar Spelfjanten:
Varför skriver ni fortfarande om det var 4 år sedan MOmbre skrev inlägget?

För att någon skrev en ny fråga för två timmar sedan.
  • 0
Citerar ApeWithSniper:
Citerar Spelfjanten:
Varför skriver ni fortfarande om det var 4 år sedan MOmbre skrev inlägget?

För att någon skrev en ny fråga för två timmar sedan.


Citerar Heroif:
Håller med Cruzen, du försöker sno henne!


Han besvarade ett 4 år gammalt inlägg...
"Ska du ha Browwerhood eller?" - G
  • 0
Citerar Rockstar1:
Han besvarade ett 4 år gammalt inlägg...


Besvarade inte frågan, konstaterade mer hans onda avsikter. Men läste inte när inlägget kom så shame on me.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!