Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tyck till om Gamereactors forumiter!


Några sådana kommentarer behövs inte. /mod
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar Sideshow95:
Så nu är han bäst.


Nä.
I encourage you to propel yourself towards my general direction, sibling.
  • 0
  • kraz
  • kraz
Äh. Bara för att man ogillar en medlem behöver man inte gå överstyr. Jag tyckte inte heller om Tapto men jag hade haft dåligt samvete ifall jag hade varit svinig mot honom på den graden som många var. Han kan ju inte må superbra liksom? Jag förstår inte varför man inte bara kan strunta i medlemmen man inte tycker om och prata mer med dem man gillar i stället.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
tycker att boywidlasersword beskrivning om sig själv i sitt krypin är festlig
shit yeah its cool!
  • 0
Citerar kraz:
Äh. Bara för att man ogillar en medlem behöver man inte gå överstyr. Jag tyckte inte heller om Tapto men jag hade haft dåligt samvete ifall jag hade varit svinig mot honom på den graden som många var. Han kan ju inte må superbra liksom? Jag förstår inte varför man inte bara kan strunta i medlemmen man inte tycker om och prata mer med dem man gillar i stället.


Precis, vad har folk för problem? Skiten han fick var inte rättfärdigad.
One swallow does not make a summer
  • 0
Citerar -Ando:
Citerar antonfusk kiten han fick var inte rättfärdigad.

Haha, skiten han fick(exkl. Coloneltjafset) var definitivt rättfärdigad.


Jag har inte läst att han har skrivit, men överallt så läste man skit om honom, utan att han hade skrivit något. Man måste kunna föra en diskussion, på vilken nivå som helst, och inte smutskasta någon utan att den personen skrivit något. På samma sätt så skriver inte jag skit här helt obefogat om t ex någon redaktionsmedlem. Det ska alltid vara minst två personer i en diskussion, annars är det bara skitsnack.

Fasen vad konstigt skrivet det där blev, men jag är trött, tror jag.
One swallow does not make a summer
  • 0
Citerar -Ando:
Haha, skiten han fick(exkl. Coloneltjafset) var definitivt rättfärdigad.


Nja. Det var väl när han redan hade ett gäng personer på sig som han skrev dumheter?
Indecent exposure is fun.
  • 0
Jag gillar Atreis bloggar om collector editions och samlarfigurer.

Han tipsar och inspirerar mig till köp. Bra för mig, mindre bra för plånboken
  • 0
Citerar Glass Simon:
Aaandy är en bra hombre, både på forumet men också i verkligheten (Antar jag, av det jag ser/läser). Alltid trevlig och tillmötesgående och kan uppriktigt sagt inte komma på något som jag ser som dåligt hos honom. Skulle väl vara att han använder punkt i rubrikerna på sina bloggar, men utöver det så är det fläckfritt. Keep on rockin', Andyboy! Fem syltgrottor av fem möjliga.


Citerar ApeWithSniper:
Verkligen sant. Kom in hit för att skriva att jag tycker han är trevlig på ett väldigt jordnära sätt. Men det där med punkterna sänker hans betyg hos en ordpolis som mig.


Tack så mycket för de finfina tilltyckningarna, Simon och AWS! Det värmer att läsa sådant här. Nästan så att man får en tår i ögat. Betryggande också att veta att man utstrålar det man eftersöker.

Angående punkterna i mina bloggtitlar är de där för att öka chansen att någon läser min blogg. Få titeln att skilja sig från massan. Reta läsarens sinne. Vilket jag också verkar ha gjort med er två! Även om det nu var på fel sätt. Särskilt då jag själv egentligen är språknazist, vilket gör det ännu dummare att sätta sin bloggs publicitet framför korrekta titlar. Det ska inte upprepas i framtiden. Det blir en reform!
  • 0
zwqase är alltid en härlig syn för mig. Varje gång jag kikar in har vi alltid någon ny film/spel att dissikera. Att han står ut med mig och mitt eländigt envisa över-nördskap inom vissa ämnen (läs: James Bond, Final Fantasy, Kingdom Hearts) är en enorm bedrift då jag gång på gång får inse hur min passion tar över mitt humör. Jag får lite intrycket att zwqase verkar vara sugen på mina åsikter om nästan allt, och kommer nästan springandes så fort en ny storslagen film eller dylikt har släppts - vilket såklart känns väldigt smickrande. zwqase är en toppenkille och även bland de få som håller mig kvar på sidan.

