Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tyck till om Gamereactors forumiter!


NoFanboy har en söt profilbild.
"But if you work really hard, and you're kind, amazing things will happen."
  • 0
Oxenstierna dödar trådar. :I
this is not even my final form
  • 0
NoFanboy försöker återuppliva trådar.
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
Lurkman är sämst på GR. Han är dock lite bra på att rita, men det är hans enda positiva egenskap.
"MOO" Because OiNK just doesn't sound at all...
  • 0
Nu sitter man här och undrar om någon har tyckt till om mej? Troligtvis inte, för jag är tyst som en ninja.
"När man tänker efter, så är ju faktiskt pungsvett det största sommartecknet."
  • 0
Daniel L är nog sidans absolut bästa medlem.

Sideshow95 är också bra.

(Hata mig inte Daniel)
"En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten."
  • 0
Jailbird har ett stort hjärta. Tyvärr blir det så fel, bara så... fel. Han kan inte sätta sig in i andra människors tankar, och därför slutar det bara med tårar. Finns det något hopp gör Jailbird? Det återstår att se, men jag ska fortsätta kämpa för honom och forumets övriga alienerade individer.

Jag tror på dig, Jailbird!
  • 0
Citerar Daniel L:
Det kan nog mycket väl stämma, men när du i nästa stycke skriver en uppenbar lögn vet jag att jag inte kan lita på ditt omdöme.


Tro vad du vill. Men Sideshow är bra.
"En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten."
  • 0
  • Gro
  • Gro
Måste hissa MappleCom lite granna. Trots sin ringa ålder skriver han riktigt bra. Ärligt talat blev chockad när jag fick reda på att han bara var 14 år. Förutom välformulerade texter uppskattar jag hans musikbloggar, samt de mer personliga texterna han nu på senaste börjat med. Kort och gott ett bra tillskott till bloggsektionen.
"Everybody's got a date. Even you, Mario, going after Princess Peach. And what am I doing? I'm just enabling you." - Sheldon Cooper
  • 0
Jag har svårt att bilda någon riktig uppfattning om Kusinen. Han varvar bra, självsäkra inlägg med krystade, torra och nervösa skämt. Så jag vet inte riktigt om han är en rolig prick eller en gammal darrfarbror som sitter framför datorn och knappar in diverse (o)lustigheter.
Men när han undviker dessa försök till underliga skämt så tycker jag att han framstår som en trevlig person, han har definitivt sina ljusa stunder.

Så, Kusinen, du får gärna motbevisa mina "darrfarbror-teori", hosta upp ett par bloggar om du känner för det. Skulle vara roligt att se.
this is not even my final form
  • 0
Trog är en av GR's märkbara besserwissrar. Han ska ofta försöka visa sina kunskaper i sammanhang där det inte alls behövs, vilket bara resulterar i att han, enligt mig, uppfattas som jobbig. Han är också väldigt snabb på att konstatera att han haft rätt när det gäller olika teorier (se Naruto-tråden till exempel).

Trog ger intrycket av sig själv att han är lite bättre och vet lite mer än alla andra. Det är det intrycket jag får i alla fall.
"En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten."
  • 0
Citerar Colonel:
Det är det intrycket jag får i alla fall.


Får nog ta och hålla med.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Vikkan är ett trevligt tillskott i den nu något döende Skyrim-tråden. Han är påläst och väldigt behaglig att diskutera med. Lugn och sansad, håller alltid en hög kvalitetsnivå på sina kommentarer och verkar vara öppen för olika teorier och åsikter. Han skriver bra och välformulerat, men vägrar av någon anledning använda citat-funktionen. Jag ger honom åtta poäng av tio möjliga.

Trog verkar ha en benägenhet att fly från diskussioner.

TheFenderPlayer använder liiiite för mycket utropstecken. Annars är han trevlig och skriver ofta läsvärda bloggar.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Actor verkar vara en högst seg medlem som har lika mycket känsla för att debattera som en sten. När han inte postar provocerade inlägg så... ja, han gör väl inte så mycket annat enligt mitt tycke.
Han gillar också att predika religion för att senare skaka av sig alla kritiska frågor han senare vanligen får med standardsvaret "EVRIIÖTHYNG HAÄPPENS FÅR Ö RISSÅN".

