Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Berätta om din "åhnejsekund"!


Hah, har fått många "åhnejsekunder" under kemilaborationerna. xD
DIE SONNE SCHEINT
  • 0
jag bråkade med en blatte förut, han sa nånting om min mamma och jag blev sur så jag bestämmde mig för att ge honom en smäll på käften, han blev sur...
  • 0
Jag skulle kasta min visitkortsetui (fräckt namn) på sängen och kastade den högt upp i luften för att se hur den landar - på min iPod. Ett permanent, och dessutom fullt synligt, märke på skärmen som jag som tur med väldigt sällan använder för att se på film.
electronic monolith throw a jam upon the disc
  • 0
Citerar pajman 1337:
jag bråkade med en blatte förut, han sa nånting om min mamma och jag blev sur så jag bestämmde mig för att ge honom en smäll på käften, han blev sur...


du är k00l!
I SCANNED IT WITH NORTON AND IT SAYS IT CONTAINS A TROJAN
  • 0
Jag var bakom Nässjös ungdomshus en vacker sommardag. Hade inget att göra, så jag får för mig att sparka på några tomma plastdunkar som låg och skräpade där. Sparkar först till en liten. Sen såg jag en jätte stor dunk. Jag började att ta sats, började att springa, när jag är framme vid den ser jag att den är fylld av sand. Men jag hade redan svingat min fot och det var försent. Haltade i två veckor efter denna händelse.
Peace out booooiiiiiis! And girls..
  • 0
En gång så "lånade" jag en kompis cykel, och av någon anledning så ledde jag den up för en backe, medan han stod nedanför och såg på så hoopade jag upp och cykeln gick iväg i full fart.
Precis då så haör jag den replik jag absolut inte vill höra, "Bromsarna fungerar inte!" Åhnejsekund 1, jag korsar vägen (Detta är en liten lokalväg) och fortsätter i full fart in på en lång, smal väg, precis när cykeln börjar sakta in så tänker jag hoppa av, precis när jag slänger över benet för att hoppa av så hör jag min kompis ropa "Nej! Den saktar in!" Åhnejsekund 2, men jag sätter ner foten och flyger framåt med cykeln nder mej, skrapar upp höften, armbåden, och benet rejält, och skrapar sadeln på min kompis cykel.
42
  • 0
schysst kompis
Peace out booooiiiiiis! And girls..
  • 0
Citerar Linus Ohlsson-99:
*text*


Synd det där med saeln
I SCANNED IT WITH NORTON AND IT SAYS IT CONTAINS A TROJAN
  • 0
*ligger och strular med en kvinna jag släpat hem från krogen* I mitt inte helt nyktra tillstånd utbrister jag väl ett inte helt genomtänkt "du, din polare var jävligt het"!
  • 0
Jag sitter en hel jävla dubbellektion i datasalen och skriver om fysik, är äntligen klar, ska bara in på google och kolla lite källförteckningar, men datorn som jag använder har en extremt irriterande "bugg". Man kan liksom ha muspekarn utanför skärmen, men om man klickar så stängs datorn helt jävla enkelt av. Det var just det jag gjorde när jag nonchalant gled ner för att klicka på Start.

"Nä... Nä! Nej FAN! SKIIIIIIT!"
Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts.
  • 0
Jag och några kompisar hade på något vänster fått tag i en golfklubba och ett par golfbollar. Busiga som vi var så valde vi att vänta tills alla på skolan gått hem så vi kunde få testa våra nya redskap. Vi började slå iväg en massa golfbollar så att de studsade runt i korridoren vi stod i. En kompis tyckte dock det skulle vara kul att slå allt vad han hade, så han samlade så mycket kraft han kunde och fick in en riktig jävla fullträff. Bollen flyger hur snabbt som helst - rakt mot en städare! "Åh helvetes jävla fanskap" är det första som dyker upp i mitt huvud. Bollen missar dock precis, varpå städaren tittar på oss, skakar på huvudet, och fortsätter sopa golvet.
Så talade Waiiwan
  • 0
Jag brukar få såna där "ånejsekunder" relativt ofta när jag är vid datorn, oftast när jag skickat något som jag direkt ångrar, men inget jag kommer ihåg såhär på rak arm.

Kommer dock ihåg en gång i högstadiet när jag skulle ta moppen hem på en håltimme, körde igenom en liten skogdsdunge som gränsade till skolan och såg då att en liten tall hade fallit över vägen. Tänkte att jag kunde köra över den med crossmoppen och gasade på, men precis millisekunden innan så insåg jag att detta skulle fan inte gå. Sagt och gjort, jag flög som en trasdocka genom skogen, och ungarna som stog och tjuvrökte 2m där ifrån såg helt förlamade ut.
Sen kom jag tillbaka helt skitig och trasig till skolan och kunde bara skratta åt allt.
-Juicy
  • 0
Citerar Waiiwan:
Golfäventyr gick nästan snett...

