Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Hockeytråden


Citerar Nizyo:
Varför inte det?

Vet faktiskt inte. Har en vana att köpa musik lagligt så då blir det väll en vana att göra så med allt runt omkring. Men jaja, får lyxa till det inatt.
"There's always should-haves where I'm going There's always could-haves where I've been."
  • 0
Inget olagligt med att streama, lol. Jag köper spel t.ex, kunde lika gärna laddat.

Du har en mediaspelare som visar en stream som vem som helst kan se. Ser faktiskt inget olagligt alls i det i jämförelse med filmer etc. Men ingen diskussion som hör hemma här. peace
  • 0
Haha, okej. Kan avslutningsvis säga så här: Man ska bara streama om nödvändigheten kräver det Hare!
"There's always should-haves where I'm going There's always could-haves where I've been."
  • 0
And we're off! Hade dessvärre inte möjlighet att se någon match igår, men jag har nu gått igenom alla spelade matcher och kollat på sammanfattningar. Det här kommer bli en intressant säsong!

Jagr - 2 mål och 2 ass, killen är galen! Ska bli extra kul att följa det laget i år, hoppas Eriksson får komma en bit in i slutspelet i år. Övriga svenskinsatser inte så märkvärdiga inatt. Lundqvist spelade riktigt bra, gjorde omgångens räddning tidigt. Synd bara att laget framför honom inte presterar eller hjälper till. Tror tyvärr inte han kommer få sin buckla i år heller. Karlsson trummar på, offensiv som han är. Hoppas defensiven kan hålla jämna steg, alla vet redan vad han kan framåt.

Själv tror jag att den här säsongen kommer bli väldigt annorlunda och spännande. I och med att det nu bara är 48 omgångar så kommer de lite sämre lagen ha bättre möjligheter. En halv säsong, om än hektisk, gynnar lag som inte alltid orkar hela vägen in i kaklet. Vi kan nog få se några oväntade lag komma till slutspel. Förutom Islanders då.

För tidigt för att tippa dock. Är lite känsla av pre-season. Länge sedan lagen spelade, vissa spelare har lirat i andra ligor, vissa inte. Ge det 7-10 omgångar så kanske man kan börja se en trend. Förutom för Islanders då, där vet vi alla redan hur det kommer gå.

Go 'Canes!
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Oj vilken härlig start på säsongen, Canucks blev totalt överkörda Förhoppningsvis kan Ducks hålla upp det här spelet, då är playoff platsen självskriven.
  • 0
Tuff start för Rangers, minst sagt.
We went for a bike ride. Tops off. Fred Perry shorts on.
  • 0
Vet någon här hur man får bort linjen längst ner på videospelaren i Gamecenter?
Svenskarna följer tydligen en klubb som heter Zlatan.
  • 0
Citerar xX C0d lover 4 l1fe Xx:
Vet någon här hur man får bort linjen längst ner på videospelaren i Gamecenter?

Har du skaffat GCL för ett tag sedan eller går den att skaffa nu??
"There's always should-haves where I'm going There's always could-haves where I've been."
  • 0
Citerar Williamo:
Har du skaffat GCL för ett tag sedan eller går den att skaffa nu??


Nej, man får tillgång till Gamecenter när man skaffar Viaplay.
Svenskarna följer tydligen en klubb som heter Zlatan.
  • 0
Hejdå studiebidrag
"There's always should-haves where I'm going There's always could-haves where I've been."
  • 0
Troja är på allvar och fightas om 7e platsen nu!!

1-0 mot VIK
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
Bara jag som tycker att det varit fantastiskt mycket mål så här långt? (NHL)
  • 0
"Utöver billiga biljetter som förhoppningsvis ska ge en fullsatt arena, kommer det även att finnas handklappor, och en orgelspelare på plats för att hjälpa till att höja stämningen i arenan. I entréhallen bjuds det även på live-musik och snacks. Viktigast för stämningen är ändå att laget ger allt, och att våra supporterklubbar, ståplats och resten av publiken gör allt de kan för att ge energi till laget. "

Skönt att inte vara supporter till ett lag som Brynäs...
  • 0
Citerar Geezer:
Skönt att inte vara supporter till ett lag som Brynäs...

