Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tyck till om Gamereactors forumiter!


Citerar sammiboii:
Men den här tråden är ju smutskastning, fast lite finare.


Don't let go of your dreams about the past.
  • 0
AG Jati är bra. Trevlig kille det där.

Tillagt 2012-03-13 15:14:
Citerar sammiboii:
Men den här tråden är ju smutskastning, fast lite finare.


Du är smutskastning, fast lite finare.

Nä men om man skulle vara seriös.
sammiboii var nog en utav de första här jag började snacka lite mer med även om det inte var jättemycket. Men nu det senaste har det blivit en del. Riktigt skön kille det där.
Han har dock en tendens att vara riktigt trög ibland haha, och skosmaken skall vi inte ens tala om. Juste, han är dock rätt sjuk och personligen vill jag så inte veta vad som pågår i hans huvud.
But still, en riktigt bra kille det där.
  • 0
Citerar naiesano:
Juste, han är dock rätt sjuk och personligen vill jag så inte veta vad som pågår i hans huvud.


Det stämmer. När jag känner mig befläckad brukar tankarna gå åt Samir, och då känns allt genast bättre.
  • 0
Citerar naiesano:
Han har dock en tendens att vara riktigt trög ibland


D:

Citerar naiesano:
han är dock rätt sjuk och personligen vill jag så inte veta vad som pågår i hans huvud


>:3
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
Kan för övrigt påpeka att sammiboiis skratt är väldigt obehagligt.
Don't let go of your dreams about the past.
  • 0
Citerar Tapto II:
Kan för övrigt påpeka att sammiboiis skratt är väldigt obehagligt.


Sammiboiis skratt är som en flickas genanta fnissningar. Han är mysig!

Tillagt 2012-03-14 22:54:
Då mycket hat mot Mr_Otaku. Han tycker att banan i tacos verkar dock, därför är han bra.
"En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten."
  • 0
Tapto II väljer dåliga ramar till tavlor. Tråkiga tapeter har han också.
Glory to Arstotzka!
  • 0
Citerar Gamer 94:
Tapto II väljer dåliga ramar till tavlor. Tråkiga tapeter har han också.


1. Jag ska byta ram, detta var den enda jag hade hemma.
2. Jag har inte tapeter, jag har målat väggarna.

För övrigt är Gamer 94 en bra medlem som jag gärna pratar mer och oftare med.
Don't let go of your dreams about the past.
  • 0
Swedssman är en av forumets absolut obehagligaste användare. Inte för att han, likt sammiboii, spammar ner forumet med en massa smileys och meningslöst trams, eller, likt AG Jati, ibland skriver så dåligt att det är direkt omöjligt att förstå vad han vill ha sagt (även om han är långt ifrån felfri). Nej, anledningen är att så fort han skriver något så får jag en känsla av att det inte är en människa som sitter bakom skärmen, utan en maskin. En maskin som tänker i ettor och nollor, iskallt kalkylerande och med en total avsaknad av empati. Swedssman är den sortens forumit kan uttrycka sig någorlunda väl, och kan därför framstå som vettig för mindre klarsynta medlemmar, men vars vidriga budskap alltid är detsamma. Som tur är så blir han ibland oförsiktig, som i länken ovan, och är då väldigt lätt att genomskåda.

Bortsett från det verkar han vara en finfin kille.

Får ta och tacka för allt beröm, för övrigt.
Vik hädan, troll.
  • 0
Citerar Lotus:
sammiboii, spammar ner forumet med en massa smileys och meningslöst trams


Vad vill du att jag annars ska göra? Sidan har ju sjunkit ner till en enda stor grop av skit. Jag har följt med den.
Dock har jag väl alltid gjort det och jag tänker likväl fortsätta med det!
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
Citerar sammiboii:
Vad vill du att jag annars ska göra? Sidan har ju sjunkit ner till en enda stor grop av skit. Jag har följt med den.

Årets!

Varför inte försöka motverka all skit? Bara för att andra skiter på gatan så måste du inte göra detsamma.

Inte för att jag märkt av något negativt från dig, just sayin'.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar Tapto II:
För övrigt är Gamer 94 en bra medlem som jag gärna pratar mer och oftare med.


Well, thank you
Glory to Arstotzka!
  • 0
Citerar sammiboii:
Vad vill du att jag annars ska göra? Sidan har ju sjunkit ner till en enda stor grop av skit. Jag har följt med den.
Dock har jag väl alltid gjort det och jag tänker likväl fortsätta med det!


Det är alltid lika sött när folk som har varit medlemmar i mindre än två år försöker framstå som veteraner genom att säga att sidan har blivit sämre.

