Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Wrestlingtråden


Matchen om World Heavywheight Championship titeln är nu ändrad till en TLC Fatal 4 Way med Kane (c), Edge, Rey Mysterio och Alberto Del Rio. Tror fortfarande att Kane vinner. Kan bli en bra match. Bättre att fyra wrestlare turas om att ta alla feta bumbs som två veteranbrottare inte pallar göra själva under en match.
  • 0
Citerar luddeking:
Vet någon om det det finns någon tv kanal här i Sveige där man kan kolla på Wrestling på?



Det gick på ZTV förut, men så slutade det. Synd, för jag är ett stort fan av Wrestling och har inte kunnat kolla på en enda match på jättelänge.


Viva La Raza.


Det finns något märkligt som kallas för datorer nuförtiden, även något som kallas för internet...

*Host*.....retard...*Ähhum*...
Livet består endast av tillfälligheter och misstag.
  • 0
Citerar Linderman:
Det finns något märkligt som kallas för datorer nuförtiden, även något som kallas för internet...

*Host*.....retard...*Ähhum*...


Om något är väll du efterbliven.
take it from an old spectator. Life's not a spectator sport. If watchin' is all you're gonna do, then you're gonna watch your life go by without ya.
  • 0
Gå in på http://www.tv.nu/ och sök följande i fältet, ''WWE''. Kanal 10 kommer sända RAW och Smackdown de kommande dagarna tydligen. Tror det är gamla avsnitt dock.
  • 0
Det blir kul att se!
take it from an old spectator. Life's not a spectator sport. If watchin' is all you're gonna do, then you're gonna watch your life go by without ya.
  • 0
Citerar Triple H The Game:
Gå in på http://www.tv.nu/ och sök följande i fältet, ''WWE''. Kanal 10 kommer sända RAW och Smackdown de kommande dagarna tydligen. Tror det är gamla avsnitt dock.


Dom sände Senaste smackdown igår kväll, om en de kapat 2 korta midcard matcher och diva matchen så var det kul att se
take it from an old spectator. Life's not a spectator sport. If watchin' is all you're gonna do, then you're gonna watch your life go by without ya.
  • 0
Vet någon när dem visar den här veckans Raw på 10.an? Vill se Shawn Michaels återkomst till Raw.
"Is there a gun in your pocket or are you just happy to see me?" Mae West
  • 0
De visar morgondagens RAW på tisdag tror jag. Kolla Triple H länk.
take it from an old spectator. Life's not a spectator sport. If watchin' is all you're gonna do, then you're gonna watch your life go by without ya.
  • 0
Thank you very much!
"Is there a gun in your pocket or are you just happy to see me?" Mae West
  • 0
Åh som man saknar WWF tiden. Wussified Wrestling "Entertainment" är ju bara tråkigt. :/
Good artists are bad artists who never gave up...
  • 0
Citerar N3RMiN:
Åh som man saknar WWF tiden. Wussified Wrestling "Entertainment" är ju bara tråkigt. :/


Jag håller med dig fullständigt. Jag tycker dock att WWE är lite starkare 2011, än vad det varit dem senaste sju åren. Inte fejderna som har dåliga storylines som vanligt nu för tiden... (känns som om dem är skrivna för att underhålla i åldrarna 7-12 år) men i ringen är det lite bättre nu när det är lite fler tekniska wrestlers och inte bara stora långsamma som bara kan göra powerslams och spinebusters som hamnat i rampljuset.
"Is there a gun in your pocket or are you just happy to see me?" Mae West
  • 0
Hur fan ska de få ihop 40 man till årets Royal Rumble match? Det är imponerande om de får ihop 20...

Hoppas i alla fall Christian gör comeback! En ny Edge/Christian fejd vore nice. Har väntat på det sedan han kom tillbaka till WWE.
Människor över hela världen lär sig svenska för att läsa mina recensioner!
  • 0
Kommer bli den första ppv jag ser på flera år. Enbart för att se varifrån de får 40 man i från.
Good artists are bad artists who never gave up...
  • 0
Årets royal rumble var en riktig besvikelse, min gubbe van inte
En händelse var grymt som jag hade hoppats. 2 st gamla wwf brottare gjorde comeback i royal rumble tuneringen
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Spoiler:Rumblematchen var riktigt bra, kul att Del Rio fick vinna det här året istället för nån överskattad maineventer, riktigt kul att Diesel och Booker T var med också.
I was cured, all right!
  • 0
Undrar hur det skulle blivit om Santino Marella skulle ha kastat ut Del Rio
  • 0
På senaste Raw såg vi en promo där en man med en lång svart rock gick in i ett vilda västern liknande litet hus, följt av ett datum. 23 februari tror jag att det var, kan minnas fel. Detta såg jag som en solklar Undertaker promo. Men efter det har jag läst spekulationer om att det kanske är en promo för Sting. Det har ju länge varit en drömmatch för många fans att få se Sting vs. Undertaker på Wrestlemania. Någonting jag själv aldrig har trott skulle ske. Men never say never in wrestling.

