Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Skateboard


jonix93 du verkar vara apgrym, sätt upp en film någon gång då ?! när skaffade du din bräda?
Mr. Bubbles.... why wont you wake up ?
  • 0
Citerar jonix93:
Jaha dom senaste 2 dagarna har jag övat mycket på Boardslide och det har gått ganska bra ibland. Har glidit några gånger på stången, men jag har fortfarande svårigheter på att boardslide:a.

Sen har jag lärt mig 180 ollie den är riktigt skoj


Sweet Ja, 180 är riktigt kul att göra, speciellt när man har lärt sig både FS och BS Sen lägga till flips och grejer
Gör om, gör rätt.
  • 0
Citerar vincent_XXX:
jonix93 du verkar vara apgrym, sätt upp en film någon gång då ?! när skaffade du din bräda?




Tackar tackar men jag är inte så jättegrym. Men jag tycker att jag har lärt mig ganska mycket den senaste tiden i alla fall. Jo jag och några andra kompisar funderar på att göra en film sen kanske. Jag fick min bräda förra veckan i onsdags.


Citerar wwe3300:
Sweet Ja, 180 är riktigt kul att göra, speciellt när man har lärt sig både FS och BS Sen lägga till flips och grejer


Mm men vad är FS och BS?
LOL på er !!
  • 0
Citerar jonix93:
Citerar vincent_XXX:jonix93 du verkar vara apgrym, sätt upp en film någon gång då ?! när skaffade du din bräda?



Tackar tackar men jag är inte så jättegrym. Men jag tycker att jag har lärt mig ganska mycket den senaste tiden i alla fall. Jo jag och några andra kompisar funderar på att göra en film sen kanske. Jag fick min bräda förra veckan i onsdags.


Ska också spela in lite nu i sommar, en kompis ska köpa fisheye, så vi tänkte provafilma lite med det

Citerar jonix93:
Mm men vad är FS och BS?


Frontside och Backside. Det beror på vilket håll man drar bakfoten med.
Gör om, gör rätt.
  • 0
lägg upp filmerna direkt, men ha fan skön musik som passar in typ! annars jävlar

men jonix kan du åka och sätta en ollie ? att du gör en ollie i farten
Mr. Bubbles.... why wont you wake up ?
  • 0
Citerar vincent_XXX:
lägg upp filmerna direkt, men ha fan skön musik som passar in typ! annars jävlar


Jaja, det är klart. Det är ju en ganska stor del i filmen
Gör om, gör rätt.
  • 0
Citerar vincent_XXX:
lägg upp filmerna direkt, men ha fan skön musik som passar in typ! annars jävlar

men jonix kan du åka och sätta en ollie ? att du gör en ollie i farten



Har inte gjort några filmer än tyvärr. Ja jag kan sätta en ollie i fart.



Jaaahhooooooo idag klarade jag att hoppa ner för en tre stegs trappa. Det var riktigt kul!!!
LOL på er !!
  • 0
Citerar jonix93:
Citerar vincent_XXX:lägg upp filmerna direkt, men ha fan skön musik som passar in typ! annars jävlar

men jonix kan du åka och sätta en ollie ? att du gör en ollie i farten


Har inte gjort några filmer än tyvärr. Ja jag kan sätta en ollie i fart.



Jaaahhooooooo idag klarade jag att hoppa ner för en tre stegs trappa. Det var riktigt kul!!!


Det är najs Då får du ta och leta upp ett 4-set
Gör om, gör rätt.
  • 0
idag skulle vi vara fyra pers men två kom inte så, det blev jag o en bra polare. vi har bara hållt på i en vecka ungefär, så vi åker runt, letar efter sköna backar, så hittade vi en döds skön backe

GUD så skön den är Får nog ta en bild någon gång !
Mr. Bubbles.... why wont you wake up ?
  • 0
Citerar vincent_XXX:
Jaaahhooooooo idag klarade jag att hoppa ner för en tre stegs trappa. Det var riktigt kul!!!