Ridley är alltid härlig, dock på senare tid känns det lite som han blir lättare och lättare irriterad på saker och ting. Kanske detta bara beror på en överdos av Mara, vem vet? Mara åsido verkar Ridley i vilket fall störa sig på något, en viss Clint tror jag inte att det är däremot och jag har inte heller fått det intrycket - vilket är givetvis väldigt, väldigt bra. Alla har ju sina bekymmer, hoppas bara att dina löses sig så fort som de kan.

yonobi verkar äntligen ha lärt sig att man ska ta hälften av mina kommentarer med en nypa salt. Jag minns en eller två MNC-nätter där jag omedvetet har råkat förolämpa din familjeheder eller liknande, men nu är vi i alla fall förbi den delen! Vi har ju inte mycket gemensamt, men det är ju åtminstone behagligt att kunna konversera att utan en av oss blir bitter. Vem vet, en dag kanske vi hittar någonting vi har gement; att vi handlar på samma skoaffär eller något.

Virvelvinden har jag aldrig funnit särskilt rolig, mest för att han drar hela identitetsstörning-skämtet vid varannan kommentar han postar. Jag har aldrig fått nöjet (eller missnöjet?) att få se hans riktiga sida. Ansiktet bakom det dåliga trollet dvs. Detta kan dock mycket väl bero på att hans kommentarer har lärt mig att instinktivt se förbi varje liten grön avatar som nålar till vid min vänstra ögonvrå. Virvelvinden verkar lika spännande som en tvättmaskin, men jag vågar honom att bevisa mig fel.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Mr Clint:
yonobi verkar äntligen ha lärt sig att man ska ta hälften av mina kommentarer med en nypa salt. Jag minns en eller två MNC-nätter där jag omedvetet har råkat förolämpa din familjeheder eller liknande, men nu är vi i alla fall förbi den delen! Vi har ju inte mycket gemensamt, men det är ju åtminstone behagligt att kunna konversera att utan en av oss blir bitter. Vem vet, en dag kanske vi hittar någonting vi har gement; att vi handlar på samma skoaffär eller något.


Det handlar inte riktigt om att jag inte kan ta saker med en nypa salt, men ibland är jag inte på humör helt enkelt, och jag har haft en känsla av att du inte gillar mig under en viss tid så jag kanske var lite extra känslig för vissa saker du sa, så det får jag be om ursäkt för. Fast helt och hållet ogrundat kan man ju inte säga att det är. Men ja, det är trevligt att prata med dig, och vi har säkert mer gemensamt än skoaffärer, gissar jag. Kul att du tog dig tid att skriva en tilltyckning, så jag vet hur det ligger till. :3
Garçon means boy.
  • 0
Citerar Mr Clint:
Ridley är alltid härlig, dock på senare tid känns det lite som han blir lättare och lättare irriterad på saker och ting. Kanske detta bara beror på en överdos av Mara, vem vet? Mara åsido verkar Ridley i vilket fall störa sig på något, en viss Clint tror jag inte att det är däremot och jag har inte heller fått det intrycket - vilket är givetvis väldigt, väldigt bra. Alla har ju sina bekymmer, hoppas bara att dina löses sig så fort som de kan.

Härligt med en tilltyckning, har inte fått en på hur länge som helst. Meneh... inte vet jag om jag irriterar mig nämnvärt. Om jag verkar irriterad är det oftast mest på skoj. Det kanske inte alltid framgår, men du kan lugnt utgå ifrån att jag för det mesta är på skämthumör. ;P Oroa dig inte över några bekymmer, jag har det bra. ^^ Och jag irriterar mig inte på dig, nej. Mr Clint är bra. :3 Lite konstig, men det gillar jag.


