Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Vilken låt lyssnar du på?


Hammerhead to rescue!

Rainie Yang-Zhi Xiang Ai Ni

Antar att jag börjar bli en cs-nörd av att lyssna på det här perfekt plockad smultronet.
Motstår knappt en enda millisekund, jag skakar och får nästan ett hjärndött ryck som tvingar mig till att stoppa huvudet i ett voffeljärn och låta pryda en fin avsmyckning bestående av en bild på hennes godis-locking album mitt på pannan.
Så ljuvligt allt kändes efter att man fått hört den extra söta blandning av en säkerställd balad med Mozartinstrumenten som är som ett mottag direktsänt ner från himlen blå.

Det var roligt så länge och verkligen ett verk som är värt och klappa händerna för med en hel NFL-arena på plats i Chicago när man hörde dess älvas underliga gåta av att ge stänken av violer och maskrosor krönta på var och en genom en herre`s välsignade skapade djur:
My Intuition, Rainie`s Proclamation-Not Yet A Women, Rainie & Love ?.?, My Other Self, Meeting Love, and le finale:

Whimsical World Collection Deluxe Edition.

Jag är nästan rodnad och rörd med kinden blodröd över det hela.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Volturyon - Naked Blood
  • 0
Totta Näslund - Det blåser en vind
Om sjukdomen varken kan botas med sprit, tjära eller bastun så dör man av den.
  • 0
Slayer - Angel Of Death
Make war, not love
  • 0
Band Of Horses - The Funeral
  • 0
Chris Levy - What You Feel
To anyone that ever told you you're no good.. they're no better.
  • 0
Volturyon - Unorthodox Spawn Deleted
  • 0
Marilyn Manson - I Want To Kill You Like They Do In The Movies
  • 0
The Left - Statistics
  • 0
A Tribe Called Quest - Check the Rhime
She might think that I've forgotten her, don't tell her it isn't so.
  • 0
Clutch - Open Up the Border
I lol'd
  • 0
The Clash - London Calling
  • 0
Johnny Cash - God's gonna cut you down.
Touché
  • 0
MF Grimm-So Watcha Want

Obegripligt val av låt när det gäller just det opålitliga namnet som mest låter som en nybörjares nedgång med ett olyckat avslut efter en veckovis karriär men det låter verkligen som hela gänget från Bronx har samlat sig för ett äkta rapbattle.

Grimm höjer tempen medans han får hjälp av sina goda polare som stämmer in i en körliknande grandezza bestående av hängande pälsbrämade halsband som skiner som en vårflod som man knappast hade en ynklig förväntan på att det skulle ske en redovisning av spagettilånga trampeter på kaffestrået, dess redliga motivering kring denna sång är högsta klassens välstekta rap och inte skär och inseparabel vaniljkräm.

Klickandet är inte den nickande dockan som bugar för ett "ja!" framför siden och gyllene krimskrams men det har inte sin betydelse när det kommer sig till att höra denna sannskyldiga med räta tungrodda avsvurna stållabbar i tvättad titanium från begynnelsens flow till slutuppgörelsens zip.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Nils Landgren Funk Unit - Danger Zone
''There are no secrets in life ' Just hidden truths, floating on the surface'' - Dexter Morgan.
  • 0
Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun.
  • 0
In Flames - The mirror's Truth !
A7X <3
  • 0
The Shins - New Slang

  • 0
Pendulum - Witchcraft
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!