Hockeytråden 
Antal inlägg: 2427| Rockstar1 | Citerar Spalak: Som ni kämpade HV, riktigt underbart att se. Som dom matade ner Färjestad Riktigt kul match att kolla på, även fast domarna sög. "Ska du ha Browwerhood eller?" - G | |
| ||
| Polar Bear | Citerar Rockstar1: även fast domarna sög. Helt sjukt att de kunde döma mål när Sjögren slet av Krog hjälmen. God is a concept by which we measure our pain | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | The player formerly known as Mousecop. | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Under sommaren, vad tror ni att LA skulle kunna få för ett paket med Thomas Hickey, Bernier + något prospect (Nolan?)? Om man pratade med lag som EDM, CBJ eller TBL som behöver målis och försvarare. Tyckte att det var en intressant tanke. Speciellt då vi lär få lite mer capspace pga UFAs. Trots att det kanske vore klokast att behålla sina prospects. Citerar -Ando: http://www.youtube.com/watch?v=KqPOjGIVn-I http://www.youtube.com/watch?v=uQRHWyQuDW0&feature=g-all- u&context=G2ea0f7bFAAAAAAAADAA Nuff said. Jk. There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die. | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Citerar Polar Bear: Helt sjukt att de kunde döma mål när Sjögren slet av Krog hjälmen. Helt sjukt hur dom kunde låta två spelare köra över ''Torpet'' helt utan någon utvisning. Den första var väl gränsfall, men den andra var ju rena överfallet. Det borde ju vara matchstraff alla dagar i veckan! I slutspel ska man spela fysiskt, men man ska fan inte behöva åka till sjukhus. Som tur är klarade han sig utan frakturer. Krya på dig ''Torpet''! GO NINTENDO OCH FORZA FÄRJESTAD!!! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerar Äggskal: Trots att det kanske vore klokast att behålla sina prospects. Mjo, är det ett lag för framtiden som du sa så lär det vara klokt. It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment) | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Citerar torbli79: Citerar Äggskal: Jag tänkte främst eftersom att det ryktats länge om ett eventuellt byte av Bernier. There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Måste berömma AIK för en fantastisk insats i kvarten. Luleå hade inget att sätta emot. Grattis till semin. Få hoppas att HV71 tar sig dit också. "You cannot fuck the future, sir. The future fucks you." | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Grattis FBK! Nu är semin (nästan) säkrad! Otroligt skön vinst och en grym vänding från 0-2 till 5-3! Och dommarna börjar få lite vett i skalen också! FORZA FÄRJESTAD! GO NINTENDO OCH FORZA FÄRJESTAD!!! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Färjestad var tyvärr bättre än HV71 igår, vann rättvist. Nu gäller det att vinna två raka mot kaffebönorna. Dom har redan gjort det en gång, så det är inte omöjligt. "You cannot fuck the future, sir. The future fucks you." | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Och vi har vunnit två raka mot dom kontorsittande vättarna också, och idag är det ju hemma i Karlstad så det är typ omöjligt att förlora! VI ÄR FÄRJESTAD!!! GO NINTENDO OCH FORZA FÄRJESTAD!!! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Nu kör vi över stjärtnissarna från bibelbältet! Och kom ihåg Joensuu. Öga för öga. Tand för tand! Vi är Färjestad! Hard work has a future payoff. Laziness pays off now. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | SAIK kommer äga sönder AIK FBK vinner Evil Is Back | |
| ||
| Rockstar1 | Citerar HellSpawn: SAIK kommer äga sönder AIK Aldrig! Citerar HellSpawn: FBK vinner Mycket möjligt. "Ska du ha Browwerhood eller?" - G | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Nej, HV71 vinner heter det. Inte kan ni väl tycka att elitseriens gnälligaste lag(Färjestad) ska vinna? "You cannot fuck the future, sir. The future fucks you." | |
| ||
| Rockstar1 | Citerar Spalak: Inte kan ni väl tycka att elitseriens gnälligaste lag(Färjestad) ska vinna? Hehe, va? Av de matcher jag sett så har HV varit de som gnällt mest, speciellt Ledin som klagar på domarn så fort de ligger under. "Ska du ha Browwerhood eller?" - G | |
| ||
| Polar Bear | Bai Bai HV. God is a concept by which we measure our pain | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Citerar Spalak: Nej, HV71 vinner heter det. Nej, Färjestad slår HV ända tillbaka till Jönköping heter det! Inte kunde vi väl låta Sveriges gnälligaste lag(HV71) slå oss? GO NINTENDO OCH FORZA FÄRJESTAD!!! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerar Spalak: Nej, HV71 vinner heter det. Lyssnade du på Hv mellan pausen eller? Go' vinst för FBK! Nigga Stole My Yoshi! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Man få väl gratulera färjestad, dom spelade bra. HV71 spelade minst lika bra, kunde dock inte göra mål. Tyvärr, men så är det. "You cannot fuck the future, sir. The future fucks you." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Gillar verkligen alla som klagar på domarna angående Frölunda-Brynäs. Visst, domarens beslut spelar en betydande roll, men hade Frölunda varit bättre så hade de vunnit matchen, punkt slut. Ett Frölunda-fan. Och en vidöppen väg rullas ut framför oss, från en ödelags stad där ateister bär kors, jag säger till dig, det var tur att du kom, jag har skyhöga krav och det här är lagom, men det... är inget för mig | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Hade Frölunda fortsatt som man gjorde de två första perioderna hade man vunnit matchen, är jag helt övertygad om. Sedan stör jag mig mer på Järnkroks agerande vid sista utvisningen än att Eriksson blev utvisad, han sjönk rejält i mina ögon. Och så stör jag mig som fan på Boork, han är ju helt körd i huvudet ibland... I lol'd | |
| ||
![]() ![]() ![]() | Citerar Vipraxay: Och så stör jag mig som fan på Boork, han är ju helt körd i huvudet ibland... Vaerkligen! Man kan verkligen undra vad han tänker med... GO NINTENDO OCH FORZA FÄRJESTAD!!! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerar Vipraxay: Och så stör jag mig som fan på Boork, han är ju helt körd i huvudet ibland... Killen har inte haft många rätt dem senaste åren. Varenda gång han säger något korkat tänker jag på den här (LÄNK) situationen. Och så skrattar jag ännu högre. Hard work has a future payoff. Laziness pays off now. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Vadfan händer med Djurgården? Har alltid haft lite respekt mot dem då de har varit värdiga motståndare mot FBK ett x-antal gånger, men nu? Pinsamt. Nigga Stole My Yoshi! | |
| ||