Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Hockeytråden


Citerar xX C0d lover 4 l1fe Xx:
Också kanske vi inte får något NHL på två år som värst


Inte en chans att det skulle hända.
Där ser man, sa den blinde till den döve när den lame hoppade bock.
  • 0
Citerar xX C0d lover 4 l1fe Xx:
Också kanske vi inte får något NHL på två år som värst.


Det kommer inte hända, alla har för mycket att förlora på det. Max en säsongs lockout, jag tippar en kortare version där säsongen går igång lite senare än vanligt.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Citerar

Det kommer inte hända, alla har för mycket att förlora på det. Max en säsongs lockout, jag tippar en kortare version där säsongen går igång lite senare än vanligt.


Ja, vi får hoppas på det
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Citerar torbli79:
Det kommer inte hända


Nej, självklart inte. Tänkte mer på agenten som gick ut och sa att det kunde dröja två år som värst. Helt osannolikt såklart.

Citerar torbli79:
Max en säsongs lockout, jag tippar en kortare version där säsongen går igång lite senare än vanligt.


Hoppas och tror också på detta. Drygt att de båda parterna bara inte kan mötas vid hälften och komma överrens.
Svenskarna följer tydligen en klubb som heter Zlatan.
  • 0
Vet inte om det bara är jag, men det känns som att det här händer med högre frekvens. NFL, NBA och turerna med NHL bara de senaste åren. Fy fan!
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Gött, imorgon ska jag fara och se Luleå spöa Skellefteå!
Särskrivningar är en del av min vardag.
  • 0
Är det några Dif-fans som ska ner och se på matchen imorn (Troja) ? det är rykten om att det ska vara ca 4 bussar som kommmer..
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Citerar cooltedan:
Är det några Dif-fans som ska ner och se på matchen imorn (Troja) ? det är rykten om att det ska vara ca 4 bussar som kommmer..


Blir det fight?
Svenskarna följer tydligen en klubb som heter Zlatan.
  • 0
Ne, det blev det inte. Men Fan vad gött att knäppa 08-orna pånäsan, så de få veta att de lever!!
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Snart kommer jag med en blogg om Trojas seger!!
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
GARY BETTMAN ÄR EN JÄVLA IDIOT.
It is better to have a lion at the head of an army of sheep, than a sheep at the head of an army of lions.
  • 0
Citerar Supreme:
GARY BETTMAN ÄR EN JÄVLA IDIOT.


mjo, så jävla tråkigt att det blir en lockout. så jävla onödigt och girigt, fattar inte att de inte kunde lagt ner mer tid och kommit överrens tidigare.
Svenskarna följer tydligen en klubb som heter Zlatan.
  • 0
Hur fan kan man inte göra allting man kan för att få ligan rullande i tider som dessa? NHL som börjat väcka uppmärksamhet i amerikanarnas ögon dessutom.
It is better to have a lion at the head of an army of sheep, than a sheep at the head of an army of lions.
  • 0
Här är även min senaste Hockeyblogg som handlar om matchen mellan Troja - Djurgården.

http://www.gamereactor.se/blog/cooltedan/408581/
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
HELVETE!
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar xX C0d lover 4 l1fe Xx:
mjo, så jävla tråkigt att det blir en lockout.

Nej nu korkar vi upp och firar.
  • 0
Djurgården jublar förstås då de behöver all hjälp man kan önska. Ett hårt slag i magen för oss som gillar NHL.
Svenskarna följer tydligen en klubb som heter Zlatan.
  • 0
"Alexander Ovechkin säger i en intervju med Sovsports att han tror att konflikten kommer att vara hela säsongen.
- Vi tänker inte ge oss, så jag tror det blir långvarigt. Då kommer jag spela hela säsongen i KHL, säger Ovechkin.
"

Ja tack.
  • 0
  • TDK
  • TDK
Citerar Supreme:
GARY BETTMAN ÄR EN JÄVLA IDIOT.


You got that right. Blir till att hitta ett lag i KHL som man kan följa istället.
  • 0
Citerar TDK:
You got that right. Blir till att hitta ett lag i KHL som man kan följa istället.

Bara sådär? Bara hitta ett nytt lag att supporta?

Herre...
  • 0
Kvällens matcher i HockeyAllsvenskan: Vik-Troja: 4-3 str, KHK-Malmö: 3-1 och IKO-Mora: 4-1.

Västerås leder på 8p, Troja 7 och Leksand 3a med 6p
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Troja är i serieledning!!!!
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!