Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Vilken kändis skulle du vilja slåss mot?


Citerar 40 Below Summer:
Ja, det finns knappt en jävel som inte känner till den mannen efter det han gjorde så visst kan man väl kalla honom för en kändis

Han är för jävligt.

-

Sen om jag fick välja en riktig kändis skulle det nog bli Nalle Puh. Fyfan vad jag hatar honom.
Anledning: När jag var liten var jag riktigt dålig på Fotboll. Mina polare sjöng, "Ut med "Toots" och in med Nalle Puh." Den jäveln tog fotbollen ifrån mig och mina polare.
Pressure's gonna drop on you!
  • 0
Du asså man ska inte snacka illa om Nazze Puh yao, han är en riktig jävel det ska du veta!
If a criminal turns himself in shouldn't he get the reward money?
  • 0
Jag är en Nazze puh till nalle puh.
Pressure's gonna drop on you!
  • 0
Tungt!
If a criminal turns himself in shouldn't he get the reward money?
  • 0
Citerar Reader:
Lite brottning med Yvonne Strahovski skulle inte vara fel.

Eller Scarlett Johansson


Nejmen... Jag vill gärna slåss mot Steven Segal. Vore trevligt att få slå honom riktigt hårt i ansiktet...
I'm too old to die young now.
  • 0
Citerar Arrolito:
Steven Segal

Antingen det eller Jean-Claude Van Damme. De två har väl aldrig förlorat ett slagsmål någonsin på duken?
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således uttrycker dig som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som sådan.
  • 0
Citerar lamster:
Antingen det eller Jean-Claude Van Damme. De två har väl aldrig förlorat ett slagsmål någonsin på duken?

Fuck yeah. Aldrig har de förlorat.
I'm too old to die young now.
  • 0
Sune.
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
  • Phip
  • Phip
Antagligen Mos Def som Eddie Bunker i 16 Blocks.
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0
Anna Anka. Fan vad jag skulle vilja spöa upp henne, efter att jag retat mig på henne så länge.
Paying for my freedom with your lonely unmarked graves
  • 0
Skulle vara kul att krossa näsan på nån känd hiphop stjärna, som P diddy eller 50!
Ta mer en du kan tugga... För säkerhetens skull.
  • 0
Citerar The One And Only:
Anna Anka. Fan vad jag skulle vilja spöa upp henne, efter att jag retat mig på henne så länge.


Then I'm on your side!
"I am not a merry man!" - Worf
  • 0
Skulle nog tycka synd om Anna Anka tillslut om alla som ville fick slå henne....eller nä vem försöker jag lura, på henne bara!!!
  • 0
  • Trog
  • Trog
Stephen Hawkins.
Han bjuder nog inte på mycket motstånd.
I just dont know what went wrong
  • 0
Jack the ripper
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Skulle vilja dänga sk*ten ur Glenn Beck ^^
  • 0
Annars vore det ju en dröm att få förvandla Josef Fritzl till slarvsylta. Jag menar, vem vill inte det?
Paying for my freedom with your lonely unmarked graves
  • 0
Ghandi.
Praise the sun!
  • 0
Citerar DonutDuDe:
Ghandi.


Leto, destroy something beautiful.
  • 0
min top 5.

5. Gud(skulle bli en jämn fight!)

4. AVGN(För att han är så cool)

3. Eric cartman(epic )

2. Chuck Norris

1. Justin Bieber(skulle smula söder hans kropp och mata det till kompostmaskar)
Anyone in cherno?
  • 0
Helst ingen muskulös skådespelare som Swarchenegger.. Men att slåss mot kändisen Bill Gates vore allt något, jag slår vad om att jag är starkare än han.
Att vara? Eller icke vara? Det är frågan!
  • 0
Citerar Arrolito:
Nejmen... Jag vill gärna slåss mot Steven Segal. Vore trevligt att få slå honom riktigt hårt i ansiktet...


Han hade brytit varenda ben i kroppen på dig, i närbild.
Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
  • 0
Skulle vilja gå en runda mot Leonardo da Vinci. Mest för att det hade gett mig en chans att träffa honom. Allt annat med att slåss och så är sorgliga omständigheter.
Pwnxorz
  • 0
Steven speilberg för att lätt göra indiana jones 4 så usel jämförd med original triologin
Dear humanity we regret being alien bastards. We regret coming to earth. And we most definitely regret that the corps just blew up our raggedy-ass fleet - Sergeant Major Avery Junior Johnson
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!