Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Hockeytråden


Citerar Ballelander:
Citerar Silverado:
Jag har lite krav på klass vettu


Aha det är så det är?


Ja mål i hög NHL klass bjuds det ju inte ofta på inom Svensk hockey. De matcher jag har sett har inte alls samma tempo. Sen slåss dom aldrig i elitserien heller
- sweet as sweetness, dark as darkness -
  • 0
Citerar Silverado:
Ja mål i hög NHL klass bjuds det ju inte ofta på inom Svensk hockey. De matcher jag har sett har inte alls samma tempo. Sen slåss dom aldrig i elitserien heller


Nej det är ju faktiskt sant. De bufflas bara lite på varann, så du gillar när det är "Hårdare tag" i hockeyn alltså?
Jag ser all hockey fast har lite svårt att se Nhl eftersom jag inte har kanalerna dom matcherna går på.
Livsnjutare!
  • 0
Hv71!!
Jag har fisk i fickorna
  • 0
Jaha då, ikväll är det änligen dags för elitseriehockey. Otroligt viktig match för mora som jag otvivelaktigen ska sitta och lyssna på! Detta är dagen dom kommer ifatt Dif!
I wanna get down on my knees and start pleasing Jesus. I want to feel his salvation, all over my face.
  • 0
Nu vid 19:00 ska jag se Flyers krossa Detroit med 6-1. Hoppas att Detroit-ledningen blir mer sugna på foppa nu. Vore skitgut om han blev trade:ad dit!
- sweet as sweetness, dark as darkness -
  • 0
Ojoj vad spännande det är i elitserien nu. Vad var det? två poäng som skiljer mellan 11:e och 6:e platsen. Fan helt sjukt.

Glädjande är då att mitt mora är i storform och endast en målskillnad ifrån slutspel!
I wanna get down on my knees and start pleasing Jesus. I want to feel his salvation, all over my face.
  • 0
Men FBK vinner ändå till slut
Den här blåa texten är väldigt intressant
  • 0
DIF leder med 3-2 mot HV71

Tillagt 2007-09-29 20:23:
FAN 3-3
Banna mig, plzz!
  • 0
Slutade 4-4 nere i böndernas land. Men helvete vad tyst det var där nere, sitter bara hv-publiken helt tyst när de ser på hockey? Lite applåder när något lag gör mål, sedan trycker de på en knapp så blir det så tyst så man kan höra en nål falla.
  • 0
Gick på min första hockey match i torsdags. (frölunda mot timrå).
Och fan vilken känsla de va och komma ut på läktarn...
De va nog inte mycket som slog det ögonblicket..
Tyvär så förlorade frölunda med 2-3 men ja brydde mig inte för ja va ju så jävla exalterad hela taket lyftes när frölunda gjorde mål
Yay!
  • 0
Håller på Timrå. Bra lag detta året..
Johnny ain't so crazy. He's always got a line for the ladies.
  • 0
Brynäs har bättrat sig nu. Hoppas det håller i sig.
  • 0
det är grymt av sverige att kvittera mot Kanada i slut sekunderna (i matchen som går nu).
"Life is hard, but playing a game is harder."
  • 0
Hmm, styvfar skrek som en galning.

Hockey är inget för mig...
Ost.
  • 0
Trots att jag inte följer sporten aktivt så måste jag medge att hockey är bra kul att bevittna från den alldedes löjligt bekväma fåtöljen. Att se vuxna män åka runt som fjantar och tackla ned varandra är ytterst underhållande.
  • 0
5-2 mot luleee, och kanske världens största klack. Trevligt.
  • 0
Trist förlust, tycker Sverige var förtjänt av guld efter deras underbara tredje period
So the floodgates open but nothing comes out.
  • 0
Mm, riktigt jävla svinigt tråkigt.
I wanna get down on my knees and start pleasing Jesus. I want to feel his salvation, all over my face.
  • 0
Synd att dom där förbannade kanadensarna ska få peta in 3 skitmål.
Fan det hade vart ett så skönt slag i magen på dom där.
Jag får väl ta min egen ciggarettändare och gasa ihjäl mig då.
  • 0
Citerar Janis_Joplin:
Trist förlust, tycker Sverige var förtjänt av guld efter deras underbara tredje period

Jo Det är riktigt synd när det ändå är final. Sverige har ju spelat så bra hela Vm'et.
"Life is hard, but playing a game is harder."
  • 0
Vilket skitmål Kanada gjorde i sudden, det var inte ens en målchans.
  • 0
Luleå spelar ju som pottor just nu. Ser ut att bli kvalserien till våren.

Trist att Sverige missade guldet.
"The genius of the hole: no matter how much time you spend climbing out, you can still fall back down in an instant."
  • 0
Citerar Saigon:
lulee?

Ungefär så som luleeeborna själva uttalar det hela.
  • 0
Inte dåligt av sverige att ta sig ända till finalen. Trodde tidningarna skrivit fel när vi vann första vinsten över Kanada... >.<
Any experiment that leaves a crater, is a successful experiment.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!