Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club 7 (23.00 - 9.00)


Vanilla Thunder:


"Det är väl bara att kolla på närmaste bodybuildare?"

Muskler väger ju faktist mer än fett. Jag gick tex upp 4 kg när jag började träna på gym.
A government big enough to supply everything you need is big enough to take everything you have
  • 0
Citerar Costae Cavea:
Som vem som väger 110 kg och är fettfri?


Jag orkar inte leta upp någon länk. Och självklart har alla människor lite fett på kroppen, så jag överdrev lite.

Citerar kraz:
Och det är inte skadligt menar du...?


Nej.
Jävla vildar..
  • 0
Citerar Swedssman:
Detta är anledningen till att vissa människor kan äta hur mycket onytigheter som helst utan att knapt gå upp, medan vissa överviktiga har jätte problem med att gå ner men jättelätt att gå upp.


Sen finns det ju också de som skyller på det här. Och även om det är som du säger med någon så behöver de ju inte gå efter hur sugna de känner sig på fika utan de kan börja räkna vad de sätter i sig under en dag egentligen. Lata eller bryr sig inte helt enkelt är nog oftast problemet.
  • 0
Faktum är att det inte är bevisat att snus orsakar någon form av cancer. Därav "kan orsaka cancer" på dosorna.
HAPPY BIRTHDAY TO THE GROUND
  • 0
Citerar Swedssman:
Muskler väger ju faktist mer än fett. Jag gick tex upp 4 kg när jag började träna på gym.


Jag vet.
Jävla vildar..
  • 0
Citerar Vanilla Thunder:
Jag orkar inte leta upp någon länk. Och självklart har alla människor lite fett på kroppen, så jag överdrev lite.


Mmk, jag var bara sugen på lite bodybuilder-bilder. Ska inte retas mer
  • 0
Citerar Lotus:
Ja, och muncancer är ju som vi alla vet helt ofarligt...


Fast det kan man få av vanlig sprit också och folk dricker sprit utan att ens fundera över riskerna.
"MOO" Because OiNK just doesn't sound at all...
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar Vanilla Thunder:
Nej.


Nä men då säger du ju emot dig själv helt och hållet.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar Banka:
Hahaha, vänta så kan jag ta och försöka hitta en seriös länk till Coleman. Han är dessutom deffad.


Off season: 330 pounds (150 kg)

Jävla steroidbjässe alltså
  • 0
Citerar Jailbird:
Fast det kan man få av vanlig sprit också och folk dricker sprit utan att ens fundera över riskerna.


Ja, men att säga att något som orsakar muncancer inte är bevisat skadligt stämmer inte mer för det.
Vik hädan, troll.
  • 0
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
Citerar Banka:
Hahaha, vänta så kan jag ta och försöka hitta en seriös länk till Coleman. Han är dessutom deffad.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ronnie_Coleman

Sådär mycket muskler är ju bara äckligt. :X
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar Jailbird:
Fast det kan man få av vanlig sprit också och folk dricker sprit utan att ens fundera över riskerna.


http://open.spotify.com/track/4hjkxPHR955RsmO8o4UknW

Bättre än alkohol!
Peace out booooiiiiiis! And girls..
  • 0
Citerar Costae Cavea:
Sen finns det ju också de som skyller på det här. Och även om det är som du säger med någon så behöver de ju inte gå efter hur sugna de känner sig på fika utan de kan börja räkna vad de sätter i sig under en dag egentligen. Lata eller bryr sig inte helt enkelt är nog oftast problemet.


Sötsug kan faktist vara lika allvarligt som röksug.
A government big enough to supply everything you need is big enough to take everything you have
  • 0
Jailbird: såg att du undra om din dator pallar BFBC2, posta specs bara :V
Innan du frågar om nån vet en bra dator, specificera budget, vad du ska ha den till, om det ska vara laptop eller stationärt. Sen kommer någom i Officiella Datortråden att länka ett bra paket.
  • 0
Citerar Jailbird:
Värt att notera är att cigaretter ligger högre i muncancerstatitiken.


Absolut. Munvatten och stor konsumtion av alkohol också, om jag minns rätt.

Citerar Fantastique:
Faktum är att det inte är bevisat att snus orsakar någon form av cancer. Därav "kan orsaka cancer" på dosorna.


Precis. "Kan skada din hälsa" står det närmare bestämt.
Jävla vildar..
  • 0
Citerar Costae Cavea:
Off season: 330 pounds (150 kg)

Jävla steroidbjässe alltså


No kidding. Samt att han endast är 1.80.

Ally's
  • 0
Citerar Jailbird:
Men rökaren står ju i samma rökmoln som ickerökarna, så det där makes no sense.

Rökaren får det han drar in plus det han blåser ut. Den passiva rökaren får endast det han blåser ut.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar TB the gr8 n3rd:
PM-63, u are the best <3


Var det inte en sån som Stallone gled runt med i Cobra?
And then Snoken was a pumpkin.
  • 0
Citerar Lotus:
Ja, men att säga att något som orsakar muncancer inte är bevisat skadligt stämmer inte mer för det.


Vad jag försöker säga är bara att tobakens skadeverkningar är överdrivna om man jämför med hur lite folk egentligen känner till om alkoholens.
"MOO" Because OiNK just doesn't sound at all...
  • 0
Citerar The Vision:
JO! D:


Vill du också ha?

Citerar Jailbird:
Men rökaren står ju i samma rökmoln som ickerökarna, så det där makes no sense.


Det är vad jag har hört. Kan dock inte redovisa några säkra källor på det.
  • 0
Citerar Swedssman:
Sötsug kan faktist vara lika allvarligt som röksug.


Och lathet kan vara lika allvarligt som aids.
  • 0
Citerar kraz:
Nä men då säger du ju emot dig själv helt och hållet.


Aldrig hört talas om sarkasm?
Jävla vildar..
  • 0
Citerar The Vision:
Rökaren får det han drar in plus det han blåser ut. Den passiva rökaren får endast det han blåser ut.


Men det rökaren blåser ut har ju varit i rökarens lungor. Det kan alltså omöjligtvis vara skadligare för nästa person.
"MOO" Because OiNK just doesn't sound at all...
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Ersatt av Midnight Club 8