Sting är ju ett stort namn inom wrestling som aldrig har jobbat för WWE.

Vad är oddsen att få se Sting i nästa Wrestlemania tror ni? Och skulle det i så fall ens bli en bra match? Sting sista tid i TNA:s ring var inte så imponerande.
  • 0
Gårdagens RAW... :') Better than the second coming of Jesus.
Good artists are bad artists who never gave up...
  • 0
Citerar N3RMiN:
Gårdagens RAW... :') Better than the second coming of Jesus.


Där ser man! Hann inte se det igår själv. Låter som att man har nåt att se fram emot ikväll.
  • 0
Jag förstår inte grejen med wresling, MMA gillar jag mer.
this is not even my final form
  • 0
Tror nog grejen med Wrestling är skådespelet (hur dåligt det än må vara), dramat mellan brottarna osv.. Jag visste att det var fejk från första gången jag såg det som 13-åring men jag satt ändå fastklistrad vid tv'n.
Good artists are bad artists who never gave up...
  • 0
Okej gubbs, nu tippar vi på 3 frågor då.

Nummer ett: Vem Vinner Smackdowns EC match? Själv tror jag Edge tar detta. Först för att Rey lär förmodligen möta Cody Rhodes @ mania och dom andra lär vara involverade i Money in the bank matchen osv.

Nummer två: Vem Vinner Raws EC Match? Här vinner John Cena åter igen en EC Match. Här pga av The Miz lär ju vinna mot King Lawler förmodligen tack vare att michael cole lär göra något. Punk vs Randy orton lär ju självklart hända på mania och jag tror faktiskt Sheamus kommer möta Mark Henry och Truth och Morrisson lär nog vara med i MITB matchen som jag gärna vill se Morrisson vinna!!

Nummer tre: Vem Möter The Undertaker på WrestleMania. Personligen så tror jag nog att jag gissar på det ingen absolut tror vilket är The Undertaker vs. Triple H med Shawn Michaels som referee.

Tillagt 2011-02-18 06:25:
Många Wrestlemania frågor lär nog svaras på måndagens Raw där min absoluta favorit The Undertaker återvänder, längtar enormt till måndagen.. Visst han är gammal och lär nog sluta snart men han har ju gjort det mesta och är enligt mig tillsammans med Shawn Michaels och Stone Cold top 3 utav dom bästa wrestlarna i wwe's historia

Tillagt 2011-02-18 06:28:
Citerar neostar:
Årets royal rumble var en riktig besvikelse, min gubbe van inte
En händelse var grymt som jag hade hoppats. 2 st gamla wwf brottare gjorde comeback i royal rumble tuneringen


väldigt segt av mig och skriva detta nu men håller med dig fullt ut. Va riktigt besviken på årets Rumble match, och den jag trodde på vann inte.. Det bästa som hände i Rumble matchen va enligt mig när Morrison lekte spider-man!
"Go out there and give them hell. You were born to this." - Garrus Vakarian
  • 0
Nummer ett: håller med om att Edge tar detta. Men Rey Mysterio vs. Cody Rhodes känns inte som en Wrestlemania match.

Nummer två: Svår. Trodde först John Cena, men nu har ju självaste The Rock utmanat John Cena på Wrestlemania. Vem vill INTE se det? Det känns som att John Morrison börjar fejda med CM Punk. Vi har redan sett Randy Orton vs. Miz nyligen. R Truth lär inte vinna. Inte heller Sheamus för det blir inte heel vs. Heel på WM. Jag säger väl Randy Orton men tycker inte om det.

Nummer tre: Titta noga på senaste "Undertaker promon" Den här gången skymtade vi honom i huset, vilket stryker Sting-teorierna. Men titta noga på bilden som tiltar upp och visar halva hans ansikte. Det där ser ut som Shawn Michaels. Jag tror att båda återvänder på måndag. Jag tror på DigiteX:s teori.
  • 0
Citerar N3RMiN:
Gårdagens RAW... :') Better than the second coming of Jesus.


Amen to that! Sjukt vilken promo och jäklar vad han var taggad, klart han saknat WWE
Give me your best shoot
  • 0
Har ju inte följt WWE förrän nu på slutet så jag vet inte mycket om Dolph Ziggler men han är ingen vidare Heel. Jag tyckte mer synd om honom. :/
Good artists are bad artists who never gave up...
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!