Gamereactor International Svenska / Dansk / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français
Logga in medlem

Glömt lösenordet?
Jag är inte medlem men vill bli det

Eller logga in med Facebook-konto
FacebookFacebook
Sortering nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tyck till om Gamereactors forumiter!

The Vision
The Vision
Citerar snowgorilla98:
Ville bara skriva något och hade läst dina tidigare inlägg i den här tråden så då blev jag lite irriterad bara.

Öhm? Blev du irriterad på mina tilltyckningar?

You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
Dufwan
Citerar The Vision:
Öhm? Blev du irriterad på mina tilltyckningar?

Kliv ner från dina hästar Vision, hello, Örf is kålling

Lider inte längre för konsten, jag bara lider
Elak Kyckling
Elak Kyckling
Citerar TiipX:
Ska bli trevligt att höra vad du baserar det på.

Saker jag läst såklart S:

You miss 100% of the shots you don't take
Mcgeady
Mcgeady
Ingen tycker nåt om mig, jag måste vara lite medel av mig...

I got holes in my shoes, I play the down payment blues
Josephus Flavius
Citerar Mcgeady:

Finns ingenting att tycka, då du är rätt osynlig, men att du ber om en tilltyckning är väldigt negativt.

"If you will it, it is no dream; and if you do not will it, a dream it is and a dream it will stay" /Theodor Herzl
Tapto II
Citerar snowgorilla98:
Jagbtycker det känn som att The Vision tror att han är kung på forumet.

Kanske för att han är det?

Don't let go of your dreams about the past.
Sideshow95
Sideshow95
Citerar Mcgeady:

Mcgeady

Är en bra forumit med lite annorlunda åsikter. (Du vet vad jag syftar på.)

Anledningen till att du är "lite osynlig" är nog att du mest hänger i Skyrim-tråden, det du skriver där är dock alltid välformulerat och trevligt att läsa. Dessutom har du den sällsynta egenskapen att kunna argumentera emot fyra till fem personer, och fortfarande ha en poäng eller två. Du byter heller aldrig åsikt, utan står alltid för det du har skrivit. Fortsätt så.

"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
Artillery Force
Jag fick för mig att cawialm var en forumit precis i min smak. Men efter ha läst lite vad han har skrivit i "Den stora tråden om hat" blev jag besviken. Där skriver han som en komplett idiot och har världens töntigaste diskussion med användaren williamo eller vad han nu heter. I det stora hela tror jag du fortfarande är okej, men ditt uppförande i den tråden är oacceptabelt. Åtminstone i min bok.

Jag kom förresten att tänka på hur otroligt töntigt forumet blivit i jämförelse med typ 2007. Det är faktiskt värre än så, det är en jävla katastrof.
Var är forumiter som Gavling och TemplarPaladin? Var finns de riktigt nördiga spelarna som kunde precis allt?

Jag önskar förresten att Cesc_Fabregas/Francesc/Stääw/Stääv/Cesc/Plommonet eller vad han nu gick under för användare återvänder. Trots alla gånger han har blivit bannad så är jag säker på att moderatorerna låter honom komma tillbaka om han lovar att hålla sig i skinnet.

Nu ska jag fortsätta lyssna på Ghost, och sedan Alien Vampires.

Tack för mig.

Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
cawialm
cawialm
Citerar Artillery Force:
I det stora hela tror jag du fortfarande är okej, men ditt uppförande i den tråden är oacceptabelt

Jag antar att du helt enkelt inte delar mina åsikter när det kommer till politik. Att du låter dina ideologier komma i vägen för hur du uppfattar en människa är tråkigt.

När jag nu går igenom tråden för att se vad jag har diskuterat med honom ser jag att jag inte har gjort det alls. Vad syftar du på?

Inhemska hemskheter födda i vildmarken
Artillery Force
Citerar cawialm:
Jag antar att du helt enkelt inte delar mina åsikter när det kommer till politik. Att du låter dina ideologier komma i vägen för hur du uppfattar en människa är tråkigt.

När jag nu går igenom tråden för att se vad jag har diskuterat med honom ser jag att jag inte har gjort det alls. Vad syftar du på?

Lustigt att du nämner politik, jag minns inte ens vilka politiska åsikter du framförde så det kan knappast ha varit det.

Jag vet ej, det är bara något med dig jag störde mig på. Åtminstone i den tråden.

Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
Colonel
Precis som jag nämnt tidigare i denna tråden så gillar jag inte Artillery Force. Och det står jag fast vid. Men på det senaste har han anammat en annan attityd jag inte märkt av innan. Nu verkar han vara den självutnämnda polisen här på forumet. Detta märkte jag av efter att Aaandy tillkom i moderatorkåren. Jag tror att AF är lite bitter över just detta och försöker nu desperat anamma en attityd som han tror är lämpad för att göra honom till moderator.

AF verkar inte gilla medlemmar som agerar på ett sätt han inte skulle agera. Gör man inte som AF, gör man fel. Ett forum fullt med massa "AF:are" skulle vart katastrofalt tråkigt. För du är tyvärr det, AF, du är tråkig. Du verkar inte uppskatta några typer av skämt och du klagar jämt. Nu för tiden ser jag dig bara i denna tråd, där du gång på gång rättar andra medlemmar och själv verkar utnämna dig till GR's praktexemplar på hur en forumit ska vara.

Nä, jag tycker du borde få ner fötterna på jorden igen och acceptera att alla inte är som du.

Aaandy har höjts i mina ögon som moderator på den senaste tiden. Bra jobb.

"En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten."
Lurkman
Lurkman
Humanisten verkar nästan lite besser-wisserig (hattråden är en makalös plats för att hitta sådana tendenser!) och har alltid varit makalöst förtjust i trollmatning! Detta är nog samma sak som tendensen att alltid ge svar på tal, vilket så klart bidrar till forumet.

Jag har positiva erfarenheter av de få gånger vi har kommunicerat, och det han är påläst om är han jävligt påläst om!

"Säg till om du vill snacka. :)" - Sentinel Excess
cawialm
cawialm
Citerar Artillery Force:
Jag vet ej, det är bara något med dig jag störde mig på. Åtminstone i den tråden.

Kan du inte säga vad det är då?
För övrigt har jag börjat gilla Josephus Flavius mer. Den arrogans jag tyckte präglade hans inlägg förut har i mina ögon avtagit och jag ser istället en ödmjuk användare som är en av få att föra fram åsikter värda att lyssna på.

Artillery Force
Citerar Colonel:
Precis som jag nämnt tidigare i denna tråden så gillar jag inte Artillery Force. Och det står jag fast vid. Men på det senaste har han anammat en annan attityd jag inte märkt av innan. Nu verkar han vara den självutnämnda polisen här på forumet. Detta märkte jag av efter att Aaandy tillkom i moderatorkåren. Jag tror att AF är lite bitter över just detta och försöker nu desperat anamma en attityd som han tror är lämpad för att göra honom till moderator.

Jag har inte direkt gjort någon helomvändning i hur jag tycker och tänker, däremot så har du rätt i att jag inte gillar att Aaandy blev moderator när det finns andra som är betydligt mer lämpade. Som till exempel jag eftersom jag vet att jag skulle sköta uppgiften galant. Jag ser regelbrott överallt som de andra moderatorerna verkar låta passera förbi. Jag kan t.o.m ta dig som ett klockrent exempel på en person jag skulle ha varnat för att vid upprepade tillfällen ha kallat en annan forumit för "neger" trots att han bett dig och de andra förövarna att sluta. Jag förstår inte varför ingen förutom jag (och några andra) reagerat.

Citerar Colonel:
AF verkar inte gilla medlemmar som agerar på ett sätt han inte skulle agera. Gör man inte som AF, gör man fel. Ett forum fullt med massa "AF:are" skulle vart katastrofalt tråkigt. För du är tyvärr det, AF, du är tråkig. Du verkar inte uppskatta några typer av skämt och du klagar jämt. Nu för tiden ser jag dig bara i denna tråd, där du gång på gång rättar andra medlemmar och själv verkar utnämna dig till GR's praktexemplar på hur en forumit ska vara.

Nä, jag tycker du borde få ner fötterna på jorden igen och acceptera att alla inte är som du.

Läste du inte vad jag skrev överst på sidan? Jag har humor, men humorn som förekommer i tex MNC är inte min stil. Jag har inte roligt och då blir det direkt olidligt att se några andra springa omkring och flamsa. Det går inte att föra en diskussion för fem öre när alla uppför sig som om de befann sig i LaLa-land.

Jag hade avskytt ett forum fullt av folk som är identiska med mig själv, det enda jag vill ha är lite personlighet och inte ett gäng Ja-sägare som bara dras med i strömmen. Ett intresse för musik välkomnas också. Du är även ett bra exempel på en person jag vill ska stanna i forumet. Dina sämre sidor väger inte tyngre än din positiva, iallafall.

Jag vet att alla inte är som jag, det är inget jag strävar efter att uppnå heller.

