Gamereactor International Svenska / Dansk / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Logga in medlem
amigo

Glömt lösenordet?
Jag är inte medlem men vill bli det

Eller logga in med Facebook-konto
FacebookFacebook
Välj forum
Sök forum
Tråd:

Tyck till om Gamereactors forumiter!

Antal inlägg: 1625
Tapto II
Jag tycker att Virvelvinden är konstig, irriterande och läskig.
Don't let go of your dreams about the past.
Sideshow95
Tapto II verkar ha svårt att bestämma sig.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
-Ando
Citerar Tapto II:

Meta.
The player formerly known as Mousecop.
NoFanboy
Citerar Sideshow95:
Tapto II verkar ha svårt att bestämma sig.

Sideshow95 är en extremt mysig medlem, dock så faller allt i och med att han har banan i sina tacos. Jag kan inte släppa det. :I
"Panie Treehorn traktuje obiekty, jak kobiety, man!"
Virvelvinden
Tror att Tapto II är avundsjuk på vissa medlemmar, speciellt Virvelvinden
shit yeah its cool!
Lurkman
Virvelvinden är för det mesta rätt asbra, även om hans bloggar går upp och ner en del. Fungerar mycket bra under de seriösa stunderna, med vissa dalar, som det mycket märkliga ställningstagandet till Lars Vilks-tjotahejtit.

Jag tycker f.ö. att han bör blogga om filosofi, på ett virvelvindigt sätt.
"Our life has no end in the way in which our visual field has no limits."
Virvelvinden
Ser bara inte hur Mohammed karikatyrer gör något positivt för yttrandefriheten utan snarare gör att folk hyser större agg mot islam. För det är verkligen det enda Lars Vilks lyckats med, ge Islamofoberna mera belägg att känna sig Islamofobiska. Och Islamofobi är det sista det här samhället behöver.
shit yeah its cool!
Lurkman
Citerar Virvelvinden:
Ser bara inte hur Mohammed karikatyrer gör något positivt för yttrandefriheten utan snarare gör att folk hyser större agg mot islam. För det är verkligen det enda Lars Vilks lyckats med, ge Islamofoberna mera belägg att känna sig Islamofobiska. Och Islamofobi är det sista det här samhället behöver.

Nu är detta verkligen inte rätt plats för en sådan diskussion så jag skriver inget mer än detta: att "hysa agg" mot Islam behöver nödvändigtvis inte vara något negativt (beroende på vad "hysa agg" innebär mer specifikt). Man kan "hysa agg" mot ideologier och det bör rimligtvis inte vara värre än det, precis som med fallet kultur.
"Our life has no end in the way in which our visual field has no limits."
Virvelvinden
Citerar Lurkman:
Citerar Virvelvinden er bara inte hur Mohammed karikatyrer gör något positivt för yttrandefriheten utan snarare gör att folk hyser större agg mot islam. För det är verkligen det enda Lars Vilks lyckats med, ge Islamofoberna mera belägg att känna sig Islamofobiska. Och Islamofobi är det sista det här samhället behöver.

Nu är detta verkligen inte rätt plats för en sådan diskussion så jag skriver inget mer än detta: att "hysa agg" mot Islam behöver nödvändigtvis inte vara något negativt (beroende på vad "hysa agg" innebär mer specifikt). Man kan "hysa agg" mot ideologier och det bör rimligtvis inte vara värre än det, precis som med fallet kultur.

Då Islamofobi har lett till att vi har Sverigemokrater i Riksdagen samt är en väldigt stor orsak till Breiviks terroristattack (om man inte inser det är man oerhört naiv) ser jag inte hur man kan uppnå något positivt i att göra som Vilks gör, då det bara leder till just Islamofobi.