Du har ju för övrigt blivit bättre med tiden (vilket säger mer om hur du var innan än hur bra du är nu), så det håller inte, även om sidan nu skulle ha blivit sämre. Så, vad vill jag att du ska göra? Lyssna till (ett citat som ofta tillskrivs) Platon:

"A wise man speaks because he has something to say; a fool because he has to say something."
Vik hädan, troll.
  • 0
Hur exakt har forumet blivit sämre? Nu har jag bara varit aktiv här sedan slutet av 2008, men jag har då inte märkt av någon större kvalitetsförsämring.

Tycker det är ett väldigt trevligt forum om man jämför med andra spelsidor. Vilket kanske inte säger så mycket. Men ändå.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar Sideshow95:
Hur exakt har forumet blivit sämre? Nu har jag bara varit aktiv här sedan slutet av 2008, men jag har då inte märkt av någon större kvalitetsförsämring.

Tycker det är ett väldigt trevligt forum om man jämför med andra spelsidor. Vilket kanske inte säger så mycket. Men ändå.


Well, bloggsektionen iallafall. Den har blivit hemsk.


Citerar Lotus:
Det är alltid lika sött när folk som har varit medlemmar i mindre än två år försöker framstå som veteraner genom att säga att sidan har blivit sämre.


Nu är det så att jag funnits under flera användarnamn sedan slutet av 2008 om jag minns rätt. Sen så ser jag mig inte som någon veteran.
Det är bara idioter som ser sig som "veteraner" eller "elit".
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
Citerar sammiboii:
Nu är det så att jag funnits under flera användarnamn sedan slutet av 2008 om jag minns rätt. Sen så ser jag mig inte som någon veteran.
Det är bara idioter som ser sig som "veteraner" eller "elit".


Ah, så klart. Jag ser dock inget problem med att någon ser sig som veteran, kolla upp ordets betydelse så borde inte du heller göra det. Elit är ju däremot en helt annan sak, det implicerar ju att man ser ner på resten av forumiterna.
Vik hädan, troll.
  • 0
Citerar Daniel L:
Tapto vet jag inte vad han håller på med. Han började få tillbaka någon form av respekt här på forumet och bestämde sig i samma veva för att fly fältet. Jag förstår absolut ingenting. Dessutom var han ganska trevlig att tjöta med.

Fast han är ju redan tillbaka.
You give me a time and a place, I give you a five-minute window. Anything happens in that five minutes and I'm yours. No matter what. Anything happens a minute either side of that and you're on your own.
  • 0
Citerar Daniel L:
Dessutom var han ganska trevlig att tjöta med.


Haha, den Skype-natten alltså. <3
Får fasen göra om det snart.

Du är ganska trevlig att tjöta med du också. Du var helt annan IRL än vad jag trodde du skulle vara. Fick en helt ny (positiv) bild av dig.
Don't let go of your dreams about the past.
  • 0
Jag ska skriva lite om Josephus Flavius.

Stör mig lite på hans bloggar som "Bör Israel bomba Iran?" och "Israel under raketattack". Bloggarna i sig är det inget fel på men när han lägger ihop en hel bibliotek av martyrbloggar om hur omringad och oskyldiga Israel är så blir man lite arg speciellt där han frågar om hans land ska bomba mitt land t ex.

Annars tycker jag att det är intressant att fråga lite om hans/israelers/judars syn på oss iranier och vår gamla historia.

Tillagt 2012-03-16 18:11:
Sen är hans kunskap inom historia imponerande.

Sammanfattning: En smart kille med väldigt bra kunskaper inom historia men tyvärr så stör jag mig på hans politiska bloggar om Israel (kan bero på att jag är iranier, tror jag).
Färska grönsaker.
  • 0
Citerar sammiboii:
Well, bloggsektionen iallafall. Den har blivit hemsk.


Gör något åt det då...
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
Citerar Farre V:
Jag ska skriva lite om Josephus Flavius.

Stör mig lite på hans bloggar som "Bör Israel bomba Iran?" och "Israel under raketattack". Bloggarna i sig är det inget fel på men när han lägger ihop en hel bibliotek av martyrbloggar om hur omringad och oskyldiga Israel är så blir man lite arg speciellt där han frågar om hans land ska bomba mitt land t ex.

Annars tycker jag att det är intressant att fråga lite om hans/israelers/judars syn på oss iranier och vår gamla historia.

Tillagt 2012-03-16 18:11:
Sen är hans kunskap inom historia imponerande.

Sammanfattning: En smart kille med väldigt bra kunskaper inom historia men tyvärr så stör jag mig på hans politiska bloggar om Israel (kan bero på att jag är iranier, tror jag).


