Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Spotify - Din egen låtlista!


En lista med bara kvinnliga artister:

My Girls
Människor över hela världen lär sig svenska för att läsa mina recensioner!
  • 0
Finns det ingen på den här sidan som sitter och trycker på någon härlig lista med äldre Ska- och Rocksteady? Låtar i stil med de plattor som Trojan Records står bakom.

Glad St. Patricks Day förresten, om någon hade tänkt dricka bärs ikväll: Irish Drinking Tunes, mate! - St. Patricks Day!
  • 0
Här är min lista. Består mest av Dropkick Murphys, Muse och Foo Fighters. Resten är en jävla blandning av allt möjligt.

http://open.spotify.com/user/nisse950/playlist/5So2mgmoi1FWWx0
0OmC3Yy
"Finns där något sätt för islam att på ett bra sätt integreras i det svenska samhället, eller kommer svensk trångsynthet, rädsla och respektlöshet göra detta omöjligt?"
  • 0
Hörde en låt igår på min student, jag hörde ingen text men det var en technolåt som alla klasserna spelade flitigt på flaken, någon som kan ge förslag på vad det var för låt?
  • 0
Citerar johan861:
Hörde en låt igår på min student, jag hörde ingen text men det var en technolåt som alla klasserna spelade flitigt på flaken, någon som kan ge förslag på vad det var för låt?

Så det enda du vet är att det är techno? Well, that narrows it down.
  • 0
Citerar johan861:
Hörde en låt igår på min student, jag hörde ingen text men det var en technolåt som alla klasserna spelade flitigt på flaken, någon som kan ge förslag på vad det var för låt?


Gick den typ untz untz untz untz? För isåfall kan det vara varenda jävla technolåt i hela universum.
Sorry old horse!
  • 0
Det har blivit ett par spellistor på sistone. Finns här.
She might think that I've forgotten her, don't tell her it isn't so.
  • 0
Upps.
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!