Citerar Mr Clint:
Virvelvinden har jag aldrig funnit särskilt rolig, mest för att han drar hela identitetsstörning-skämtet vid varannan kommentar han postar. Jag har aldrig fått nöjet (eller missnöjet?) att få se hans riktiga sida.

Han kikade in i MNC härom dagen utan att Virvelvinda och då fick jag intrycket att Virvelvinden är en klok och snäll men blyg ung man. Mycket trevligt. Han uttryckte även en önskan att ta Virvelvinden-konceptet vidare, så kanske du får en annan uppfattning av hans alter ego i framtiden.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
fottbol verkar vara en mycket kreativ och bildad medlem. Han skriver djupa inlägg och verkar vara trevlig som person.

Keep it up!
this is not even my final form
  • 0
Wunder-Baum är dryg men oerhört underhållande samtidigt.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Polar Bear är dum. Bara dum. Finner inte mycket positivt med honom. Av det man ser så är han negativ, dryg och sur. Ingen vidare rolig användare.

Glädje är en solstråle.
this is not even my final form
  • 0
Varnad.
God is a concept by which we measure our pain
  • 0
Citerar NoFanboy:
Polar Bear är dum. Bara dum. Finner inte mycket positivt med honom. Av det man ser så är han negativ, dryg och sur. Ingen vidare rolig användare.

Point proven?

Citerar Polar Bear:
Fan vill du ginger? Har du problem med mig så kan du skicka ett pm istället för att försöka gömma dina åsikter här.

Äsch, ta det lugnt. Försök att ta åt dig kritiken istället.
"We live in a rainbow of chaos." - Paul Cezanne
  • 0
Citerar Polar Bear:
Fan vill du ginger? Har du problem med mig så kan du skicka ett pm istället för att försöka gömma dina åsikter här.


Olja på elden och allt det där...
"But if you work really hard, and you're kind, amazing things will happen."
  • 0
Inte sett mycket av Polar Bear, men han verkar sannerligen vara väldigt dum. Dum och dålig. Han borde ändra på det.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Mr Smiley verkar vara en trevlig prick. Bloggen är underbar, med innovativa idéer och härlig humor. Har följt den länge, gillar speciellt initiativet med Batman-skurkarna! Nu är det inte många dagar kvar till den 25:e!

Keep up the good work.
"We live in a rainbow of chaos." - Paul Cezanne
  • 0
Citerar Polar Bear:
Fan vill du ginger? Har du problem med mig så kan du skicka ett pm istället för att försöka gömma dina åsikter här.


Ja. Förhelvete fanboj. Göm inte dina åsikter där ALLA kan se dem. Skicka ett privat meddelande istället. Eller va?
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar Polar Bear:
Fan vill du ginger?


  • 0
Citerar Mr Smiley:
Inte sett mycket av Polar Bear, men han verkar sannerligen vara väldigt dum. Dum och dålig. Han borde ändra på det.


A fett tuff du, tycker du borde ändra din wannabe gangster-stil. Jävla pajas.

Citerar Spool:
Äsch, ta det lugnt. Försök att ta åt dig kritiken istället.


Hur kan det vara kritik, att kalla någon dum i huvudet?

Citerar Sideshow95:
Göm inte dina åsikter där ALLA kan se dem. Skicka ett privat meddelande istället. Eller va?


Jag menar att om han ska kalla mig dum så kan han lika gärna säga det direkt till mig istället. Fattar du?
God is a concept by which we measure our pain
  • 0
Polar Bear är en typ man inte stöter på alltför ofta. Lite synd tänkte jag först. Jag ändrade mig dock hastigt. Maken till oförskämt beteende har jag aldrig stött på. Han påminner på sätt och vis om Tapto när han bemöter kritik genom att anklaga andra för det anklagelsen som sådan handlar om.
"But if you work really hard, and you're kind, amazing things will happen."
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Fortsatt tilltyckande görs här.