Farre, jag är ledsen att du blir upprörd över att jag bloggar politiskt om Israel och Iran. Du vet lika väl som jag att enda anledningen Israel överväger att bomba kärnvapensanläggningarna i Iran är för att Irans regering (som du knappast stödjer eller?) fortsätter att hota att de ska förinta Israel och agerar för att förinta Israel via mellanhänder som Hamas, Syrien och Hizbollah. Jag bloggar från perspektivet av en israel som bor i just Israel. Jag tror inte någon vill ha krig med Iran, men Iran fortsätter hota med Israels förintelse. Som jag berättat för dig många många gånger via PM och gästboksmeddelande så vill snarare israelerna ha en bra relation med perserna då det finns en djup vänskaplig historia mellan judarna och perserna som sträcker sig 2500 år bak i tiden. Det är tyvärr bara de senaste 30 åren med den Islamiska Republiken Iran som det blivit problem.

Ursäkta för OT.
"If you will it, it is no dream; and if you do not will it, a dream it is and a dream it will stay" /Theodor Herzl
  • 0
Citerar Josephus Flavius:
Farre, jag är ledsen att du blir upprörd över att jag bloggar politiskt om Israel och Iran. Du vet lika väl som jag att enda anledningen Israel överväger att bomba kärnvapensanläggningarna i Iran är för att Irans regering (som du knappast stödjer eller?) fortsätter att hota att de ska förinta Israel och agerar för att förinta Israel via mellanhänder som Hamas, Syrien och Hizbollah. Jag bloggar från perspektivet av en israel som bor i just Israel. Jag tror inte någon vill ha krig med Iran, men Iran fortsätter hota med Israels förintelse. Som jag berättat för dig många många gånger via PM och gästboksmeddelande så vill snarare israelerna ha en bra relation med perserna då det finns en djup vänskaplig historia mellan judarna och perserna som sträcker sig 2500 år bak i tiden. Det är tyvärr bara de senaste 30 åren med den Islamiska Republiken Iran som det blivit problem.

Ursäkta för OT.


Jag förstår vad du säger. Skickar ett PM till dig imorgon för det blir off-topic om jag skriver det här. Jag har inget emot dig och du verkar trevlig, utan jag gav bara en sammanfattning om vad jag tyckte om dina politiska bloggar. Sen ligger det ju såklart nånting i det du säger att du skriver från en israels perspektiv men jag skriver resten på pm:et.
Färska grönsaker.
  • 0
Citerar Lotus:
Swedssman är en av forumets absolut obehagligaste användare. Inte för att han, likt sammiboii, spammar ner forumet med en massa smileys och meningslöst trams, eller, likt AG Jati, ibland skriver så dåligt att det är direkt omöjligt att förstå vad han vill ha sagt (även om han är långt ifrån felfri). Nej, anledningen är att så fort han skriver något så får jag en känsla av att det inte är en människa som sitter bakom skärmen, utan en maskin. En maskin som tänker i ettor och nollor, iskallt kalkylerande och med en total avsaknad av empati. Swedssman är den sortens forumit kan uttrycka sig någorlunda väl, och kan därför framstå som vettig för mindre klarsynta medlemmar, men vars vidriga budskap alltid är detsamma. Som tur är så blir han ibland oförsiktig, som i länken ovan, och är då väldigt lätt att genomskåda.

Bortsett från det verkar han vara en finfin kille.


Haha, det är den första tilltyckningen om mig i historien, tror jag iallafall. Nästan så jag borde rama in den i guld och hänga upp den på spishyllan.

Då är det väll inte mindre än att jag svara med en tilltyckning om Lotus

Lotus är helt klart en av gr's intressantare medlemmar. Han har tänkvärda åsikter och har god insyn i mångt och mycket vilket bidrar till att han även har en av sidans mest intressanta bloggar som jag följer så ofta som möjligt.
En ganska så perfekt medlem, ända tills man startar en konversation med honom.

Han kan vara dryg som få och har en tendens att hänga upp sig på småsaker som han mer än gärna pekar ut, relevanta eller inte. Han är defensiv till tusen och tål närmast till ingen kritik överhuvudtaget utan att kämpa tillbaka med klor och tänder vid varje givet tillfälle. En ganska så normal internetanvändare helt enkelt, bara något intressantare åsikter men precis samma attityd.
A government big enough to supply everything you need is big enough to take everything you have
  • 0
Citerar naiesano:
AG Jati är bra. Trevlig kille det där.


Tackar, även om jag måste medge att jag inte sysslar så mycket av min tid genom att vara på GR.
naiesano har en talang som ännu inte skådats. vilket ämne det än är, vad hon än hittar på och ställer till med så är det alltid lika underbart! din novell var mycket bra kan jag medge, kanske dags att bli poet?
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar Swedssman:
En ganska så perfekt medlem, ända tills man startar en konversation med honom.


Haha, är inte alla perfekta innan de öppnar munnen.
Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Fortsatt tilltyckande görs här.