Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tyck till om Gamereactors forumiter!


Ungefär 110.
  • 0
Okej då.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Mina 115 fasta kilon sitter lite löst på kroppen. Mamma sa att Coca-Cola och snickers var en bra diet.
"Try not to become a man of success but rather to become a man of value." -Albert Einstein
  • 0
Tapto II. Klagar hela tiden om min stavning men jag lider faktiskt av Dyslexi. Sen är han själv smådrygt och hans stavning är inte heller perfekt därför undrar jag varför klagar han om miin stavning och grammatik om han själv inte skriver helt 100% perfekt.? Och apropå om mitt störande så kan Tapto II också vara störande ibland. Och hans namn Tapto II är förjävligt men hans Avatar bild är snygg det kan jag erkänna och jag håller med Tapto II att min bild är ingen höjdare ska försöka fixa bättre Avatar .

TAPTO II,är inte fel fri precis som jag.
  • 0
Citerar jobflobadobjob:
Mina 115 fasta kilon sitter lite löst på kroppen. Mamma sa att Coca-Cola och snickers var en bra diet.


Möjligt att det var tanken men du har ungefär det mest träffande användarnamnet någonsin för en tjock person
Det måste finnas något bra med detta spel, och jag vet vad, det får plats i en brödrost.
  • 0
Citerar RiseOfTheMonkey:
Tapto II. Klagar hela tiden om min stavning men jag lider faktiskt av Dyslexi. Sen är han själv smådrygt och hans stavning är inte heller perfekt därför undrar jag varför klagar han om miin stavning och grammatik om han själv inte skriver helt 100% perfekt.? Och apropå om mitt störande så kan Tapto II också vara störande ibland. Och hans namn Tapto II är förjävligt men hans Avatar bild är snygg det kan jag erkänna och jag håller med Tapto II att min bild är ingen höjdare ska försöka fixa bättre Avatar .

TAPTO II,är inte fel fri precis som jag.


Du tog bara det jag sa och vände det åt mitt håll.

Tack för att du gillar avataren dock.
Don't let go of your dreams about the past.
  • 0
Citerar Tapto II:
Du tog bara det jag sa och vände det åt mitt håll


Ja men det stämmer ju .
  • 0
Citerar RiseOfTheMonkey:
Ja men det stämmer ju .


Var har jag sagt att jag är bra på att stava? Har jag sagt det?
Don't let go of your dreams about the past.
  • 0
Citerar Tapto II:
Var har jag sagt att jag är bra på att stava? Har jag sagt det?


Ingenstans men du pratar om min stavning hur dålig den är .
  • 0
Citerar RiseOfTheMonkey:
Ingenstans men du pratar om min stavning hur dålig den är .


Ja, det kallas kritik.
Don't let go of your dreams about the past.
  • 0
Citerar Tapto II:
Ja, det kallas kritik.


Jo det vet jag men varför säger du om min stavning är dålig om du inte heller är så bra på det ?. Men vi lägger ner denna diskusion ..
  • 0
Citerar Tapto II:
Ja, det kallas kritik.


Citerar Tapto II:
Stavningen är käpprätt åt fanders


Nja
Indecent exposure is fun.
  • 0
Den här tråden gör mig besviken. Jag har i snart sex månader hamnat i bråk med ett stort antal personer men INGEN orkar prata om hur kass jag är
Att folk inte heller skriver positiva saker om mig bryr jag mig inte om. Om jag vill ha komplimanger ringer jag min mamma men lite ilska skulle inte skada mitt ego direkt
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Den här tråden gör mig besviken. Jag har i snart sex månader hamnat i bråk med ett stort antal personer men INGEN orkar prata om hur kass jag är


Det går ju inte. Helt omöjligt att vinna i en diskussion mot dig.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar Humanisten:
Om jag vill ha komplimanger ringer jag min mamma


Ring till din pappa då.
Don't let go of your dreams about the past.
  • 0
Citerar Humanisten:
Den här tråden gör mig besviken. Jag har i snart sex månader hamnat i bråk med ett stort antal personer men INGEN orkar prata om hur kass jag är
Att folk inte heller skriver positiva saker om mig bryr jag mig inte om. Om jag vill ha komplimanger ringer jag min mamma men lite ilska skulle inte skada mitt ego direkt


Humanisten är jättesämst. Han tror att han kan argumentera och ha bra åsikter, men det går inte!
Hans argument mot Häxkonster var jättesämst, häxkonster vann ju diskussionen lätt.
Han har en jätteful profilbild med, en dödskalle liksom?
Hallåå? Sånt var kul när man var 5!

Nä, han fortsätter vara en av sidans absolut sämsta medlemmar som någonsin skådats.



Psst, i love you<3
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
Humanisten suger han suger jag hatar honom han suger han borde bannas jag känner honom inte men han borde försvinna härifrån ingen gillar honom uschusch.
"Angels don't wait for slowpokes."
  • 0
Citerar Humanisten:
Den här tråden gör mig besviken. Jag har i snart sex månader hamnat i bråk med ett stort antal personer men INGEN orkar prata om hur kass jag är
Att folk inte heller skriver positiva saker om mig bryr jag mig inte om. Om jag vill ha komplimanger ringer jag min mamma men lite ilska skulle inte skada mitt ego direkt


Cooling
Jag hatar djurvänner.
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar Tapto II:
Stavningen är käpprätt åt fanders, han är smådryg, bekräftelsesökande, formulerar sig lustigt ibland och är allmänt störande.
Ursäktar totalsågningen, men det är dessvärre på så sätt jag känner angående honom just nu.


