Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)


Vilken ilska och besvikelse bland kommentarerna... så går det när man säger saker som "This doesn't mean that we're walking away from our fans who only play on PlayStation or on PC."

http://tombraider.tumblr.com/post/94529480860/rise-of-the-tomb-r
aider-update#disqus_thread
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Citerar moviefreak:
Vilken ilska och besvikelse bland kommentarerna... så går det när man säger saker som "This doesn't mean that we're walking away from our fans who only play on PlayStation or on PC."


Att jobba som Community Manager kan inte vara speciellt roligt alla dagar.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar zwqase:
Att jobba som Community Manager kan inte vara speciellt roligt alla dagar.


Särskilt inte idag. Blir hur som helst intressant att se hur deras FAQ kommer att se ut efter all... feedback de har fått...
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
  • over
  • over
OMG OMG OMG F U HATERS , Det e nästan så att man kom****r i byxan när man ser denna..
http://a.pomf.se/hexdeq.gif
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Citerar over:
kom****r


Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar moviefreak:
Särskilt inte idag. Blir hur som helst intressant att se hur deras FAQ kommer att se ut efter all... feedback de har fått...


Ja, även om jag inte tror att vi kommer få ut speciellt mycket mer information.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Godnatt allihopa stay safe.
I bajs växer det bäst
  • 0
Insurgency kan nog vara det bästa online-skjutspelet någonsin.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar Spion:
mm, och konsolspelare spelar bara 'press x to win'-spel som är tråkigare än dina rants

TLoU var inte 10/10-bra, inte jättdåligt heller iofs, men på tok för överhypat. Precis som det senaste Bioshock.


Nu har jag inte sagt att spelet förtjänar 10/10. Typ inte ett enda spel förtjänar det över huvud taget, vare sig det är en PC-titel eller konsolskjutare. Inte mitt fel att det kommit en betygsinflation de senare åren. Själv så uppskattar jag spelet oerhört mycket och det är väldigt välgjort och fantastiskt berättat med väldigt stabil spelmekanik.

Men det jag spelade ikväll var multiplayern. Och multiplayerläget är damn fun.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
God afton.
I bajs växer det bäst
  • 0
Blargh
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Opening up
  • 0
HEJ
Avgångstidelag
  • 0
JA
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Poop.
I bajs växer det bäst
  • 0
Vad fan gör ni då
Avgångstidelag
  • 0
Citerar Självmordsblond:
Vad fan gör ni då


Ska lira en LoL-match i brist på annat att göra... Samtidigt funderar jag över om jag ska jobba eller plugga i höst samt min ekonomiska situation. Ermageeerwd!

Själv då?
I bajs växer det bäst
  • 0
Citerar Självmordsblond:
Vad fan gör ni då


Tänkte se på lite film.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar Perluck:
Ska lira en LoL-match i brist på annat att göra... Samtidigt funderar jag över om jag ska jobba eller plugga i höst samt min ekonomiska situation. Ermageeerwd!


Du borde spela Guns of Icarus med mig i stället, och glömma alla dina bekymmer.
Avgångstidelag
  • 0
Citerar Perluck:
Citerar Självmordsblond:Vad fan gör ni då

Ska lira en LoL-match i brist på annat att göra... Samtidigt funderar jag över om jag ska jobba eller plugga i höst samt min ekonomiska situation. Ermageeerwd!


Jag funderar över att jag är trött, samtidigt som jag är hungrig. Vet inte om jag ska steka mig en hamburgare eller gå och sova?

Kanske göra både och? Men i vilken ordning?
  • 0
Spelar DotA.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Sideshow95:
Tänkte se på lite film.


Någon särskild i åtanke?
Avgångstidelag
  • 0
Förresten, någon som har någon erfarenhet av Chromebooks?
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar Lawspeaker:
Jag funderar över att jag är trött, samtidigt som jag är hungrig. Vet inte om jag ska steka mig en hamburgare eller gå och sova?

Kanske göra både och? Men i vilken ordning?


Båda samtidigt.

Citerar Självmordsblond:
Du borde spela Guns of Icarus med mig i stället, och glömma alla dina bekymmer.


Inte hört talas om. O_o
I bajs växer det bäst
  • 0
  • over
  • over
like whaddup i got a dig bick.. vad händer nördar ?
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!