Jag är helt klart okej och uppmanar till att man ska kritisera det man finner orätt, men det är inte samma sak att kritisera Islam som att försöka göra religionen till åtlöje och provocera fram en arg reaktion. För det är verkligen det enda han lyckas med, provocera muslimer och stärka hatet hos Islamofober. Om det nu var så att han kom med vettiga anledningar samt hade bra kritik mot religionen istället för att bara provocera vissa anhängare till den (med betoning på vissa, de flesta muslimer är faktiskt inte ute efter att döda Vilks) för att sedan låsa in sig och tycka synd om sig själv för att folk blir provocerade när han försöker provocera så skulle jag inte ha något emot honom.

För det är faktiskt ingen slump att det är högerextrema kioskmongon á folk som skriver på avpixlat som ställer sig bakom Vilks.
shit yeah its cool!
Fåntöme
fem stjärnor aw yeah

Åh, och Lurkman är bra. Mycket mysig medlem.
Sorry old horse!
NoFanboy
Mr_Otaku är en riktigt jobbig medlem. När han inte spammar sin livefeed med ointressanta saker så för han konstiga diskussioner som han sedan är ovillig att fortsätta med. Sedan så gillar han att slänga in lite drama och berätta att det är väldigt synd om honom, han är ju TRAXCARECKERAD!

Han får en av sju brödrostar. :I
pBEAR
Citerar NoFanboy:
Jag tycker pBEAR och Lurkman är mysiga. De märker inte av mig så mycket eftersom jag stalkar dem.

Alltid kul med stalkers.

Citerar Tapto II:

Håller till viss del med. Ibland kan han vara någorlunda rolig men oftast blir det bara för mycket och då blir det irriterande istället.
60% of the Time, It Works Every Time.
-Ando
Mr_otaku är antagligen ett väldigt, väldigt hängivet troll eller så är han genuint efterbliven. Jag hoppas på förstnämnda.
Sideshow95
Mr_Otaku är nog den absolut sämsta medlemen. Oavsett om han trollar eller inte.

Senaste Livefeed: "Önskar att jag hade mer pengar att donera till Japan. Men nu så lever jag på besparingar och måste snart till socialen."

"Idag var det ett år sedan katastrofen i Japan. Jag stog precis och bad framför min Buddha och grät... Japan är för alltid i mitt hjärta"

Sjukt jobbig. Helt enkelt.

Som om inte det vore nog så får hans visningsbild mig att vilja sparka någon.
Alexis
Citerar Sideshow95:
Senaste Livefeed: "Önskar att jag hade mer pengar att donera till Japan. Men nu så lever jag på besparingar och måste snart till socialen."

Herreeguuuudh vad jobbit
Nigga Stole My Yoshi!
-Ando
Citerar Sideshow95:
Mr_Otaku är nog den absolut sämsta medlemen. Oavsett om han trollar eller inte.

"Idag var det ett år sedan katastrofen i Japan. Jag stog precis och bad framför min Buddha och grät... Japan är för alltid i mitt hjärta"

Som om inte det vore nog så får hans visningsbild mig att vilja sparka någon.

Haha, varför fokuserar du på det av allt?
Sideshow95
Citerar -Ando:
Haha, varför fokuserar du på det av allt?

Vad ska jag fokusera på då? Vad kan möjligen vara värre än visningsbilden och hans fruktansvärt irriterande Livefeed-inlägg?
NoFanboy
Citerar Sideshow95:
Vad ska jag fokusera på då? Vad kan möjligen vara värre än visningsbilden och hans fruktansvärt irriterande Livefeed-inlägg?

Läs i gästboken, det framgår tydligt. :3
Sideshow95
Citerar NoFanboy:
Läs i gästboken, det framgår tydligt. :3

Ah. Rök/snus-debatten. Nu är han verkligen sämst.
-Ando
Citerar Sideshow95:
debatten

lol
Sideshow95
Citerar -Ando:
lol

Fel ordval kanske. Åsiktsutbyte?
NoFanboy
Citerar Sideshow95:
Ah. Rök/snus-debatten. Nu är han verkligen sämst.

