Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)


Citerar Aaandy:
Jag har glömt disken...


Ska vara tyst den här gången.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Just det. Last Light. Borde fortsätta med det.


Ja, det borde du!

Kattjävel.
hånobing
  • 0
Citerar Valerin:
Citerar Mr Smiley:Just det. Last Light. Borde fortsätta med det.

Ja, det borde du!

Kattjävel.

Lying
Laugh, and the world laughs with you. Weep and you weep alone.
  • 0
Citerar Aaandy:
Helvete också! Jag har glömt disken...


Synd att den inte försvinner likt ett fylleminne när man glömmer den. Men nu är den klar iallafall så då är det bara tvätten och sängen kvar. God natt!
  • 0
Citerar Humanisten:
You tell me, inte min fetisch


Frågan är hur du lyckats lista ut den...

Citerar Mr Smiley:
Ska vara tyst den här gången.


Hahaha, just det!

Citerar Costae Cavea:
Synd att den inte försvinner likt ett fylleminne när man glömmer den. Men nu är den klar iallafall så då är det bara tvätten och sängen kvar. God natt!


Det vore underbart! Som tur var hade jag inte jättemycket disk idag, så det var snabbt ordnat. Tvätt också? Ambitiöst. Jag satsar direkt på sängen nu efteråt.
  • 0
Gillar faktiskt nya Steam.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Förresten, vad för helgsnacks ska jag köpa imorgon?
  • 0
Citerar Aaandy:
Förresten, vad för helgsnacks ska jag köpa imorgon?

Cheezy Heartz
Laugh, and the world laughs with you. Weep and you weep alone.
  • 0
Citerar Aaandy:
Frågan är hur du lyckats lista ut den...


I have my sources

Tillagt 2014-08-15 01:27:
Assassin's Creed: Unity ska tydligen ha mikrotransaktioner -.-
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
You know what guyz, jag kommer nog behålla denna avataren :3

Tillagt 2014-08-15 01:31:
Vänta nu...är det bara en månad (exakt) tills jag blir 15? Weird, tiden går snabbt.
Laugh, and the world laughs with you. Weep and you weep alone.
  • 0
Drömde precis att jag var påväg hem från en polare, när jag kommit fram till min lägenhet, ser jag en maskerad person stirrar på mig igenom fönstret. Efter ett tag tar han av sig masken och där står jag. Sjukt att se sig själv.

Sjukaste drömmen någonsin. Trodde inte jag var så läskig.

Citerar Aaandy:
Förresten, vad för helgsnacks ska jag köpa imorgon?


Pizza
Kom igen nu Britt-Marie! Kör för fa-an!
  • 0
Var faktiskt och såg Transfomers 4 idag. Gillade den första, hatade den andra och tyckte den tredje var medioker. Det här var nog rent av den sämsta av dem alla. I alla fall i nivå med tvåan. Så olidligt lång. Nästan tre timmar, helt utan anledning med tonvis med onödiga scener man hade kunnat skippa helt. Optimus Prime på en dinobot, ett ansikte som förvandlas till ett vapen och stundtals Fraiser hade kanske kunnat göra det värt besöket om filmen hade varit hälften så lång för resten av filmen var superkorkad och tråkig.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Snart är det helg.

Tillagt 2014-08-15 01:42:
Citerar zwqase:
Var faktiskt och såg Transfomers 4 idag. Gillade den första, hatade den andra och tyckte den tredje var medioker. Det här var nog rent av den sämsta av dem alla. I alla fall i nivå med tvåan. Så olidligt lång. Nästan tre timmar, helt utan anledning med tonvis med onödiga scener man hade kunnat skippa helt. Optimus Prime på en dinobot, ett ansikte som förvandlas till ett vapen och stundtals Fraiser hade kanske kunnat göra det värt besöket om filmen hade varit hälften så lång för resten av filmen var superkorkad och tråkig.


Det som var dåligt med 2an var återupplivningsskitet, annars har jag tyckt om alla 3 filmer :0
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Citerar zwqase:
Var faktiskt och såg Transfomers 4 idag. Gillade den första, hatade den andra och tyckte den tredje var medioker. Det här var nog rent av den sämsta av dem alla. I alla fall i nivå med tvåan. Så olidligt lång. Nästan tre timmar, helt utan anledning med tonvis med onödiga scener man hade kunnat skippa helt. Optimus Prime på en dinobot, ett ansikte som förvandlas till ett vapen och stundtals Fraiser hade kanske kunnat göra det värt besöket om filmen hade varit hälften så lång för resten av filmen var superkorkad och tråkig.


Det som gör filmen sämst är att den inte ens är så hemskt rasistisk eller ultradum så man kan bli arg och road över det. Den är bara tråkig. Oerhört jävla tråkig.