Själv satte jag en sexa i förrgår.

Sen så var jag och skejtade med några i våran skatehall, det var en som gjorde kickflip to FS/BS Lip (Han landade boardslide baklänges, FS, men jag vet inte vad det heter riktigt )

Han är sponsrad av Zero och Fallen.

Tillagt 2008-06-19 22:31:
Citerar Zn1keR:
Ska också spela in lite nu i sommar, en kompis ska köpa fisheye, så vi tänkte provafilma lite med det


Nu blev jag avundsjuk, jag filmar med en usel 3 megapixels kamera och min kompis vågar inte filma samtidigt som han åker bräda..
CIA - Computernerds In Action
  • 0
Citerar Zn1keR:
Nu blev jag avundsjuk, jag filmar med en usel 3 megapixels kamera och min kompis vågar inte filma samtidigt som han åker bräda..


om jag bodde i ditt område så skulle jag gäärna glida omkring och filma dig avundsjukt
Mr. Bubbles.... why wont you wake up ?
  • 0
Citerar vincent_XXX:
idag skulle vi vara fyra pers men två kom inte så, det blev jag o en bra polare. vi har bara hållt på i en vecka ungefär, så vi åker runt, letar efter sköna backar, så hittade vi en döds skön backe


Härligt, om du har någorlunda hårda hjul som måste du powerslida, så jävla skönt att komma nerför en backe, sätta brädan på tvären och bara glida.
CIA - Computernerds In Action
  • 0
nice tråd! jag köpte truckar igår ett par röd/guld Film. lånar resten av ingredienserna till en skateboard av en polare...
  • 0
Citerar conny:
Hur får man till en powerslide igentligen?


Försök lägga din tyngd på framfoten och sen så drar du bara brädan 90 grader.
CIA - Computernerds In Action
  • 0
Har ni satt något trick som ni tror att ni är ensamma om i den här tråden?
  • 0
Citerar Daydream Nation:
Har ni satt något trick som ni tror att ni är ensamma om i den här tråden?


Kickflip body varial, fast det sätter säkerligen wwe på första försöket..
CIA - Computernerds In Action
  • 0
Citerar Zn1keR:
Citerar Daydream Nation:Har ni satt något trick som ni tror att ni är ensamma om i den här tråden?

Kickflip body varial, fast det sätter säkerligen wwe på första försöket..


Jepp, jag har satt kickflip sex change ;D

... Fakie bigflip?
Gör om, gör rätt.
  • 0
Citerar wwe3300:
jag har satt kickflip sex change


Rofl!
CIA - Computernerds In Action
  • 0
  • V
  • V
Jag funderar på att skaffa en longboard, antingen en Sector 9 för 1000 pix eller en Warp för 500 pix. Frågan är väl om det är någon större skillnad på dem och om det är värt att lägga till en femhundring för Sector 9. Hjälp uppskattas.
YAWP!
  • 0
  • Penn
  • Penn
Köpte mig en Sector 9 för ungefär $160.
Är mycket nöjd.
  • 0
  • V
  • V
Citerar Penn:
Köpte mig en Sector 9 för ungefär $160.
Är mycket nöjd.


Gött, det lutar åt den. Mest för att den är väldigt prissänkt och för att den verkar bättre. Fast man får slå till innan rean tar slut. ^^
YAWP!
  • 0
Citerar V:
Gött, det lutar åt den. Mest för att den är väldigt prissänkt och för att den verkar bättre. Fast man får slå till innan rean tar slut. ^^


Vad du än gör så köp inte Warp!

Värre skit märke får man leta efter.
CIA - Computernerds In Action
  • 0
  • V
  • V
Citerar Zn1keR:
Vad du än gör så köp inte Warp!

Värre skit märke får man leta efter.


Aha, då lär det nog bli en Sector 9 inom en snar framtid. Tack för hjälpen till er båda.
YAWP!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!