Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tyck till om Gamereactors forumiter!


Citerar Sideshow95:
Jo. Men inte mot Humanisten. Omöjligt.


ASFFAASGag

NEJ. Punkt.

Nu ska jag tycka till om Sideshow95:

Han tror att man kan vinna diskussioner. Han har även sett Antichrist.

Ja.
  • 0
Citerar Vanilla Thunder II:
Word.


Citerar kraz:
Bara för att du själv får mycket kritik för att du är bekräftelsesökande och stavar dåligt så behöver du inte börja gapa på första bästa forumit som du anser är sämre än dig. Jävligt trist.


Seriöst? Det är knappast den elakaste och onödigaste tilltyckningen i den här tråden lol, men av någon anledning har den fått mycket uppmärksamhet.

Citerar Lurkman:
Man kan inte vinna diskussioner, om jag får vara besserwisser.


Konstigt, jag är övertygad om att jag vinner allting hela tiden nämligen. Diskussioner är inget undantag.
Lider inte längre för konsten, jag bara lider
  • 0
Citerar Dufwan:
Konstigt, jag är övertygad om att jag vinner allting hela tiden nämligen. Diskussioner är inget undantag.


Don't let go of your dreams about the past.
  • 0
Lurkman har också sett Antichrist. Han trodde dock att det var en dokumentär.

Han tycker även om att använda CAPS LOCK.

Ja.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar Dufwan:
Konstigt, jag är övertygad om att jag vinner allting hela tiden nämligen. Diskussioner är inget undantag.


Tig.

Citerar Sideshow95:
Han tycker även om att använda CAPS LOCK.


Nej, shift.

<tilltyckning för att rättfärdiga OT> Dufwan är troligtvis en man. Han tror att han kan vinna allt. Det tror jag också att han tror. Eller jag tycker att jag tror att han tror det. </tilltyckning för att rättfärdiga OT>
  • 0
Citerar Dufwan:
Seriöst? Det är knappast den elakaste och onödigaste tilltyckningen i den här tråden lol, men av någon anledning har den fått mycket uppmärksamhet.


Kanske för att det är sådant han själv ofta får höra väldigt ofta så var det lite häpnadsväckande att han själv gjorde något sådant. Verkar mest bara vara för att ge igen på någon som har lägre status än honom.

Tapto skämde förresten ut sig rejält i gårdagens MNC och jag har tappat all respekt för pojken och tycker inte längre synd om honom.
Jag hatar djurvänner.
  • 0
Citerar Vanilla Thunder II:
Tapto skämde förresten ut sig rejält i gårdagens MNC och jag har tappat all respekt för pojken och tycker inte längre synd om honom.


Jag läste igenom en himla massa sidor bara för att jag är en loser/ no- lifer, men hittade inget som gjorde honom pinsammare än många andra. Tell me! Verkar som om jag missuppfattat Tapto ju.
Lider inte längre för konsten, jag bara lider
  • 0
Citerar Vanilla Thunder II:
Tapto skämde förresten ut sig rejält i gårdagens MNC och jag har tappat all respekt för pojken och tycker inte längre synd om honom.

Åh, missade jag något?
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar The Vision:
Åh, missade jag något?


Två vilsna själar behöver skåda ljuset nu.
Lider inte längre för konsten, jag bara lider
  • 0
Citerar The Vision:
Åh, missade jag något?


Citerar Dufwan:
Jag läste igenom en himla massa sidor bara för att jag är en loser/ no- lifer, men hittade inget som gjorde honom pinsammare än många andra. Tell me! Verkar som om jag missuppfattat Tapto ju.


Var ganska trött och kanske inte vid mina sinnes fulla bruk igår, så det är möjligt att jag överreagerade lite, men han började snacka om bajs och var allmänt dryg mot de flesta. Det var väl runt 3 tiden skulle jag tro.

Han påstod att jag ska ha sagt att jag skulle bajsa honom i ansiktet bland annat.
Jag hatar djurvänner.
  • 0
Citerar The Vision:
Åh, missade jag något?

Citerar Dufwan:
Två vilsna själar behöver skåda ljuset nu.


