Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tattoo


Citerar Purity:
Vad tycker ni om den?

Njaa, jag vet inte. Skaffa en tatuering som är personlig.
Does our ruin benefit the earth? Does it help the grass to grow, the sun to shine?
  • 0
Citerar Purity:
Vad tycker ni om den?

Om du nu gillar ormar så... Personligen skulle jag aldrig vilja märka mig med en sådan tatuering.
  • 0
tog ett rakblad och skrev min flickväns namn på axeln. En hemmagjord tattoo, fast hon gjorde slut med mig idag så jag är glad att jag aldrig fyllde i med bläck. Fast har fortfarnade ärr
  • 0
Citerar PS2-lirare:
Njaa, jag vet inte. Skaffa en tatuering som är personlig.


Jag älskar ormar så den är personlig
  • 0
Citerar Dewmon:
tog ett rakblad och skrev min flickväns namn på axeln. En hemmagjord tattoo, fast hon gjorde slut med mig idag så jag är glad att jag aldrig fyllde i med bläck. Fast har fortfarnade ärr


Tufft...
- sweet as sweetness, dark as darkness -
  • 0
Citerar Dewmon:
tog ett rakblad och skrev min flickväns namn på axeln. En hemmagjord tattoo, fast hon gjorde slut med mig idag så jag är glad att jag aldrig fyllde i med bläck. Fast har fortfarnade ärr


hur kan det vara -> ???
"A mind is like a parachute. If it doesn't open, you're fucked!"
  • 0
Citerar PS2-lirare:
Njaa, jag vet inte. Skaffa en tatuering som är personlig.


Men ser den bra ut?
  • 0
Citerar Booyaaa:
hur kan det vara -> ???


men så jäkla komiskt.
  • 0
eller jäkla synd.
"A mind is like a parachute. If it doesn't open, you're fucked!"
  • 0
Citerar mygga_med_stil:
Skulle vilja se en mer färgglad orm.


Okej.. Det tycker nog jag också faktiskt. Lite röda eller gula ränder kanske skulle passa
  • 0
Citerar Booyaaa:
eller jäkla synd.


varför då? Det är inte som jag lider av det. tråkigt att hon gjorde slut dock. Men om hon är lyckligare utan mig så får det vara så.
  • 0
Citerar Dewmon:
Fast har fortfarnade ärr


Haha, sjuka jävel. Inget konstigt att hon gjorde slut.
  • 0
i slutet av denna månad slänger jag på min 4.e gaddning. Ska göra en full sleeve och jag längtar så sjukt mycket.
"There will be anoher time"
  • 0
Citerar Spel_nörd:
i slutet av denna månad slänger jag på min 4.e gaddning. Ska göra en full sleeve och jag längtar så sjukt mycket.


Nice, hur komemr den se ut då? Eller rättare sagt, vad är en sleeve?
  • 0
Ja nu är det klart. På fredag åker jag och tattuerar mig. Var säkert två år sedan sist. Ska bli kul.
Gamer FL <3
  • 0
Kan någon vara snäll och hålla med mig om att Tribal tatueringar är så jäääävla töntigt! Blir äcklad varje gång jag ser nån spännig snubbe i stan som verkligen tror att det är så jävla bad ass med tribal
  • 0
Citerar Evilcid2:
Kan någon vara snäll och hålla med mig om att Tribal tatueringar är så jäääävla töntigt! Blir äcklad varje gång jag ser nån spännig snubbe i stan som verkligen tror att det är så jävla bad ass med tribal


Jag håller absolut med dig, tribaler är opersonligt och tråkigt.
Särskrivningar är en del av min vardag.
  • 0
Citerar Evilcid2:
Kan någon vara snäll och hålla med mig om att Tribal tatueringar är så jäääävla töntigt! Blir äcklad varje gång jag ser nån spännig snubbe i stan som verkligen tror att det är så jävla bad ass med tribal

Got to agree with that one! Skulle aldrig tatuera in en tribal, så jävla opersonligt.
Does our ruin benefit the earth? Does it help the grass to grow, the sun to shine?
  • 0
När tiden är inne skall ett porträtt av mig själv täcka min rygg.
Inget Eko utan Drag.
  • 0
Citerar Divinity:
När tiden är inne skall ett porträtt av mig själv täcka min rygg.

Hoppas verkligen inte du är seriös.
Does our ruin benefit the earth? Does it help the grass to grow, the sun to shine?
  • 0
Citerar Pestolir:
Citerar Evilcid2:
Kan någon vara snäll och hålla med mig om att Tribal tatueringar är så jäääävla töntigt! Blir äcklad varje gång jag ser nån spännig snubbe i stan som verkligen tror att det är så jävla bad ass med tribal

Got to agree with that one! Skulle aldrig tatuera in en tribal, så jävla opersonligt.


Exakt, jag har aldrig fattat poängen med att ha en tribal känns ju som att man gaddar sig bara för sakens skull. Har själv två tatueringar ska snart in på min tredje och det är saker som har med mitt liv att göra.
  • 0
Evilcid2:
Gillar inte heller tribaler jag. Eller iof så kan jag tycka att afrikanska tribaler eller liknande kan vara snyggt, men inget jag själv skulle vilja ha.
Gamer FL <3
  • 0
Funtar på att tatuera in ett budskap på latin eller något japan-inspirerat.

Här är en koi-fisk (karp), ganska vanlig men snygg:
http://farm2.static.flickr.com/1182/528838164_4baa3e22a2.jpg

Så vad tycks? (jag vet att det är jag själv som ska bestämma, men vill bara veta vad ni har för åsikter)
Does our ruin benefit the earth? Does it help the grass to grow, the sun to shine?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!