Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Mördar du en enbent groda för 133 kr?


Uhm, måste tyvärr tacka nej till ditt erbjudande.

Skulle du lyssna på Skrillex - Bangarang 24/7 i en månad för 10 000kr?
be together, not the same
  • 0
  • over
  • over
Citerar Newbie13:
Skulle du lyssna på Skrillex - Bangarang 24/7 i en månad för 10 000kr?

Jupp, skulle nog bli galen men skulle försöka iaf.

Skulle du gå med ett gruskorn i ena skon för 200 kr om dagen. ( skorna används som vanligt )
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Citerar over:
Citerar Newbie13 kulle du lyssna på Skrillex - Bangarang 24/7 i en månad för 10 000kr?
Jupp, skulle nog bli galen men skulle försöka iaf.

Skulle du gå med ett gruskorn i ena skon för 200 kr om dagen. ( skorna används som vanligt )
Nej. Det är bara korkat. Skulle du om du vann 1 000 000 kronor ge bort hälften till fattiga/sjuka och behövande?
History will be kind to me, for I intend to write it. "Winston Churchill"
  • 0
  • over
  • over
Citerar chrilleman:
fattiga/sjuka och behövande?

Inte en chans.
Skulle du hoppa fallskärm med enbart 60% chans att överleva om du fick 100.000.000, om du inte skulle överleva så går pengarna till valfri person eller organisation,
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Uhhhh, bra fråga, tror det blir ett ja.

Skulle du krympa så du blir 1m kortare för 10 000 000kr?
be together, not the same
  • 0
Sure why not. Många skulle glo dock.

Skulle du stampa ihjäl en huvudvalp för 18 biljoner dollar?
Europaparlamentsval den 9 juni.
  • 0
Citerar märta:
Skulle du stampa ihjäl en huvudvalp för 18 biljoner dollar?


Antar att du menar hundvalp och svaret är nej. Hundar är det bästa jag vet, skulle inte ha kunnat leva efteråt.

Bli blind på ena ögat för 10 miljoner kronor?
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
nej

döda och äta köttet från en ko för 5 miljoner kr?
  • 0
Sure, jag drar fram grillen!

Skulle du raka av Donald Trumps frisyr, äta upp håret och sedan slicka hans rakade skalle ren för 15 miljoner kronor?
Europaparlamentsval den 9 juni.
  • 0
Nej, tror att straffet för det hade varit för högt och att man blir typ stämd på ett par miljoner eller liknande. Men rolig idé
Sen tanken att få äta upp hans hår haha


Skulle du göra en skinn- och ansiktstransplantation med en chimpans för 1 miljard kr(Förutsätter att operationen är lyckad)? Räkna med att du måste leva så här resten av ditt liv.
  • 0
Jajamen det skulle jag, Är en klätterspa xD.

Skulle du göra en hudtransplantation med en orm
  • 0
Nej. Ser nog illa ut utan att ha grönt fjäll på mig.

Skulle du bara dricka vatten ett helt år till frukost, lunch, middag och allt annat för 10 000kr? Inge kaffe, inge läsk eller kolsyrat vatten som loka. Bara vanligt vatten. Plus den vanliga maten förstås.
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0
Det gör jag dagligen ändå, ☺
Skulle du operera bort din tunga till en girafftunga ?,

Tillagt 2017-04-13 01:45:
för 60,000 ?*
  • 0
60 000 kr är rätt så mycket men nej. Den skulle nog bara hänga utanför hela tiden och man skulle ju inte se klok ut ;)

Skulle du operera bort dina ögon för ormögon istället? Tänk dig nu att du skulle fortfarande kunna se men ur ett orms perspektiv istället (hur det nu ser ut). Sen kan man lägga till att du dina ögon skulle se lite annorlunda ut förstås.
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0
Med tanke på hur dålig min syn är redan kan inte bli mycket värre. dessutom skulle jag nog slippa möte våra jobbiga kunder på jobbet.

Stanna i Vita Husets ovala rum i ett år för trettio miljoner. Du får inte gå ut även om Trump och Putin har ett hemligt kärleksmöte där.
  • 0
Citerar Jönåker:
Stanna i Vita Husets ovala rum i ett år för trettio miljoner. Du får inte gå ut även om Trump och Putin har ett hemligt kärleksmöte där.


Absolut. Inga som helst tveksamheter på den.

Raka av allt hår inkl ögonbrynen för 50k?
  • 0
Visst, när jag blir äldre, typ 50 år

Lyssna på Sveriges kung och drottning prata om sitt liv från födsel till nu i detalj och du får inte avbryta eller komma med frågor? Du får gå på toa om det behövs. men du har max 10 minuter på dig. För 100k svenska kronor.
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0
Vore en ära. Skulle säkert dra fram ett block och skriva ner så mycket jag kan också.

Skulle du tatuera ögonen svarta för en tidsresa tillbaka till år 1997?
Europaparlamentsval den 9 juni.
  • 0
Nope. För kort tid bakåt tror jag nog.

Skulle du spela det värsta spelet du vet för 5 000 kr? (Du måste spela genom det och om det är en del du inte klarar av så får du inte pengarna).
"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
  • 0
ja. folk är överdrivna med klag pâ dâliga spel. sâ plâgsamt är det inte.

skulle du äta en hel carolina reaper för 100kr?
Normal is overrated
  • 0
Nej, min mage är redan känslig för stark mat och mina preferenser överstiger inte styrkan i en vanlig chili från valfri livsmedelsbutik.

Skulle du sälja din själ till satan för 1 000 000?
  • 0
Nej och jag tror att Hin Håle inte skulle vilja ha den i alla fall.

Skulle du käka upp dina ben för tio miljoner?
  • 0
Nej, jag gillar att ha ben.

Skulle du radera alla dina sparfiler (i spel) för 2000 kronor?
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Ridley:
Nej, jag gillar att ha ben.

Skulle du radera alla dina sparfiler (i spel) för 2000 kronor?


hade gjort det för mer men inte 2000, nej.

hade du bett gr att permanent stänga ditt gr konto för 6880kr?
Normal is overrated
  • 0
Ja, internet är fullt av plattformar att diskutera TV-spel på och 6880 kr är väldigt mycket pengar i den ekonomiska situation jag befinner mig i just nu.

Skulle du borsta dina tänder med Kalles Kaviar varje morgon för att få skrapa triss i TV4 Nyhetsmorgon?

(Föreställ dig att Tilde de Paula håller ovanligt lång distans från dig och vrider huvudet varje gång du öppnar munnen. Producenten sticker fram med tuggummi under reklampausen)
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!