Fast Fuwalufuwalufliwualufluff var ganska kass när han var aktiv här också. :>
Sideshow95
Citerar NoFanboy:
Fast Fuwalufuwalufliwualufluff var ganska kass när han var aktiv här också. :>

Ja. Och special ops. Minns du honom?
Aaandy
Moderator
Lite fler ordentliga tilltyckningar, lite mindre smutskastning.
Sideshow95
Jag gillar Matowic. Han är trevlig och har ett bra namn.

Samt forumets bästa visningsbild.
Skriv ett inlägg

För att diskutera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :--

Omröstning Vilket är viktigast för dig i spel?
  • 11% Multiplayer
  • 89% Singleplayer
Resultat
putterman: OCh så en länk på det kanske... http://www.gamereactor.se/blog/putterman/550811/Följ
2013-05-21 15:14
putterman: Världens nionde vackraste kvinna är här!Följ
2013-05-21 15:14
Apricat: 24 dagar till examen!Följ
2013-05-21 14:17
GhostofCain: Vafan, jag har ju inget internet hemma kom jag precis på. Kvällens xbox-konferens får följas på halvtaskigt 3G genom gamereactor istället.Följ
2013-05-21 11:52
Airosisme: Ja ät också Inkvoterad, men jag vill inte bli behandlad annorlunda för det.,Följ
2013-05-20 21:16
Kolmilan: Nytt Guilty Gear. Synd att jag inte spelat några av de tidigare spelen, men fan, set hype to overdrive.Följ
2013-05-20 20:07
Inkvoterad: Jag är InkvoteradFölj
2013-05-20 18:37
Airosisme: Fan vad Tomb raider är segt...Följ
2013-05-20 17:15
AG Jati: Nordisk yra under helgen! Först Dansk seger i Eurovision och storartad seger i finalen för Sverige!Följ
2013-05-20 16:37
Playarn: Andra körlektionen gick hur fint som helst. Nu är jag inte bara en bra förare, utan "miljövänlig" därpå ;)Följ
2013-05-20 16:19
czaros1994: GR borde ha någon typ av ordentligt aviseringssytem så man ser när någon citerar dig osv. som typ ALLA andra sidor harFölj
2013-05-20 11:02
putterman: http://www.gamereactor.se/blog/putterman/549861/ Årets upplaga av Top 10 Vackraste kvinnorna är här! Min förra blev iaf populär! :)Följ
2013-05-20 01:02
Patrikseve: 4-1 till Sverige!Följ
2013-05-19 22:35
Williamo: SVERIGE LEVERERAR!!!! HELVETE VAD KUL!!!!!!!Följ
2013-05-19 21:19
Patrikseve: Heja Sverige! :DFölj
2013-05-19 21:08
Chaos Spirit: Nytt Guilty Gear! Fuck me, that's rad!Följ
2013-05-19 20:41
YumeLord: Instagram har också tagit min själ.Följ
2013-05-19 19:59
AG Jati: Rondellen var trots allt jätteenkel att hantera under övningskörningen. Bara att se efter så att man själv inte bli krockad av en annan bil.Följ
2013-05-19 19:46
Siegfried: Hur såger man upp PSN plus medlemskapet?Följ
2013-05-19 17:04
Bamsetrams78: Är riktigt sugen på att se vad Microsoft har att säga om nästa generations xbox på tisdag :-) Följ
2013-05-19 15:33
baathen: Spelar igenom Metro: Last Light för andra gången. Imo är det läckrare än Crysis 3 när man lirar på högsta inställningarna ;)..Följ
2013-05-19 15:23
Patrikseve: I recensions-avdelningen! :)Följ
2013-05-19 13:58
Bjorvy: Skriver ni medlemsrecensioner i era bloggar eller i recensions-avdelningen?Följ
2013-05-19 01:04
AG Jati: Bioshock recensionen kommer imorgon! Ska försöka göra mitt bästa för att summera ett mästerverk.Följ
2013-05-19 01:02
BETA +