Tillagt 2012-02-08 19:31:
Citerar null:
Kan du inte säga vad det är då?

Känns det viktigt?

Jag säger det igen, jag vet inte. Alla klickar inte. Jag har redan sagt att du är okej i de andra trådarna så du kan vara lugn, jag ogillar dig inte.

Elak Kyckling
Elak Kyckling
Citerar Artillery Force:
Jag kom förresten att tänka på hur otroligt töntigt forumet blivit i jämförelse med typ 2007.

Mm, saknar den tiden du kläckte ur dig världshistoriens mest korkade citat, gång på gång, på gång.

edit: alltså det gör du fortfarande, men inte lika ofta dessvärre

cawialm
cawialm
Citerar Artillery Force:
Känns det viktigt?

Oerhört. Varför "null" och inte "cawialm"?
Vad fan är null?

Fåntöme
Snälla rara AF, kliv av dina höga hästar. Att du hela tiden sätter dig över alla andra medlemmar gör inte att vi ser upp till dig. Du ser däremot ut som ett praktarsle. Det är inte roligt.

Sorry old horse!
Artillery Force
Citerar Elak Kyckling:
Mm, saknar den tiden du kläckte ur dig världshistoriens mest korkade citat, gång på gång, på gång.

edit: alltså det gör du fortfarande, men inte lika ofta dessvärre

Det är bara mänskligt och omoget. (:

Citerar cawialm:
Oerhört. Varför "null" och inte "cawialm"?
Vad fan är null?

Någon citatbugg, typ. Jag skrev det iallafall inte.

Citerar Fåntöme:
Snälla rara AF, kliv av dina höga hästar. Att hela tiden sätta sig över alla andra medlemmar gör inte att vi ser upp till dig. Du ser däremot ut som ett praktarsle. Det är inte roligt.

Vad gafflar du om? Till skillnad från en del andra tar jag avstånd från "eliten på forumet" och hjälper nya, oerfarna forumiter. De har inte gjort mig något. Det hade jag knappast gjort om jag såg ner på alla. Serru.

I det sista stycket förstår jag inte vad du menar.

Pardon
Pardon
Citerar Elak Kyckling:

Those were the days. Någon som vet ifall sidan med alla citat finns kvar?

Det man inte minns tar man ingen skada av.
Artillery Force
Citerar Pardon:

Allt finns väl sparat i kanalen? Fast kanalen är ju iofs död och begraven sedan länge.

Fåntöme
Citerar Artillery Force:
Vad gafflar du om? Till skillnad från en del andra tar jag avstånd från "eliten på forumet" och hjälper nya, oerfarna forumiter. De har inte gjort mig något. Det hade jag knappast gjort om jag såg ner på alla. Serru.

Fast det finns ju ingen elit. Det är det som är roligt, liksom.

Sorry old horse!
Elak Kyckling
Elak Kyckling
Citerar Pardon:

Den, tror jag, finns kvar.

Pardon
Pardon
Citerar Artillery Force:
Allt finns väl sparat i kanalen? Fast kanalen är ju iofs död och begraven sedan länge.

Skulle tro det, ja. Det visste jag dock inte, men det var också ett bra tag sedan jag besökte den.

Citerar Fåntöme:
Fast det finns ju ingen elit.

Det tycker jag nog.

Citerar Elak Kyckling:
Den, tror jag, finns kvar.

Intressant, den var grym.

Det man inte minns tar man ingen skada av.
Artillery Force
TSL Luke117 är, trots sitt hemska namn en medlem jag gillar. Musikintresserad och om jag inte tar helt fel är han en lirare på gitarr. Jag drog lite väl förhastade slutsatser i början och avfärdade honom som en pudelrockare. Men han har under det senaste året blivit mycket mer intresserad av Metal och skriver väldigt intressanta inlägg. Att han också följer "Fenriz väljer månadens band" var en väldigt trevlig överraskning. Det är inte alla som håller ögonen öppna för nya talanger.

Nicklas Holm
Nyhetsskribent
Nicklas Holm
Citerar Fåntöme:
Fast det finns ju ingen elit. Det är det som är roligt, liksom.

Vet inte när folk började kalla det för "eliten", men det är klart det finns en samling medlemmar som står varandra närmare än andra eftersom de varit här en längre tid och funnit varandra intressanta. Fast det är ju knappast något nytt. Var samma sak när jag kom hit 2004 och lär fortsätta vara så sålänge människor fortsätter vara människor.

twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Fortsatt tilltyckande görs här.