Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tattoo


Omg, den var snygg.
  • 0
Skulle tänka mig att kunna skaffa en tatuering... Men då skulle det vara någon speciell text eller något, något som verkligen betyder nåt för mig.
[Froo-shan-tay]
  • 0
"GRAND THEFT AUTO"
Don't treat people like you want them to treat you, treat people like you don't care how they treat you.
  • 0
Har ingen tatuering nu men ska skaffa till nästa år en som ja har haft länge i huvet o nu känns det som att de e dags för den hehe fint de
Aku Soku Zan!
  • 0
Tatueringar is the shit!
Gamertag: Svamptastisk
  • 0
Bara du inte skaffar ett tribal band runt armen får då blir jag tvungen att slå ihjäl dig.
Veteran of a Thousand Forum Wars.
  • 0
Jag ska tatuera in TempladPaladin på min vänstra skinka. Eller så att Templar står på den vänstra, och Paladin på den högra, och texten förenas när jag kniper riktigt ordentligt.

Bra va?
Everyman knows he is a sissy compared to Johnny Cash
  • 0
så fort jag fyllt 18 ska jag skaffa tatuering, ingen tvivel om det inte
angie89
  • 0
Citerar fightergirl89:
så fort jag fyllt 18 ska jag skaffa tatuering, ingen tvivel om det inte

Jag med Jag ska ha en flagga där ena halvan är Amerikansk o andra Svensk. De ska smälta ihop i varann i mitten
  • 0
Tycker att tatueringar är skitcoola, sålänge de är unika och inte typ ett tribal mönster som är vanligt. Ska nog skaffa en tatuering när jag blir äldre, måste bara bli säker på motivet först.
A man can be an artist... in anything, food, whatever. It depends on how good he is at it. Creasey's art is death. He's about to paint his masterpiece.
  • 0
  • Ikew
  • Ikew
Jag tatuerade mig för första gången för nån månadsen nu. Och nästa blir nog strax efter jul.
En kuk kan vara max 12tum, sen är det en fot.
  • 0
Citerar navyseal:
Jag ska tatuera in TempladPaladin på min vänstra skinka. Eller så att Templar står på den vänstra, och Paladin på den högra, och texten förenas när jag kniper riktigt ordentligt.

Bra va?


Det kan inte bli bättre!
Veteran of a Thousand Forum Wars.
  • 0
Ifall man ska tatuera ska det var helkroppstatuering så man har någon praktiskt användning av den under sommarvärmen och kan leva ut sin nudism utan att folk stirrar.

Har själv en helkroppstatuering på vänstra stortån.

Skämt o sidå har jag inga planer på en tatuering för tillfället, men det är mycket möjligt att man gör någon så småningom... givetvis ska det då vara något motiv jag vet jag kan leva med resten av livet och inte bara under en 5-års perion.
twitter.com/nicklas_holm | twitter.com/spelpodcast
  • 0
Jag skulle kunna tänka mig att tatuera in denna: http://www.nook-market.com/bizzazz_s/nirvana_smiley-round.jpg

någonstans på axeln typ. Skulle vara lite coolt och roligt. Och har man en seriös tatuering får man ha en skojig tatuering också
Everyman knows he is a sissy compared to Johnny Cash
  • 0
Har fyra små på lite olika ställen. Vargtass på baksidan av höger axel; nalle på skulderbladet på vänster sida; kattass nere på höger vrist samt ett litet kinesiskt tecken på insidan av vänster underarm. Vill ha ett finskt lejon på magen vid sidan om.

Sen vill jag tatuera in mina barns namn men vet inte vart ännu.
  • 0
Jag ska tattuera in mitt namn i gamla nordiska runor.
Antingen på armen eller ryggen.
Särskrivningar är en del av min vardag.
  • 0
Steppo4u:

Den var riktigt cool Ikews var inte lika snygg men helt ok...

En och en halv månad till jag får min första. Längtar så mycket Blir en varg på armen.
  • 0
Citerar Steppo4u:
Min första. Håller dock på att byggas ihop as we speak. Det är från Lateralus, om ingen såg det. Tog riktigt lång tid, mycket detaljer.


TOOL!!! Underbart! Fy fæ(nima)n vad snyggt! En av de snyggaste taturingarna jag sett, ever.
Black n Pink
  • 0
Hur mycket kommer din tatuering kosta Steppo?
Done
  • 0
Jag vill ha en sån här tattuering när jag blir lite äldre:

http://www.ratemyink.com/images/ul/233/ink_2338.jpeg
"My best moment? I have a lot of good moments but the one I prefer is when I kicked the hooligan" - Eric Cantona
  • 0
Btw Steppo, gör det typ, mycket ont?

En dag vill ja ha något stort Tool artwork, över min rygg... Eller möjligtsvis A Perfect Circle's "logo".
Black n Pink
  • 0
Don_Rico, måste bara tacka dig för att posta deras logo. Funderar på att fixa de två halv cirklarna och sen skriva något i mellan dem med den text typen, som mitt namn eller typ "peace" eller nåt. ^^ Så tack som faen!
  • 0
Hade tänkt gå in till en tatuerare och säga improvisera. Hoppas jag blir nöjd !
It's the decisions you make, when you have no time to make them, that define who you are.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!