Under kontrollerade former tycker jag sådant där är väldigt roligt, men att börja spela golf inuti en skolbyggnad tycker jag bara låter oansvarigt. Fick någon reda på ert busstreck?
Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun.
  • 0
Citerar Rösti:
Under kontrollerade former tycker jag sådant där är väldigt roligt, men att börja spela golf inuti en skolbyggnad tycker jag bara låter oansvarigt. Fick någon reda på ert busstreck?


Det var extremt oansvarigt och inget jag direkt skulle testa igen. Ingen vuxen fick reda på vårt busstreck och ingen/inget skadades, men vi gjorde aldrig om det.
Så talade Waiiwan
  • 0
Då jag utan att tänka flyttat mitt 360 när det varit igång och då snabtb kommit på FUCK NEJ! och tar ut skivan och den är helt repig.
Hey! Mr. Tambourine Man, play a song for me
  • 0
Hade min "åhnejsekund" när jag gick i 2an. Gick på skolgården med en tjej jag var med ibland och då sparkade vi på stenar så att dom flög upp i luften, slutade med att jag sparkade en stor sten mitt i pannan på henne och hon åkte bort med ambulans.
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
jag hade precis spenderat flera timmars av spelande av att klara expert nivån på guitar hero 2 så var klockan 3 på natten och jag var svinigt trött jag tänkte antagligen inte och stängde av under laddningen vilken man ALDRIG I LIVET får göra eftersom hela din sparning försvinner och dagen där efter hade jag en jävligt jobbig ohnejsekund ...
  • 0
Jag var skit trött efter skolan, så jag sätter mig ner i min stol. Jag känner att det är något under mig, men bryr mig inte tills jag fattar att det är mitt Xbox Headset. Snabbt som satan reser jag mig, men försent.. Den gick sönder och ja fick köpa ny :/
Trust your hand.
  • 0
Citerar Colabaronen:
Hade min "åhnejsekund" när jag gick i 2an. Gick på skolgården med en tjej jag var med ibland och då sparkade vi på stenar så att dom flög upp i luften, slutade med att jag sparkade en stor sten mitt i pannan på henne och hon åkte bort med ambulans.



Böhöhöhö, Cecilia.
Prying open my third eye.
  • 0
Citerar Andolini:
Böhöhöhö, Cecilia.


"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Citerar Colabaronen:



Jag ser henne då och då i skolan och snackar, hon blev skitsur på dig när det hände.
Prying open my third eye.
  • 0
Citerar Colabaronen:
Hade min "åhnejsekund" när jag gick i 2an. Gick på skolgården med en tjej jag var med ibland och då sparkade vi på stenar så att dom flög upp i luften, slutade med att jag sparkade en stor sten mitt i pannan på henne och hon åkte bort med ambulans.


Klumpeduns!
Mannens erektion beror på ett överdrivet intag av persilja, sparris, kronärtskockor och skaldjur.
  • 0
Citerar Andolini:
Jag ser henne då och då i skolan och snackar, hon blev skitsur på dig när det hände.


"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
  • Arnc
  • Arnc
Ja tänk om man hade räknat alla sådana sekunder. I mitt fall hade jag troligen kommit upp i veckor om inte månader med tanke på alla jag har haft. Speciellt dom gånger då man testar eller tror man hinner något och så gör man det inte >.<

Tur är har det inte hänt något när jag övningskört än så länge. Eller hmm det har det faktist Aja inget allvarligt får jag väl ändra det till
"Some people are like slinkies, they dont really have a purpose, but they still bring a smile to your face when you push them down the stairs."
  • 0
Ett par mer eller mindre genanta saker har hänt mig genom åren, allt från fisar i klassrummet till porrsidor i historiken, men den händelse som jag tycker är roligast hände min kompis.
Det var två dagar till hans lillebrorsas födelsedag och han hade pratat med en kille på vår skola om att få köpa hans samling med pokémon-kort som present. Han hade ett hundratal kort och affären gjordes på skolbussen. De satt på motsatta säten längst fram i bussen och utbytet gjordes över mittgången, men säljaren tappade korten så de spreds över hela mittgången. Det hände förra året och alla på bussen var mellan 14 och 16 år. Min kompis vägrade hjälpa till att plocka upp korten så stackren som tappade dem fick plocka upp allihop, och det var en hel del kort. Pinsamt för honom och för min kompis när det kom fram att han skulle köpa pokémon-korten.
This is why we can't have nice things
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!