Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tyck till om Gamereactors forumiter!


Citerar Polar Bear:
Hur kan det vara kritik, att kalla någon dum i huvudet?

Syftade naturligtvis på att du blev kallad sur och negativ. Herregud, ta det lugnt.
"We live in a rainbow of chaos." - Paul Cezanne
  • 0
Citerar Polar Bear:
A fett tuff du, tycker du borde ändra din wannabe gangster-stil. Jävla pajas.


A fett tuff du, skriva förolämpningar på Internet.
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
Varnad.
God is a concept by which we measure our pain
  • 0
All this is still a better love story than Twilight.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
All this is still a better love story than Twilight.


Har du bråkat med Polar Bear på sistone?
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar Sideshow95:
Har du bråkat med Polar Bear på sistone?


Faktiskt inte, har aldrig haft anledning då jag sällan rört mig i samma trådar som honom eller direkt haft något att bråka med honom om. Har inte heller något emot honom då jag aldrig riktigt, fram tills nu, läst vad han skrivit.

Men bland annat igår bråkade jag med Wunder-Baum och hans status är nu: bannad
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Polar Bear:
A fett tuff du, tycker du borde ändra din wannabe gangster-stil. Jävla pajas.


Underhållning på hög nivå.

Tänkte kolla lite på film, men vafan. Vi sitter och pumpar F5 på tråden istället.

Citerar Humanisten:
Men bland annat igår bråkade jag med Wunder-Baum och hans status är nu: bannad


Det var som fan...
"I refuse to answer that on the grounds that I don't want to."
  • 0
Citerar Humanisten:
Men bland annat igår bråkade jag med Wunder-Baum och hans status är nu: bannad


Det är lite lustigt hur du brakar ihop med troll hela tiden.
  • 0
Citerar Lurkman:
Det är lite lustigt hur du brakar ihop med troll hela tiden.


It's my winning personality and natural charm
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Humanisten känner jag igen. Det var ett tag jag senast loggade in, men jag minns denna forumit som en person som är duktig på att diskutera och som har ett mycket trevligt beteende i forumet! Keep it up!
Min bil är jättebra. Jag ligger alltid först i bilköerna.
  • 0
Citerar Polar Bear:
text*


Jaha.
"Who the hell do you think I am?"
  • 0
Jeramo är en av de där hundratals snarlikt likadana musik-pojkarna jag gärna skulle vilja lära känna mer - vilket faktiskt känns udda att jag vill då musik är knappast min största passion, och jag tvivlar starkt på att vi delar samma musiksmak. Jag har däremot mina misstankar att han är en väldigt jordnära grabb vilket skulle kännas väldigt välkommet just nu. Kanske jag letar efter något spännande och nytt, och med Jeramos härliga attityd han alltid har burit på kanske han just är musikvaskern som passar en Clint.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
ZchmeKko är en rolig liten filur som skriver till alla och gör forumet roligt ibland med hans svar till medlemmar.

Mr Clint har jag inte sett mycket av här i forumet...
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
Citerar killermm:
Mr Clint har jag inte sett mycket av här i forumet...


MNC is da place, jao.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar killermm:
Mr Clint har jag inte sett mycket av här i forumet...


Måste vara någon nykomling.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Det märks verkligen att Mr Smiley ser oerhört mycket upp till den populära medlemmen Moviefreak, vilket till en början självfallet var väldigt gulligt, men på senare tid har passionen brunnit alldeles för väl starkt från Smileys sida. Mr Smiley har nämligen inte längre en egen identitet, han känns som en rakt av Moviefreak-kopia vid varje tillfälle han väljer att visa sig. När han äntligen slutar imitera Moviefreak så leker han tråkigt nog istället badboy i MNC, och håller på (i helt slumpmässiga utval) utmanar en massa medlemmar till slagsmål; vilket både skapar pinsamheter och förvirring.

Och justja, han ser ut som en tjej.
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Tycker verkligen det här är underhållande läsning! Varje användare värkar ha en jävligt stark identitet!
"There's always should-haves where I'm going There's always could-haves where I've been."
  • 0
Citerar Williamo:
Varje användare värkar ha en jävligt stark identitet!


Verkligen inte.
this is not even my final form
  • 0
TheFenderPlayer är en ganska så jobbig medlem, enligt mitt tycke. Mest för att han dyker upp i bloggar som handlar om vackra kvinnor och då viftar i ansiktet på alla om sin flickvän. Sånt är jobbigt. Sen så verkar han också vända kappen efter vinden. Sånt är jobbigt.

Ridley är snel ok mysigt.
this is not even my final form
  • 0
Virvelvinden lockar återigen till en trevlig läsning med sin nya marinadskola. WOW! Vad den är bra
shit yeah its cool!
  • 0
Humanisten är så jävla dryg. Bara arg och otrevlig hela tiden.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Oxenstierna:
Polar Bear är en typ man inte stöter på alltför ofta. Lite synd tänkte jag först. Jag ändrade mig dock hastigt. Maken till oförskämt beteende har jag aldrig stött på. Han påminner på sätt och vis om Tapto när han bemöter kritik genom att anklaga andra för det anklagelsen som sådan handlar om.


Va? Läser du ens innan du postar? Ingen logik alls.

Citerar Polar Bear:
Varnad.


Efter ännu en varning så borde jag vara bannad vid det här laget. Kan ni inte ens sköta ert simpla jobb?

Citerar Humanisten:
All this is still a better love story than Twilight.


Roligt.
God is a concept by which we measure our pain
  • 0
Citerar Polar Bear:
Va? Läser du ens innan du postar? Ingen logik alls.


Nepp, jag trycker bara på tangenterna på måfå. Hittills har jag haft tur och lyckats skriva på begriplig svenska.
"But if you work really hard, and you're kind, amazing things will happen."
  • 0
  • Prey
  • Prey
Har sett lite av Oxenstierna och han verkar vara en trevlig prick
_-_--_---/\-_--_/\_---_--\o/_---_--_-_ Swim, swim little man, swim away from the sharks, you have to save yourself!
  • 0
Prey har hängt lite i MNC den senaste tiden och han verkar vettig.

Oxe-Stina verkar vara väldigt opersonlig och lite jobbig, men även han vettig.

Humanisten är också ganska anonym men trevlig.
Jag hatar djurvänner.
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Fortsatt tilltyckande görs här.