Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Köp & Sälj


Söker ett xbox one alternativt playstation 4.

Kan erbjuda ett presentkort hos mediamarkt på 1150kr samt pengar i mellan.

Kan även slänga med ett xbox 360 slim i förpackning ifall någon skulle vilja ha ett. Ligger bara och samlar massa damm.

Befinner mig i Sthlm området.

Mvh Ghostofsparta
  • 0
Någon med PS4 som är sugen att byta till sig en Xbox One? Behöver inte följa med några spel.
Ca 7 månader, väldigt sparsamt använt.

Orginalförpackning
Headset
Kontroll

Spel:
Watchdogs
Sunset Overdrive

PM vid intresse
There's something on your face. IT WAS PAIN!
  • 0
Halo 3 Limited Edition (Xbox 360) - går ut 25/5 kl 20:07
http://www.tradera.com/item/302025/233254116/halo-3-limited-edi
tion-xbox-360-


Paper Mario: Sticker Star (3DS) - helt nytt och plomberat - går ut 31/5 kl 16:20
http://www.tradera.com/item/342508/233650124/paper-mario-stic
ker-star-3ds-helt-nytt-och-plomberat-


Sunset Overdrive Day One Edition (Xbox One) - helt nytt och plomberat - går ut 31/5 kl 16:50
http://www.tradera.com/item/344272/233652254/sunset-overdrive
-day-one-edition-xbox-one-
  • 0
Har ett the witcher 3 till ps4 om någon vill ha. 300 kr å det är ditt.
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
  • Ree
  • Ree
Säljer eller byter spelen Super Mario 3D World och Mario & Sonic at the Winter Olympic Games Sochi 2014, samt en handkontroll, Wii motion plus, svart glansig. Har svart skydd också.

Vill ha antingen pengar (såklart) eller en Wii U Pro controller. Original, ej tredjepartstillverkad.

Allt är i perfekt nyskick. Inte en repa nånstans. Finns i Umeå. Kan skickas i förskott till stammisar. Bilder kan tas vid förfrågan.

Pris: Bud, gärna exklusive frakt.

PM:a vid intresse!
  • 0
Watch Dogs Ps4 bytes till vilket spel som helst.

Sthlm.
  • 0
Citerar neostar:
Har ett the witcher 3 till ps4 om någon vill ha. 300 kr å det är ditt.


Finns det kvar neostar? Är intresserad i så fall
  • 0
Säljer mitt nintendo wii u för 2 000 kr pma vid intresse!

Det som följer med är mario kart, new super mario bros, super mario 3D world, gamepad, 2 st wii motion kontroller!
  • 0
Säljer min PS vita slim (köpt December 2014), med 10 st spel. 2000 kr tar jag för allt. Spelen är digitala allihop, så man måste använda mitt konto som jag skickar med lösenord. Alternativt att jag formaterar den, men inga spel kommer med då, men då tar jag 1200 kr för den.

Spelen är:

- Uncharted: Golden Abyss
- Tearaway
- Gravity Rush
- Escape Plan
- TxK
- Conception 2
- Little Big Planet
- Wipeout 2048
- Citizens of Earth
- Ys: Memories of Celceta

PM vid intresse, finns i Stockholm.
  • 0
Köpes Shadow of the Colossus till PS2
Neon Meate Dream Of A Octafish
  • 0
Tja! Har både försökt sälja spel och velat köpa, för bra priser..

Är mer aktiv på loading, men pröver lyckan här. Har precis flyttat och skaffat en hyffsat tv.

Nu saknas en konsol. Xbox One eller PS4. Beroende på priset. Inga spel är måste.

Sen vill jag gärna köpa The Witcher 3 (PS4) Då jag innan flyttar in helt har tillgång till PS4 i minst två veckor till.

Betalar 400:- för TW3 eller byte mot Bloodborne. Skicka PM här, eller till min mail. [email protected]
Harmony is the way of winning
  • 0
Tja alla glada gamers!
Säljer presentkort hos elgiganten. 2000 för 1500 kr. Någon som är intresserad?
  • 0
Hej!

Söker med ljus och lykta efter XBOX360-spelet Sherlock Holmes vs Jack the Ripper.

Någon som villsälja eller kan hjälpa mig hitta det?

Tack på förhand!

/ Magnus
  • 0
  • Missing Avatar
  • Morz
Tja! Säljer nu mitt Xbox 360 med spel eftersom jag kör på PC nu. Xboxet är 2 år gammalt och fungerar utmärkt. Spelen som kommer med till xboxet är The Sims 3, Grand Theft Auto IV, Hunted The Deamon's Forge och till sist har vi Halo 4. Jag säljer även mitt Kinect till xboxet och spelen som kommer med där är Dance Central, Kinect Sports och Kinect Adventures. Sen har vi mitt gaming tagentbord och min gaming mus. Gaming tagentbordet är 1 år gammalt, fungerar utmärkt och heter Logitech 510. Gaming musen är också 1 år gammal, fungerar också utmärkt och heter Steelseries Sensei. Jag säljer tagentbordet och musen eftersom jag vann ett nytt tagentbord och fick en ny mus på födelsedagen av en kompis, jag gillar de nya tagentbordet och musen mer än det jag hade ifall någon undrar. Om någon är intresserad så skriv här på GameReactor. Priset för xboxet. spelen och kinect är tillsammans 2500 kr, tagentbordet 800 kr och musen för 400 kr.
  • 0
Playstation 4 spel bytes inom Sthlm området.

Withcer III
AC unity
Watch dogs.

PM vid förslag. Allt av intresse!
  • 0
Hej
söker Tropico 5 till Ps4!
  • 0
Någon som är sugen på att byta Xbox One spel med mig?

Har följande som jag är intresserad av att byta;

Forza Motorsport 5
GTA V

kom med förslag
  • 0
Playstation 4 + witcher 3, shadow of mordor, Ac unity, watch dogs, 2 dualshock handkontroller, laddningställ och kartong + garanti.

Bytes eller säljer i Sthlm.

Allt av intresse. Möjligen en gaming pc.

Mvh Didde

Tillagt 2015-07-04 10:10:
Playstation 4 + witcher 3, shadow of mordor, Ac unity, watch dogs, 2 dualshock handkontroller, laddningställ och kartong + garanti.

Bytes eller säljer i Sthlm.

Allt av intresse. Möjligen en gaming pc.

Mvh Didde
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!