Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Gräv bort Skåne


Dags för min upplaga av gräv bort skåne 2009



"Gräv bort Skåne" är en förening som aktivt arbetar för ett Sverige utan Skåne.


"G.B.S jobbar för ett tryggare Sverige, fritt från det fruktade Skåne. Vi besöker varje år Skånes gräns till Blekinge, Småland och Halland för att gräva några tag i den stora process som till slut ska separera Skåne från vårt avlånga land.

År 2008 gjorde vi en resa till Båstad, Valje och Barkhult, och alla som var med på resan höll med om att det var en lyckad tripp. I år är det din tur att ansluta dig till gänget. Tveka inte, ta chansen och bli en grävare NU."


Det finns två sätt att få bort skåne från sveriges gräns, vi kan antligen påöka växteffekten så att skåne ligger under vatten inom 10 år, men då kommer troligen en del skåningar imegrera till sverige och spridda viruset (skånskan) vidare, eller så kan vi gräva bort skåne och putta över dom till danmark, vilket var det vinnande förslaget.

Vi funderar just nu på att investera i en sån här, det skulle få jobbat gjort mycket snabbare, den gräver 10 meter i minuten

Jag, pajman kan vara ordförande för gräv bort skåne här på gamereactor, om ni vill vara ned så är det bara skriva i min gästbok, skicka PM eller skriva här.

När nästa grävning blir är inte bestämmt än, men troligen någon gång nu i sommar, allt som behövs är en spade, ett 24 pack och humöret på topp.

Gräv bort skånes första spadman är niklas lundgren, går att nås via facebook om så önskas

http://www.facebook.com/group.php?gid=2209262735

Här diskuteras allt som har med föreningen gräv bort skåne att göra, allt som är förbjudet på övriga forumet är självklart förbjudet här.
  • 0
Citerar -I_C_E-:
Gl Hf!


jag fick iaf mycket support förra året, nu är jag dock för tillfället hatad av majoriteten av GR
  • 0
Skåne äger, varför gräva bort det?
Rihanna <3
  • 0
Skåne är ju den finaste delen av sverige. Skön dialekt har dom också
  • 0
Det låter som en bra idé jag bor i Valje så jag kanske kan gå ner och gräva lite efterhand
  • 0
I och för sig är det på sätt och vis bra att Skåne grävs bort och slipper våran politik och vårat samhälle. Tänkt på det? Då är det läge att flytta dit.

Dagens Sverige ogillar jag och jag vill bara bort från det (så långt bort som möjligt helst).

Skåne FTW bli danskt.
Pajman kan gärna gräva mer än 10 M per dag

Danskarnas är inte skrattretande.
Rihanna <3
  • 0
Gräver ni bort skåne blir nog Gomer förbannad
"Physics is like sex. Sure, it may give some practical results, but that's not why we do it." - Richard Feynman
  • 0
Nu är risken att jag spårar ur och blir bannad, men, vad har ni fittskallar emot Skåne?

Jag hade fanemig velat att Skåne blev danskt bara för att slippa er, era dumma idioter. Vad fan har ni emot Skåne?

Pajman, lägg ner. Du är bara patetisk i ditt uppmärksamhetsfiskande. Jag ber dig, mogna till lite och sluta trolla och hålla på, snälla.
To Dare is To Do
  • 0
Citerar Andra Bullar:
Gräver ni bort skåne blir nog Gomer förbannad


Han är inte ensam.
Prestige 9 | MW2
  • 0
Citerar Caleb:
http://www.youtube.com/watch?v=KxSCrsgTa4c&feature=related


Om Skåne grävdes bort skulle ni förlora er källa till lyteskomik och andra idiotiska påfund.
To Dare is To Do
  • 0
Citerar Inarion:
Nu är risken att jag spårar ur och blir bannad, men, vad har ni fittskallar emot Skåne?

Jag hade fanemig velat att Skåne blev danskt bara för att slippa er, era dumma idioter. Vad fan har ni emot Skåne?

Pajman, lägg ner. Du är bara patetisk i ditt uppmärksamhetsfiskande. Jag ber dig, mogna till lite och sluta trolla och hålla på, snälla.
Way to överreagera.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Citerar Inarion:
Om Skåne grävdes bort skulle ni förlora er källa till lyteskomik och andra idiotiska påfund.


Varför ska vi ha kvar något så idiotiskt då? :<
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
Mura in Rosengård.
Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix.
  • 0
Citerar Caleb:
Varför ska vi ha kvar något så idiotiskt då? :<


Vad ska ni folk som är så häftiga i resten av Sverige skratta åt, då?

Citerar Fishy10:
Mura in Rosengård.


Det är inte mig emot.
To Dare is To Do
  • 0
Citerar Inarion:
Vad ska ni folk som är så häftiga i resten av Sverige skratta åt, då?


Feta personer?
"Reality is tearing itself asunder - and i must race."
  • 0
Citerar Inarion:
Vad ska ni folk som är så häftiga i resten av Sverige skratta åt, då?.


Skåningar som smitit över gränsen.
  • 0
Citerar Sällskapet:
Skåningar som smitit över gränsen.


Tro mig, ingen skåning vill vara i övriga Sverige, när övriga Sverige beter sig som snobbiga äckelidioter, var de än kommer ifrån.
To Dare is To Do
  • 0
Citerar Inarion:
Tro mig, ingen skåning vill vara i övriga Sverige, när övriga Sverige beter sig som snobbiga äckelidioter, var de än kommer ifrån.

kthnxbai!
  • 0
Citerar Inarion:
Citerar Sällskapet:
Skåningar som smitit över gränsen.


Tro mig, ingen skåning vill vara i övriga Sverige, när övriga Sverige beter sig som snobbiga äckelidioter, var de än kommer ifrån.


Bra då har du väll inget emot att vi tar bort er från sverige?
  • 0
Citerar Inarion:
Citerar Sällskapet kåningar som smitit över gränsen.

Tro mig, ingen skåning vill vara i övriga Sverige, när övriga Sverige beter sig som snobbiga äckelidioter, var de än kommer ifrån.


Agreed. Tänk er att handla sprit när man är 16 vi svenskar får vänta till 20.
Skåne kan lungt bli danskt så flyttar man över.
Bättre lagar, bättre politik, BILLIGARE att handla.
Rihanna <3
  • 0
Nej, inte nödvändigt.
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Sallad i Dallas
  • 0
Citerar theMerc:
Den som säger gräv bort Skåne dödar jag.

Jag känner mig lite frestad att testa ödet här...
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Janis