Ni missade inget förutom fånigt tjafs från båda sidor
Indecent exposure is fun.
  • 0
mr smiley e tanten
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Ni missade inget förutom fånigt tjafs från båda sidor


Fånigt och fånigt, jag tjafsar inte fånigt men om det är någon gång jag gör det så är det klockan 03.00 på morgonen med en fånig forumit.
Jag hatar djurvänner.
  • 0
Lol, tja, det såg jag i sådana fall. Men jag förstod kanske bara inte allvaret i det, i så fall.

Jag tycker inte att Tapto är värd all den uppmärksamhet han får, för så dålig är han inte och så provocerande och uppseendeväckande (på något sätt) är han inte heller.

I alla fall så har jag aldrig sett, att han lever upp till myten om sig själv. Men jag kanske blir motbevisad, om så, tja, då hade jag väl fel. Just nu så ger jag honom dock ett långt PIIIIIIIIIIIIIIIIIIP, som varken svänger upp eller ner.
Lider inte längre för konsten, jag bara lider
  • 0
Citerar Dufwan:
Jag tycker inte att Tapto är värd all den uppmärksamhet han får, för så dålig är han inte och så provocerande och uppseendeväckande (på något sätt) är han inte heller.


+1
  • 0
Jag tycker att Costae Cavea är riktigt duktig på att diskutera, oavsett vad det gäller. När jag var relativt ny på sidan minns jag att jag irriterade mig på honom och hans vän(i synnerhet, som blev bannad), vars namn jag inte minns, i Dragon Age: Origins-tråden. I samband med i princip all aktivitet sedan dess(främst den i gudstråden) vände irritationen sakta men säkert och jag vart istället imponerad över hur klok och kunnig han/hon/den/det var. Väl genomtänkta inlägg och svar gör mycket för en användare på sidan, det är någonting alla(även jag själv) bör tänka på. Att ha litet på fötterna hjälper ju givetvis också.
hånobing
  • 0
Avolion är en medlem som syns alldeles för lite i forumet, vilket är synd då han är väldigt trevlig. Nu diskuterade jag mest med honom på sidan när jag själv var ny här, för ungefär två år sedan. Så även om han inte märks av så mycket nuförtiden, eller om han någonsin gjort det så är han en mycket, mycket trevlig forumit. Han är rolig att prata med helt enkelt. Det hade varit kul att se honom synas mer i forumet.
this is not even my final form
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar Dufwan:
Seriöst? Det är knappast den elakaste och onödigaste tilltyckningen i den här tråden lol, men av någon anledning har den fått mycket uppmärksamhet.


Jag skrev inte att det var den elakaste och onödigaste heller :/ ju.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Attackerar man folk helt utan provokation så får man kunna ta ett par smällar själv. Man har all rätt att säga vad man tycker men när man gör det så är det bra om man kan låta bli att bli förbannad när någon säger emot. Annars har man förlorat debatten innan den ens har börjat.

PS: Kan vara bra med lite självkritik innan man säger att man är bättre än den andre.
"Try not to become a man of success but rather to become a man of value." -Albert Einstein
  • 0
Citerar kraz:
Jag skrev inte att det var den elakaste och onödigaste heller :/ ju.


Tycker bara att han får mer uppmärksamhet än vad han gjort sig förtjänt av.
Lider inte längre för konsten, jag bara lider
  • 0
Vanilla Thunder II var väldigt underhållande i gårdagens MNC.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar Dufwan:
Tycker bara att han får mer uppmärksamhet än vad han gjort sig förtjänt av.

Haha, nejdå. Missade du hans förra användare helt?
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Måste säga att forumet har blivit mycket, mycket roligare att vara på de senaste veckorna. Det finns många trevliga forumiter.

Spoiler:Eventuellt smått OT.
this is not even my final form
  • 0
Citerar NoFanboy:
Måste säga att forumet har blivit mycket, mycket roligare att vara på de senaste veckorna. Det finns många trevliga forumiter.

Spoiler:Eventuellt smått OT.


Keep up the good work, GR!
"But if you work really hard, and you're kind, amazing things will happen."
  • 0
Needz moar drama.
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Fortsatt tilltyckande görs här.