Det luktar NHL över det. Det är den klassiska supporterkulturen man får en jävla kick av.
"There's always should-haves where I'm going There's always could-haves where I've been."
  • 0
Citerar Äggskal:
Bara jag som tycker att det varit fantastiskt mycket mål så här långt? (NHL)


Inte om man spelar mot Fasth!
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Så löjligt att se alla Tampa fans som klagar på att Zac Rinaldo slog Crombeen när han var på väg ner, då den andra fighten där deras egna spelare Lecavalier slog Talbot när han redan låg ner tydligen var helt okej.

Hycklare.
Svenskarna följer tydligen en klubb som heter Zlatan.
  • 0
Fan så trist att Erik Karlsson blir borta resten av säsongen. Överraskande att just Cooke ligger bakom skadan...
Svenskarna följer tydligen en klubb som heter Zlatan.
  • 0
Citerar xX C0d lover 4 l1fe Xx:
Fan så trist att Erik Karlsson blir borta resten av säsongen. Överraskande att just Cooke ligger bakom skadan...


Skitsnack att han gjorde det med avsikt. Olycklig händelse, tycker det är rätt att NHL inte gör något i efterhand. Tråkigt för Karlsson dock, en av ligans bästa och inte minst mest sevärda backar.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Skitsnack att han gjorde det med avsikt.


Ja, det ser ju inte direkt ut som att han försöker skada honom. Cooke har däremot en oerhört ful historia bakom sig och att det är just han som skadar Karlsson här (avsiktligt eller ej) förvånar inte mig i alla fall. Karlsson bör ha skydd där dock, vilket han inte hade.
Svenskarna följer tydligen en klubb som heter Zlatan.
  • 0
Citerar xX C0d lover 4 l1fe Xx:
Eriksson


Nog för att han är en stabil back i Detroit, men han är ingen Erik Karlsson.

Citerar xX C0d lover 4 l1fe Xx:
Cooke har däremot en oerhört ful historia bakom sig


Sant, men man måste bedöma varje situation som en enskild händelse. Om man sedan anser att förövaren är skyldig så måste man självklart ta hänsyn till tidigare händelser, men inte innan man verkligen kommit fram till att det var avsiktligt.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Citerar torbli79:
Nog för att han är en stabil back i Detroit, men han är ingen Erik Karlsson.


Haha, jösses vilket misstag. Får skylla på att jag inte sovit något i natt.

Citerar torbli79:
Sant, men man måste bedöma varje situation som en enskild händelse. Om man sedan anser att förövaren är skyldig så måste man självklart ta hänsyn till tidigare händelser, men inte innan man verkligen kommit fram till att det var avsiktligt.


Håller helt med, det var bara det att jag inte direkt var förvånad att just Cooke var inblandad. Men självklart ska han inte straffas då det inte var med mening.
Svenskarna följer tydligen en klubb som heter Zlatan.
  • 0
Citerar torbli79:
Sant, men man måste bedöma varje situation som en enskild händelse. Om man sedan anser att förövaren är skyldig så måste man självklart ta hänsyn till tidigare händelser, men inte innan man verkligen kommit fram till att det var avsiktligt.


Håller inte riktigt med här... I fallet Erik Karlsson är det ganska uppenbart att det var en olycka (Cooke är inte skicklig nog för att få det att se så oskyldigt ut). Men man bör skärskåda allt han gör, då han faktiskt visat sig vara ute efter att skada andra spelare förr.
  • 0
Citerar Äggskal:
Men man bör skärskåda allt han gör, då han faktiskt visat sig vara ute efter att skada andra spelare förr.


Självklart ska man vara på sin vakt, men man kan inte döma ut en spelare från start bara för att han har gjort saker tidigare. Noggrann och vaksam, ja. Anklagande och dömande innan man vet något, nej. Tycker jag.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Detta är ju bara för coolt!!!

http://www.gamereactor.se/blog/cooltedan/404311/

Här skriver jag att jag tro det är Troja som döda Malmös dröm att nå 7:e platsen

vinst med 5-4 igår var bara för härligt
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!