Japp.
this is not even my final form
  • 0
Citerar NoFanboy:
Actor verkar vara en högst seg medlem som har lika mycket känsla för att debattera som en sten. När han inte postar provocerade inlägg så... ja, han gör väl inte så mycket annat enligt mitt tycke.
Han gillar också att predika religion för att senare skaka av sig alla kritiska frågor han senare vanligen får med standardsvaret "EVRIIÖTHYNG HAÄPPENS FÅR Ö RISSÅN".

Japp.


Provocera? Jag tror du förstått Actor helt fel. Actor är den enda militanta islamisten på detta forum (vad jag sett). Han är läskigt fanatiskt och skulle passa bra i Al-Qaidas, Hamas eller Al-Shababs led. Tro mig pojk, han provocerar inte, han tror på det.
"If you will it, it is no dream; and if you do not will it, a dream it is and a dream it will stay" /Theodor Herzl
  • 0
  • Ree
  • Ree
Jag är bäst.
  • 0
Citerar Josephus Flavius:
Provocera? Jag tror du förstått Actor helt fel. Actor är den enda militanta islamisten på detta forum (vad jag sett). Han är läskigt fanatiskt och skulle passa bra i Al-Qaidas, Hamas eller Al-Shababs led. Tro mig pojk, han provocerar inte, han tror på det.


Jo, han verkar ungefär lika hjärntvättad som onlydennishot.
this is not even my final form
  • 0
Nofanboy är schysst enligt mig.
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
Jag tycker att killermm har utvecklats som forumit, men även som bloggare. Hans "Visste du"-bloggar är roliga och hans sätt att skriva i bloggarna gör en alltid på lite bättre humör. Du skriver väldigt bra för att vara så pass ung! Jag medger att jag har varit lite väl på om din stavning ibland, och det ångrar jag då det är mänskligt att fela.

Du är ett bra tillskott, fortsätt så som du gör!
Don't let go of your dreams about the past.
  • 0
Citerar Ree:
Jag är bäst.


Fan jag som precis tänkte skriva här att jag var bäst. Aja, får väl nöja mig med näst bäst då.
Per Aspera Ad Astra
  • 0
Citerar Tapto II:
Jag tycker att killermm har utvecklats som forumit, men även som bloggare. Hans "Visste du"-bloggar är roliga och hans sätt att skriva i bloggarna gör en alltid på lite bättre humör. Du skriver väldigt bra för att vara så pass ung! Jag medger att jag har varit lite väl på om din stavning ibland, och det ångrar jag då det är mänskligt att fela.

Du är ett bra tillskott, fortsätt så som du gör!


Tack så mycket.


Citerar Arthas:
Citerar Ree:
Jag är bäst.


Fan jag som precis tänkte skriva här att jag var bäst. Aja, får väl nöja mig med näst bäst då.


Lägger i bra inlägg!
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
Alltid gillat Guitar_Player. Skriver bra och är likt Vikkan väldigt behaglig att diskutera med. Påläst är han också.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar Fuwalafuwalu:
Inte direkt svårt att se vilka som förstör forumet, som andra säger så är det veteranerna, som Aaandy till exempel. Sedan så förstör många yngre medlemmar som försöker vara lika "tuffa" som dessa veteraner, som NoFanboy, original och Daniel L.


Fuwaluflufffluff is bannad? That's too bad.
this is not even my final form
  • 0
Har pratat lite med Sideshow95 främst i MNC några gånger på senare tid, och jag tycker att han har blivit en riktigt bra forumit.
Han skriver bra, har en bra diskussionsförmåga och är kul att prata med.
Don't let go of your dreams about the past.
  • 0
Frasse6 verkar lite som en översittartyp. Av de gånger jag sett honom i forumet så har han varit onödigt dryg och verkar inte riktigt gå att resonera med.

Lurkman ser jag ibland i Midnight Club, och av de gånger jag pratat med honom så har han varit väldigt trevlig. Mysig medlem, helt enkelt.

Tapto tycker jag har förändrats åt det negativa hållet. Jag minns honom som skojfrisk och rolig, men den personen var det längesedan jag såg.

Med detta skrivet så flyr jag landet, för ett tag. Ciao!
this is not even my final form
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Fortsatt tilltyckande görs här.