Tillagt 2014-08-15 01:45:
Citerar Siegfried:
Det som var dåligt med 2an var återupplivningsskitet, annars har jag tyckt om alla 3 filmer :0


Nej, det som var fel med tvåan var att den var mentalt handikappad och fucking korkad.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar zwqase:
Var faktiskt och såg Transfomers 4 idag.


Att du vågar gå ut med den informationen. Sånt ska du gömma så långt inom dig själv som möjligt.
Kom igen nu Britt-Marie! Kör för fa-an!
  • 0
Citerar Humanisten:
Citerar zwqase:Var faktiskt och såg Transfomers 4 idag. Gillade den första, hatade den andra och tyckte den tredje var medioker. Det här var nog rent av den sämsta av dem alla. I alla fall i nivå med tvåan. Så olidligt lång. Nästan tre timmar, helt utan anledning med tonvis med onödiga scener man hade kunnat skippa helt. Optimus Prime på en dinobot, ett ansikte som förvandlas till ett vapen och stundtals Fraiser hade kanske kunnat göra det värt besöket om filmen hade varit hälften så lång för resten av filmen var superkorkad och tråkig.

Det som gör filmen sämst är att den inte ens är så hemskt rasistisk eller ultradum så man kan bli arg och road över det. Den är bara tråkig. Oerhört jävla tråkig.


Kolla på "Parents" så blir alla filmer du någonsin ser vra

Tillagt 2014-08-15 01:47:
Citerar Humanisten:
Citerar zwqase:Var faktiskt och såg Transfomers 4 idag. Gillade den första, hatade den andra och tyckte den tredje var medioker. Det här var nog rent av den sämsta av dem alla. I alla fall i nivå med tvåan. Så olidligt lång. Nästan tre timmar, helt utan anledning med tonvis med onödiga scener man hade kunnat skippa helt. Optimus Prime på en dinobot, ett ansikte som förvandlas till ett vapen och stundtals Fraiser hade kanske kunnat göra det värt besöket om filmen hade varit hälften så lång för resten av filmen var superkorkad och tråkig.

Det som gör filmen sämst är att den inte ens är så hemskt rasistisk eller ultradum så man kan bli arg och road över det. Den är bara tråkig. Oerhört jävla tråkig.

Tillagt 2014-08-15 01:45:
Citerar Siegfried et som var dåligt med 2an var återupplivningsskitet, annars har jag tyckt om alla 3 filmer :0

Nej, det som var fel med tvåan var att den var mentalt handikappad och fucking korkad.


Men, hipsterrobotarna var bäst

Tillagt 2014-08-15 01:48:
Snart helg, då blir det supa knulla spy
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Citerar Siegfried:
Kolla på "Parents" så blir alla filmer du någonsin ser vra


En hög med avföring förvandlar inte en annan till guld.

Citerar Siegfried:
Men, hipsterrobotarna var bäst


Inget var bäst i den.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Citerar Siegfried:Kolla på "Parents" så blir alla filmer du någonsin ser vra

En hög med avföring förvandlar inte en annan till guld.

Citerar Siegfried:Men, hipsterrobotarna var bäst

Inget var bäst i den.


Men jo, efter att ha sett Parents kan man nästan njuta av Dora utforskaren :I

Tillagt 2014-08-15 01:51:
Retron5 nästa månad
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Citerar Siegfried:
Men jo, efter att ha sett Parents kan man nästan njuta av Dora utforskaren :I


Man kan alltid njuta av Dora utforskaren.

Kom igen, let's go, allihopa vi går!
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar Siegfried:
Retron5 nästa månad


Är det den konsolen som spelar upp NES och SNES spel?
Kom igen nu Britt-Marie! Kör för fa-an!
  • 0
Citerar zwqase:
Man kan alltid njuta av Dora utforskaren.

Kom igen, let's go, allihopa vi går!


"Omnomnomnomnomnom nom. Delicious!!"
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Funderar på att skaffa Ni No Kuni på PSN. Värt 199kr?
Kom igen nu Britt-Marie! Kör för fa-an!
  • 0
Citerar Spalak:
Funderar på att skaffa Ni No Kuni på PSN. Värt 199kr?


Superfint spel, men det kommer säkert dyka upp billigare (köpte det för mindre än en hundring förra året tror jag). Men det är ett väldigt bra och mysigt spel
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Håller med Humanisten, tror du kan hitta Ni No Kuni billigare än så. Men det är helt klart värt de pengarna.

Tillagt 2014-08-15 02:14:
https://twitter.com/petermooreEA/status/500071304431546368
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar Humanisten:
Superfint spel, men det kommer säkert dyka upp billigare (köpte det för mindre än en hundring förra året tror jag). Men det är ett väldigt bra och mysigt spel


Tror inte jag pallar vänta på sett sånt erbjudande. Hittade spelet på nätet för 198kr billigast, då skaffar jag det hellre på PSN.
Kom igen nu Britt-Marie! Kör för fa-an!
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Öppen 21.00 - 9.00