Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Tattoo


Om man kunde ändra sina tatueringar på ett enkelt sätt, eller ta bort dom helt, utan att få fruktansvärda smärtor skulle jag skaffa en ryggtäckande pingvin med Darth Vader-mask och rött lasersvärd.

Men nu kan man inte ändra/ta bort dom enkelt, så det blir antagligen inte så.
It's poetry. The poetry of War.
  • 0
Citerar Resident evil_girl91:
om man ändå kunde måla
då skulle man enbart ha personliga tatueringar, men det är en omöjlighet


Prata med tatueraren. Han ska kunna måla ett motiv åt dig utifrån en bild som du har. Min andra har tatueraren ritat åt mig. Gick dit och pratade med honom i typ 30-40 minuter för att beskriva vad jag ville ha och vad det skulle symbolisera. Sen ritade han upp ett förslag som jag gillade och så körde vi på det. Hade jag inte gillat det hade vi helt enkelt ändrat på det då.

Man ska inte behöva ett färdigt motiv när man går till tatueraren, han ska kunna hjälpa dig att få till det som du vill ha det.
  • 0
Jag tänker tatuera in Triforce-märket på handen...
"Get the coooool, get the cool shoe shine.."
  • 0
Citerar Ziggy:
Prata med tatueraren. Han ska kunna måla ett motiv åt dig utifrån en bild som du har. Min andra har tatueraren ritat åt mig. Gick dit och pratade med honom i typ 30-40 minuter för att beskriva vad jag ville ha och vad det skulle symbolisera. Sen ritade han upp ett förslag som jag gillade och så körde vi på det. Hade jag inte gillat det hade vi helt enkelt ändrat på det då.

Man ska inte behöva ett färdigt motiv när man går till tatueraren, han ska kunna hjälpa dig att få till det som du vill ha det.

jo, iofs
får se hur man gör;p

Citerar Almost Dead:
Jag tänker tatuera in Triforce-märket på handen...

då får du pass dig, så inte folk misstar dig för Link... =D
=)
  • 0
Citerar navyseal:
Jag tycker de är lite smått gay


Vad är det som gör den homosexuell?

Och vem fan har sagt att jag är tjock?
  • 0
Citerar Resident evil_girl91:
då får du pass dig, så inte folk misstar dig för Link... =D


Jag ska, lovar!
"Get the coooool, get the cool shoe shine.."
  • 0
  • Qes
  • Qes
funderar på att göra ett timglas och skriva momento mori (kom ihåg att du ska dö) man ska ju passa på att ha kul medans man lever

men är bara 16 så det får vänta
Albert Einstein's last words were spoken in German. The only other person in the room was a nurse who didn't speak or understand German, so Einstein's "last words" will never be known.
  • 0
  • LDD
  • LDD
Grabbar och flickor se hit!

Jag är i färd med att skapa en blogg som ska behandla vackra (det finns inga fula människor) tatuerade människor.
Om ni vill så får ni jättegärna skicka bilder på er själva och era tatueringar.
Hur bilderna tas bestämmer ni själva, är ni en linslus så kanske ni vill göra nån tuff pose och visa upp er tatuering.
Är ni lite mer blyga så går det bra att bara visa upp själva tatueringen samt kroppsdelen där tatueringen sitter.

Bilder som dessa undanbedes dock!
Bilderna visar inte vart tatueringen sitter samt att bilden är relativt tråkig eller suddig.
http://meathaus.com/wp-content/images/cartoon_tattoos2.jpg


Ni kan skicka era bilder till [email protected].
Namnge gärna bilden med ert namn och vart ni kommer ifrån.
Detta är dock inget tvång, vill man vara anonym går det också bra.

Jag hoppas få höra från er snart.

Mvh,
Danne aka LDD
www.jaskamas.blogspot.com
  • 0
När jag blir 18 ska jag ha ett japanskt tecken över skulderbladet, vill ha något filosofiskt motiv.
  • 0
Citerar LDD:
Jag hoppas få höra från er snart.


Slängde precis iväg ett mail till dig med mina två tatueringar. Har också några bilder från när jag gjorde min första tatuering, några fina närbilder på nålen i armen. Kan skicka dom också om du vill.
  • 0
Tatueringar enligt mig är det absolut snyggaste en människa kan göra på sin kropp, oavsett motivet.
F-U
  • 0
Citerar No_Refound:
Tatueringar enligt mig är det absolut snyggaste en människa kan göra på sin kropp, oavsett motivet.


Helt klart.
  • 0
Ska tatuera mig inom någon månad, är lite splittrad i mitt val dock. Antingen tors hammare på underarmen, Metallicas tribal på underarmen, eller Guns N Roses loggan på armen.

Vad tycker ni är att föredra för att börja med.
"The noblest pleasure is the joy of understanding."
  • 0
Är det någon här som känner till en bra tatuerings-community-sida? Gärna där man kan få lite tips och tricks.
  • 0
Citerar Natalius:
Metallicas tribal på underarmen


Den är snygg, men den passar bäst på axeln. Fråga hockey_robban_.
  • 0
Citerar Natalius:
Ska tatuera mig inom någon månad, är lite splittrad i mitt val dock. Antingen tors hammare på underarmen, Metallicas tribal på underarmen, eller Guns N Roses loggan på armen.

Vad tycker ni är att föredra för att börja med.


Tors hammare helt klart.
Jag är odödlig. Jag har aldrig dött, så ingen kan bevisa att jag inte är det.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Gixy
Oh yes, en tatuering lär det bli inom en snar framtid. En liten sådan dock. =)
  • 0
Skulle aldrig tänka mig att bli tatuerad...min kropp är ingen jävla tavla
OH MY DICKS SO LONG, IF I LAID IT OUT ON MY KEYBOARD IT'D GO FROM A TO Z
  • 0
Om jag skulle tatuera mig, skulle det bli en fet jävla GR-logga på ryggen.
  • 0
Citerar Gixy:
Oh yes, en tatuering lär det bli inom en snar framtid. En liten sådan dock. =)


Vad ska du ha för snusk då?
Jag är odödlig. Jag har aldrig dött, så ingen kan bevisa att jag inte är det.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Gixy
Citerar Zapi0:
Vad ska du ha för snusk då?


Jessica Alba skall det stå.

Skulle jag vilja.

Näh, det får bli ett litet kinesiskt tecken. Uttjatat men vackert.
  • 0
Citerar Gixy:
Näh, det får bli ett litet kinesiskt tecken. Uttjatat men vackert.


Usch så opersonligt.
Jag är odödlig. Jag har aldrig dött, så ingen kan bevisa att jag inte är det.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Gixy
Men riktigt snyggt. Jag får väl göra det till något personligt, så gott det går.
  • 0
Citerar butcherMPB:
usch, gillar inte vargtatueringar... Det är ganska byhåleaktigt eller fejkindiansaktigt eller cirkusaktigt. Jag hatar alla vargmotivtröjor på marknader där det är en indian och en varg som kollar upp mot månen...


Haha, det är nästan som att läsa något jag själv skrivit.
Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!