Jag måste bara få säga att det här var en onödigt dum tilltyckning. Ingen konstruktiv kritik what so ever utan som du säger, en totalsågning. Bara för att du själv får mycket kritik för att du är bekräftelsesökande och stavar dåligt så behöver du inte börja gapa på första bästa forumit som du anser är sämre än dig. Jävligt trist.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Citerar Tapto II:
Att sätta sig över andra, trycka ner dem för att sedan hoppas att folk gillar det är patetiskt.


*Gäsp*

Det gäller att leva som man lär. Jag vet inte inte riktigt vad du försöker uppnå. Eller jo, det vet jag. Men jag har inte lust att skriva det. Jag känner mig själv och skulle bara gotta mig i detaljerna.

Mr Clint har blivit ännu mer irriterande. Även om han faktiskt är ganska trevlig osv emellanåt så känns det som hans visningsbild har fått en stämpel med ordet Misslyckad vart man än ser honom. Men jag vet att vi är väldigt olika så det är helt enkelt inte en kille jag skulle vilja umgås med IRL. Däremot så vet jag att han gillar bra spel och är sådär nördig och kunnig av sig. Det hade jag uppskattat ännu mer om jag haft energi att lägga ner på samma typ av spel, så det får sluta med att jag bara gillar det. Tyckte mycket bättre om dig förr iallafall. (;

Elak Kyckling är typ - Metallica, Evil Chicken, GTA: SA, Adam Holst, 47 favoritskivor, typ. Du har varit på sidan så länge jag kan minnas och du är minst sagt unik. Trist att du inte tycker något vidare om mig bara.
Fierce is the spirit of her waters - She creates us - Flows in us - The fool who dare enslave her beware, she wash his life away // -Native Grubb Proverb-
  • 0
Citerar kraz:
Jag måste bara få säga att det här var en onödigt dum tilltyckning. Ingen konstruktiv kritik what so ever utan som du säger, en totalsågning. Bara för att du själv får mycket kritik för att du är bekräftelsesökande och stavar dåligt så behöver du inte börja gapa på första bästa forumit som du anser är sämre än dig. Jävligt trist.


Word.

Besviken på dig Tapto.
Jag som försökte promota dig och allt.
Jag hatar djurvänner.
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Nja

Han sa aldrig att det var konstruktiv kritik...
Krax.
  • 0
Citerar Humanisten:
Den här tråden gör mig besviken. Jag har i snart sex månader hamnat i bråk med ett stort antal personer men INGEN orkar prata om hur kass jag är
Att folk inte heller skriver positiva saker om mig bryr jag mig inte om. Om jag vill ha komplimanger ringer jag min mamma men lite ilska skulle inte skada mitt ego direkt


Tyckte till om dig för ett par sidor sedan. Skrev något om att du gillar att mata troll. Orkar inte kolla.

Tillagt 2012-02-22 20:56:
Citerar Sideshow95:
Det går ju inte. Helt omöjligt att vinna i en diskussion mot dig.


Man kan inte vinna diskussioner, om jag får vara besserwisser.

DU MENAR DEBATT.
  • 0
Efter att ha läst igenom de senaste sidorna här i Tyck till samt den gångna nattens MNC undrar jag över något: Vad sysslar Tapto med?

Det började ju rätt bra den här gången, som det brukar göra. En del rätt bra bloggar, lite trivsamma (och ett par konstiga) inlägg i forumet men inget jag ogillat. Det enda jag tänkt anmärka på var att du ibland viker dig lite för lätt när någon retar dig eller på annat sätt får dig att framstå i dålig dager. Du borde stå på dig lite mer. Sätta ner foten och säga "Nej, jag håller inte med." Men det finns rätt sätt att göra det, och fel sätt.

Nu verkar du ha bytt taktik helt. Dina senaste inlägg präglas av dubbelmoral, påklistrad sarkasm och hård attityd. Som de andra här i tråden redan påpekat så var din tilltyckning av RiseOfTheMonkey helt substanslös och onödig. Det är skillnad på konstruktiv kritik och att bara rada upp brister som man genast upptäcker själv ändå. Att du även förstärker din tilltyckning med att kritisera avatar och användarnamn, som ju är högst subjektivt och även off-topic, visar ytterligare att du inte är ute efter att ge Monkey någon som helst hjälp som forumit. Det är det den här tråden är till för, tro det eller ej. ;) Och när du konfronterades av Mr Smiley konstaterade du helt enkelt att du är en hycklare. Jag vet att det inte är så du vill bli ihågkommen. Jag har även observerat detta dåliga beteende även utanför Monkey-disskutionen.

Du borde försöka att vara dig själv igen. Som sagt så tycker jag att du är rätt bra när du inte söker mängder med uppmärksamhet eller provocerar andra i onödan. Du kan skriva vettiga bloggar, du kan ha normala, trevliga konversationer. Dessvärre lägger du krokben för dig själv med ditt beteende.

För övrigt anser jag att Mr Smiley bör adlas.
And then Snoken was a pumpkin.
  • 0
Citerar Lurkman:
Man kan inte vinna diskussioner


Jo. Men inte mot Humanisten. Omöjligt.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Fortsatt tilltyckande görs här.