Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tattoo


Citerar clibb:
Vad tror ni om de?


Blir nog för kladdigt skulle jag tro, tror inte ens att en seriös tatuerare skulle gå med på det om jag ska vara ärlig... Tyvärr, för din skull då men...

Ifs har jag sett hela låttexter bli ingaddade i folk men.. Men det blir plottrigt, det blir det, och jag tror inte att det åldras så väl heller..
Don't criticize what you don't understand, son. You never walked in that man's shoes.
  • 0
Citerar clibb:
Vad tror ni om de?


Nej, usch, det är så fult. Gör något annat isåfall.
  • 0
Jag ska ta & tattuera in en orm på ena armen som slingrar sig från underarmen upp på axeln. Men jag är inte helt säker på hur jag vill att den ska se ut, så är det någon här som har en ormtattuering som kan lägga upp bild på den?
  • 0
Citerar clibb:
Fick en tatuering av min flickvän i julklapp och har funderat länge på att skirva mitt personnummer i rommerskasiffror på yttesidan av underarmen (MCMLXXXIX III XXIV), eller så ska jag skriva min mammas, min pappas, min systers personnummer på handleden, detta då också i rommerskasiffror

Vad tror ni om de?


Varför denna fixering vid personnummer? Glömmer man bort sitt personnummer är det väl ändå bättre att ha det intatuerat i vanliga siffror och inget romerskt svammel.
Veteran of a Thousand Forum Wars.
  • 0
Hmm, skulle vara coolt att kleta på alla de här eller nåt.
Ost.
  • 0
Citerar Ironboot:
Hmm, skulle vara coolt att kleta på alla de här eller nåt.


Cancer?
Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix.
  • 0
Citerar Fishy10:
Citerar Ironboot:
Hmm, skulle vara coolt att kleta på alla de här eller nåt.


Cancer?


Cancer och kräfta är samma sak. Cancer (sjukdomen) kallades ju för kräfta förut.

Btw, min syrra har faktiskt kräftans tecken tatuerat på armen.
Jag är odödlig. Jag har aldrig dött, så ingen kan bevisa att jag inte är det.
  • 0
Hari nget emot att få ett par ritualiska symboler på översidan av armen.
Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet.
  • 0
Citerar Saffransbulle:
Hari nget emot att få ett par ritualiska symboler på översidan av armen.


Pentagram?
  • 0
Chaos Spirit: Vad fan är det?
Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet.
  • 0
Har själv ett citat från Scarface tatuerad på undersidan av underarmen
"I always tell the truth, even when I lie"
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
  • 0
Har en piercing i ena ögonbrynet och har funderat ett tag på en slingrande svart tribal tatuering vid armen/axeln/bröstet. Tycker tribal tattoos är satans grymma
Gör om, gör rätt
  • 0
Några av mina finns i min blogg, dock bara de tre senaste, har 6 för tillfälligt, men har en till bokad 25 januari. Måste bara säga att tribals är för fantasilösa gaylords och de som har en sådan "konstens skamfläck" borde gå in till farsans garage och hämta slipen.
F-U
  • 0
Citerar No_Refound:
Några av mina finns i min blogg, dock bara de tre senaste, har 6 för tillfälligt, men har en till bokad 25 januari. Måste bara säga att tribals är för fantasilösa gaylords och de som har en sådan "konstens skamfläck" borde gå in till farsans garage och hämta slipen.


För att vara ärlig så anser jag uppochned vända kors med "död" skrivet under minst lika löjligt, om inte mer.
  • 0
Citerar lingon hannes:
För att vara ärlig så anser jag uppochned vända kors med "död" skrivet under minst lika löjligt, om inte mer.


Word.


Jag vill ha en tatuering på underarmen och funderar just nu på en sån här:
http://i19.photobucket.com/albums/b195/rdr4gon/mushroom-tat.jp
g


Eller typ en sån här:
http://www.instablogsimages.com/images/2007/09/17/gaming-tatto
os15_1822.jpg


Med "typ" menar jag att jag vill ha den typen av pixel art men inte nödvändigtvis just Mega Man eller den posen.

Heinz Ketchup
  • 0
Citerar lingon hannes:
För att vara ärlig så anser jag uppochned vända kors med "död" skrivet under minst lika löjligt, om inte mer.


Men den har en betydelse, vart finns det i tribals?
F-U
  • 0
Citerar No_Refound:
Men den har en betydelse, vart finns det i tribals?


Betydelsen att symbolisera en viss grupp menar du? (en grupp jag dessutom anser vara, just det, löjlig)

Jadu, de är definitivt snyggare (inte sä värst snygga, men snyggare) och man behöver kanske inte äta upp dem på samma sätt som ovan nämnda kors senare i livet.
  • 0
Citerar Zenith_J_Coke:
Word.


Jag vill ha en tatuering på underarmen och funderar just nu på en sån här:
http://i19.photobucket.com/albums/b195/rdr4gon/mushroom-tat.jp
g

Eller typ en sån här:
http://www.instablogsimages.com/images/2007/09/17/gaming-tatto
os15_1822.jpg

Med "typ" menar jag att jag vill ha den typen av pixel art men inte nödvändigtvis just Mega Man eller den posen.

Nej! Det är för MUPPIGT. Menar du seriöst att du skulle ha en pixelmario på armen t.ex??
Does our ruin benefit the earth? Does it help the grass to grow, the sun to shine?
  • 0
Citerar No_Refound:
Men den har en betydelse, vart finns det i tribals?


Troligtvis hos personen som har tatuerat den...
Everyman knows he is a sissy compared to Johnny Cash
  • 0
Jag har en tatuering

Legendary symbol från halo
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!