Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Vilken mobil har du?


Iphone 4S.
  • 0
Iphone 4.. haft den ganska länge 6 mån kanske? Och jag vill inte ha nån annan mobil, den duger helt fint
Deppresion är bara ilska utan entusiasm
  • 0
Samsung Galaxy Gio, grym telefon för pengarna!!
"I am not a merry man!" - Worf
  • 0
  • Rova
  • Rova
LG Optimus x2 3D eller vad den heter, Bra i början men har börjat dampa som fan på sistone med att tangentbordet hänger sig så man måste rycka batteriet på den, hänger sig i överlag och att facebook dampar som inåt helvete, funderar på att skicka in den på rep och ta min x10a istället..
Glorp.
  • 0
Någon som har Sony (Ericsson) Arc S? Hur är den?
Världsherravälde
  • 0
Har en HTC Hero från 2009.. dags att byta snart tror jag.

Ska införskaffa mig en ny nästa år, när smartphones har fått en quad processor i sig. Då slår jag till!
Mata mig?
  • 0
Citerar Daniel L:
Har ingen, men har klämt och känt lite på en. Som en vanlig Arc fast med lite mer krut i sig. Osäker på om det verkligen är värt de extra hundralapparna dock.


Och hur är den vanliga Arc?
Världsherravälde
  • 0
Citerar Daniel L:
Troligtvis den bästa kameran i Android-telefon, ligger skönt i handen och hyfsat gränssnitt. Bra telefon för pengarna helt enkelt. Utförligt test: http://www.swedroid.se/test-av-sony-ericsson-xperia-arc/


Tackar tackar
Världsherravälde
  • 0
Samsung Galaxy Mini. Vill dock ha en Samsung Galaxy SII..
"Go out there and give them hell. You were born to this." - Garrus Vakarian
  • 0
  • race
  • race
IPhone 4S och en Xperia X10i
  • 0
HTC Incredible S
  • 0
  • ica
  • ica
Samsung Galaxy SII såklart.
Hälsa din syster tack för senast!
  • 0
Nått gammalt Sony-elände.
Det måste finnas något bra med detta spel, och jag vet vad, det får plats i en brödrost.
  • 0
HTC Desire, älskar den lilla krabaten!
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Iphone 4.
Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig
  • 0
Samsung Galaxy Gio
"How long will it take til I drive you mad?"
  • 0
Sony Ericsson Xperia Play
  • 0
Citerar SputniQ94:
Någon som har Sony (Ericsson) Arc S? Hur är den?


Har en kompis som sitter på en Arc S, han är i reger skitförbannad på sin mobil mest hela tiden, den stänger av sig själv, fryser, laggar ihop, vägrar starta appar, Kameran beter sig underligt.. Verkar inte vara något att ha, tyvärr.

Själv sitter jag på en HTC one X, och jag har blandade känslor angående luren, men i det stora hela är jag relativt nöjd!
  • 0
Min Galaxy S verkar sjunga på sista versen. Den har tjänat mig mycket väl och levt ett hårt liv, något som börjat visa sig nu. Har ingen lust att betala stora pengar för en ny lur heller, tänker bara fråga stymorsan om jag kan ta hennes gamla 4:a.
"Finns där något sätt för islam att på ett bra sätt integreras i det svenska samhället, eller kommer svensk trångsynthet, rädsla och respektlöshet göra detta omöjligt?"
  • 0
Oj, glömde att tillägga. Xperia Play är riktigt bra, kontrollerna är smidiga och skärmen är riktigt stor. Tyvärr går det knakigt att surfa på den. Det laggar och det glitchar och det buggar. Men overall, en bra mobil.
  • 0
Iphone 4 såklart.

Android? Haha!!
  • 0
Fuck me, vilken mustig bump jag slänger in här. Är det ingen som har orkat bry sig om telefoner de senaste tre åren? Skitsamma.

Från och med den här veckan så börjar jag vänstra med ett annat operativsystem. Har kickat Apple i sex-sju år nästan, och nu skuttar jag över till Android för en förhoppningsvis mångårig romans. Detta görs enbart av nyfikenhetsskäl ska tilläggas - iOS har varit fanastiskt bra, och om Android i en Samsung-lur är hälften så följsamt och trevligt så är jag nöjd.

Tänkte mest tipsa er, kära vänner, om att det finns fucking bra deals att göra just nu, om ni funderar på att byta lur. Studenter får 2000 spänn i rabatt på flera tunga lurar via Mecenat, hos Tele2 just nu. Plockade hem en Samsung Galaxy S6 32gb för under 4500 spänn, istället för typ 6500 någonstans. Gäller till på onsdag.

Fick även erbjudande från samma operatör att - i butik - byta ut min lastgamla, halvtrötta iPhone 4S för inbytesvärdet (typ 350 spänn) och dessutom få 1000 spänn extra rabatt att tjacka ny lur för. Vill minnas att det gäller de flesta lurar som kan rocka prefixet "smart-phone". Gäller oktober ut har jag för mig.

---

Märk väl att jag bara är en så jävla god medmänniska, och inte en säljare hos Tele2 eller jävig åt något annat håll. Är alltså inga bindningstider och annat helvete, för övrigt. Nu när jag har gjort lite allmännytta också: kan jag få över mina nummer och allehanda bra-å-ha-saker från en iPhone 4S till en Samsung Galaxy S6 eller är det bara att sitta med telefonerna i var sin hand och föra över nummer manuellt?
  • 0
WonderShare är något jag använde för att backa-up all data från min tele. Hade HTC One och skaffade en S6 Edge, men tror det funkar för alla. Läs på lite om det
"The sky is not the limit, it's just the view"
Har en Fairphone 1U, alltså andra batchen som gjordes. Den börjar bli lite seg, så jag borde väl formatera om stackarn egentligen, men i övrigt är jag nöjd! Det faktum att man faktiskt får välja själv om man verkligen vill rulla med Google-appar alls, eller Android för den delen, är fantastiskt.

Citerar Moose:
om Android i en Samsung-lur är hälften så följsamt och trevligt så är jag nöjd.

Jag har överlag haft svårt för deras version av Android; är inte särskilt förtjust i LGs eller Acers heller. Döm inte ut operativet helt innan du provat några olika tillverkares take på det, om du inte trivs med Samsungs. Framför allt förstår jag inte varför de ska envisas med att pracka på en mängder av onödig mjukvara som inte går att avinstallera...

Apropå det, vill någon bli av med en telefon (Android 4.2.2 eller senare, sprucken skärm etc är helt okej så länge den startar, typ) för alldeles för lite pengar så släng iväg ett pm - tänkte försöka lära mig roota grejer och allmänt leka runt mer än jag vågar med den pryl jag använder för att hålla kontakt med omvärlden...
  • 0
Just nu har jag en Galaxy S5, inte speciellt nöjd, dock fick jag den "gratis" av Telenor med mitt abonnemang
be together, not the same
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!