Varför har du det användarnamnet du har? 
Antal inlägg: 781![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Lång historia! Vi bryter upp det i tre delar. O Da Ne Da är de två första ´bokstäverna i mitt namn och betyder Ja på rysska. Ne är också en del i mitt riktiga namn är betyder nej på ryska. Tillsammans formar de Dane som är ett prefix på japanska som man lägger till då någon säger att man förstår eller uppfattar något. O i början av namnet är ett tillägg för engelskans "Oh" som exempelvis Oh store gud eller liknande (jag uppfattar mig inte som gud....oftast:lol "A word to the wise ain't necessary --- it's the stupid ones who need the advice." /Bill Cosby |
| |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerar Odane: Lång historia! I like it! Du vet att du vill ha mig. |
| |
![]() ![]() ![]() ![]() | Längtade efter spelet Black till Xbox och döpte mig till någon slags mix. |
| |
Terrorist![]() ![]() | Jag Heter Som Jag Heter För Att Jag Är Helt Dum I Huvudet. |
| |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Öhh... Barack Obama is having fun with your mama. ^_^ |
| |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Har ofta blivit kallad "Ice" av mina kompisar på grund av mitt efternamn. Då det användarnamnet var upptaget på Xbox live bytte jag ut "e":et mot tre "y":n för att vara säker på att det inte skulle vara upptaget. Avatar: gillar The Simpsons Citat: För att det stämmer "Any Fool Can Know, The Point Is To Understand" |
| |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Stavade fel på "Nymphetamine" There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die |
| |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Otroligt kul tråd! Odane: Haha skönt namn och otroligt långsökt! Sånt gillar jag! Mitt användarnamn: År 2000/01/01 02:50 Så skulle jag göra en gubbe på tibia för första gången. Jag slumpade namn tills jag hittade namnet Junewe, Junuw som jag uttalade det på endast 8 bast. Jag har använd det sedan dess och det var egentligen menat att jag skulle heta det här men när jag sen skulle bli forumit på Gamereactor såg jag att min kompis Vincent hette virre här på GR och jag tyckte det var så stilrent med bara namnet så jag hette Mattias B från början. Men jag har ogillat det väldigt länge och för några månader sen mailade och PM:ade jag Emil och frågade om han kunde vara så snäll att byta till Junewe. Men han hade tyvärr slutat med sånt men han var i alla fall bussig och kunde ta bort B:et. Och så blev det. Wow wow wow! Så gör man en kort histora kort. Avataren då: Brist på fantasi efter avatardagen så jag använde den och gjorde 2 snabba wanted ringar runt, blev uruselt men jag orkade inte lägga till den sista pricken eller rätta till. Jag letar helt enkelt! Signatur: Va!? Jag har ingen signatur, får väl hitta på någon. Voglio Super Mario Galaxy, adesso! |
| |
Matte![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jag heter Matte för att det är mitt smeknamn och nästan alla kalalr mig det. And then i thought to myself, if the frog is gone, im going to kill myself. |
| |
![]() ![]() ![]() | Heter Pwelle för att Pelle brukar vara upptaget. Och ja, jag heter Pelle på riktigt. =) Hupp! |
| |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Homer S: För att jag gillar The Simpsons och inte kom på något bättre. |
| |
Moderator | namnet: Tja... varför inte. Kazakovich tänkte jag ut själv. har för mig att en vapengalen bekant till mig snackade om nåt gevär som hätte Kazankovich eller något sånt. Kazakovich it is! sedan så har det blivit kortform till Kazak, Kaza, Kaz, KZ (inte så lyckat, för KZ betyder koncentrationsläger...) och så vidare. avartaren: har alltid varit lite Bovinae. äter mycket, tar det lungt här i livet, är fredlig, gör folk glada (kor piggar upp, vet ni!) och så vidare. sedan så tog jag en bild från serien LFG. mest för den underbara minen, som jag tycker träffar så bra på mig. jag heter Kazakovich lite överallt. andra forum, onlinespel, sparningsprofiler osv. ser ni en autograf som ser ut så här; Ka3a så är det jag som vart i farten. Svampbob Fyrkant finns på riktigt!! |
| |
Zapi0![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerar Odane: Ne är också en del i mitt riktiga namn är betyder nej på ryska. Nej på ryska heter väl njet? Jag är odödlig. Jag har aldrig dött, så ingen kan bevisa att jag inte är det. |
| |
![]() ![]() ![]() | älskar alice cooper men glömde stort A. I'am a teenage frankenstien. A local freak with a twisted mind - Alice cooper |
| |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | För att jag är gangsta (G), men samtidigt smart (vetenskapligt namn) |
| |
![]() ![]() ![]() | Min kompis gjorde mitt konto, och han försökte komma på det mest nördiga han kunde. Do you have the will to change your destiny? |
| |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | För att jordgubbstårta är gott. How much wood would a woodchuck chuck, if a woodchuck could chuck wood? He would chuck as much wood as a woodchuck could, if a woodchuck could chuck wood. |
| |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerar sofanboy: Min kompis gjorde mitt konto, och han försökte komma på det mest nördiga han kunde. Och Sofanboy var hans val? Citerar Das Erdbeerkuchen: För att jordgubbstårta är gott. Jepp! flying monkeys stole this signature. damn them. |
| |
Ax-ax![]() ![]() ![]() | För att jag inte kom på nått bättre. http://gamereactor.se/blog/Ax-ax/132907 |
| |
![]() ![]() ![]() ![]() | Har varit ett stort fan utav Scooby Doo sen innan jag kunde gå eller prata, så det föll sig naturligt att ta hans förnamn helt enkelt. Sen signatur och avatar ändrar jag med jämna mellanrum så det kan jag inte kommentera. Made you read it! |
| |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jag vet inte varför jag heter singobingo.. låter rätt löjligt faktiskt men jag heter det på dom flesta ställerna. jag antar att jag kom på det när jag drack singo och kollade på bingolottom så var det nån som fick bingo |
| |
Evil Chicken![]() ![]() ![]() ![]() | För att det är kickass! Evil Chicken @ Rädda Raeven |
| |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerar Evil Chicken: För att det är kickass! Appropå ditt namn. Det är en på denna sidan som har snott ditt namn. Tryck här för att komma till den sidan. How much wood would a woodchuck chuck, if a woodchuck could chuck wood? He would chuck as much wood as a woodchuck could, if a woodchuck could chuck wood. |
| |
Evil Chicken![]() ![]() ![]() ![]() | Citerar Das Erdbeerkuchen: Appropå ditt namn. Japp, mitt namn är så attraktivt, så alla tar det. Evil Chicken @ Rädda Raeven |
| |
Mandatory![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Mandatory Suicide.... "I know I ain't doing much, doing nothing means a lot to me" - Bon Scott |
| |

Gamereactor since 1998 - Published by Gamez Publishing A/S Strandvejen 72 st. mf, 2900 Hellerup, Denmark