Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)


Citerar Colabaronen:
Vad händer här då?


Jag har skaffat last fm yo.
Avgångstidelag
  • 0
Citerar Sideshow95:
Detta stämmer faktiskt inte alls, har du verkligen spelat det?


Har sett det någon match och att PC-spelare älskar det säger en hel del
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Titanfall på Xbox One är i princip alltid tyst. Älskar det. Jag kan helt fokusera på mitt och vad jag kan göra för att hjälpa till att vinna matchen. Har aldrig ångest i det faktiskt.


Det låter ju jättetråkigt. Får du ångest i spel där folk kommunicerar då?
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar moviefreak:
Varför plågar du dig själv?


Man kan sitta med en handkontroll i näven och låtsas att det är ett spel.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Självmordsblond:
Jag har skaffat last fm yo.


Adda mig, yo.

http://www.lastfm.se/user/Turtlemon
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Citerar Humanisten:
Har sett det någon match och att PC-spelare älskar det säger en hel del


Haha, varför detta agg mot PC-spelare?
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar Sideshow95:
Citerar Humanisten:Har sett det någon match och att PC-spelare älskar det säger en hel del

Haha, varför detta agg mot PC-spelare?


I bajs växer det bäst
  • 0
Citerar Sideshow95:
Det låter ju jättetråkigt. Får du ångest i spel där folk kommunicerar då?


Beror på. Men när folk alltid bitchar och klagar och gnäller och liknande och trycker ner andra eller hoppar på en trots att det kanske är ens första match får mig bara att aldrig vilja spela spelet eller bli bättre igen. Sånt sabbar spel som Starcraft och liknande för mig, inte ens kul att vinna i spelen för då kommer alltid kommentarer och skit. Jag vill ha kul i ett spel men andra tar det på dödligt allvar.

Kommunikation ska vara i partys med kamrater eller minimalt.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Usch.


Citerar moviefreak:
Varför plågar du dig själv?


För att jag inte sett den än.
  • 0
Citerar Sideshow95:
Haha, varför detta agg mot PC-spelare?


De är vidriga och hemska individer helt enkelt
Det kan konsolspelare också vara men de är nu för tiden alltid tysta till skillnad från förr. I alla fall när jag spelat den senastetiden på de nya konsolerna.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Sånt sabbar spel som Starcraft och liknande för mig, inte ens kul att vinna i spelen för då kommer alltid kommentarer och skit. Jag vill ha kul i ett spel men andra tar det på dödligt allvar.


Fast Starcraft är väl lite annorlunda? Beroende på vad du spelar, kör du tävlingsinriktat är det mest du själv som spelar mot en annan spelare. Ofta biter man i gräset i form av en förlust.

Citerar Humanisten:
De är vidriga och hemska individer helt enkelt
Det kan konsolspelare också vara men de är nu för tiden alltid tysta till skillnad från förr. I alla fall när jag spelat den senastetiden på de nya konsolerna.


Ouch! PC-spelare kan vara både och precis som alla andra, lite mycket generalisering.
I bajs växer det bäst
  • 0
Citerar Humanisten:
Beror på. Men när folk alltid bitchar och klagar och gnäller och liknande och trycker ner andra eller hoppar på en trots att det kanske är ens första match får mig bara att aldrig vilja spela spelet eller bli bättre igen. Sånt sabbar spel som Starcraft och liknande för mig, inte ens kul att vinna i spelen för då kommer alltid kommentarer och skit. Jag vill ha kul i ett spel men andra tar det på dödligt allvar.


Låter som om du tar sånt där alldeles för seriöst. Men jag kan lova att jag aldrig kännt mig nedtryckt eller påhoppad i Insurgency. Tvärt om aldrig blivit så väl bemött tidigare. Gissar att det beror på att spelet har ett väldigt dedikerat och seriöst community som faktiskt vill att spelet ska fortsätta hålla hög nivå.

Citerar Humanisten:
Kommunikation ska vara i partys med kamrater eller minimalt.


Ja, squad-baserad kommunikation är bäst.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar Humanisten:
De är vidriga och hemska individer helt enkelt


Låt mig spela mitt CS:GO i fred så är jag lugn.
  • 0
Citerar Aaandy:
För att jag inte sett den än.


Att inte ha sett den är en vacker sak. Du kommer förstöra något vackert.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Humanisten:
De är vidriga och hemska individer helt enkelt
Det kan konsolspelare också vara men de är nu för tiden alltid tysta till skillnad från förr. I alla fall när jag spelat den senastetiden på de nya konsolerna.


Var upplever du allt detta? Låter som om du hänger på fel ställen.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar Humanisten:
Beror på. Men när folk alltid bitchar och klagar och gnäller och liknande och trycker ner andra eller hoppar på en trots att det kanske är ens första match får mig bara att aldrig vilja spela spelet eller bli bättre igen. Sånt sabbar spel som Starcraft och liknande för mig, inte ens kul att vinna i spelen för då kommer alltid kommentarer och skit. Jag vill ha kul i ett spel men andra tar det på dödligt allvar.


Eller så är du bara dålig.
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Att inte ha sett den är en vacker sak. Du kommer förstöra något vackert.


Då får det vara så. Antingen detta eller plugga...
  • 0
Citerar Perluck:
Fast Starcraft är väl lite annorlunda? Beroende på vad du spelar, kör du tävlingsinriktat är det mest du själv som spelar mot en annan spelare. Ofta biter man i gräset i form av en förlust.


Kvittar vad man spelar typ. Blir alltid påhoppad oavsett om man kör random, orankat, rankat eller liknande. Kvittar också om man vinner eller förlorar. Alltid gräsligt kommenterande.

Citerar Perluck:
Ouch! PC-spelare kan vara både och precis som alla andra, lite mycket generalisering.


Det är ansiktet som alltid är framme och visar upp sig. Speciellt i multiplayer eller här på GR
Generalisering... Maybe. Men man anstränger sig knappast för att bevisa motsatsen
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Aaandy:
För att jag inte sett den än.


Bäst att lämna det så...
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Citerar moviefreak:
Eller så är du bara dålig.


Smidigt.
Ofta behövs det inte ens att man är dålig och sedan är det inte direkt värt att ens fortsätta spela om man tydligen är "dålig" eller värdelös första matchen och alla ber en att dö.

Har ingen lust att ens försöka bli bättre.

Citerar Sideshow95:
Var upplever du allt detta? Låter som om du hänger på fel ställen.


CS, Starcraft, Arma, DotA och så vidare.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar moviefreak:
Bäst att lämna det så...


Som sagt. antingen detta eller plugg...
  • 0
Citerar Aaandy:
Låt mig spela mitt CS:GO i fred så är jag lugn.


Don't you worry. You can keep it
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
CS, Starcraft, Arma, DotA och så vidare.


CS och Arma spelar jag bara med vänner, så jag har egentligen ingen aning om hur online-communityt är. Starcraft och DotA kan jag dock tänka mig att det drar till sig mycket jobbiga individer. Sluta spela skräpet.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar Sideshow95:
Låter som om du tar sånt där alldeles för seriöst. Men jag kan lova att jag aldrig kännt mig nedtryckt eller påhoppad i Insurgency. Tvärt om aldrig blivit så väl bemött tidigare. Gissar att det beror på att spelet har ett väldigt dedikerat och seriöst community som faktiskt vill att spelet ska fortsätta hålla hög nivå./quote>

För seriöst? Sådant ska inte ens behöva tolereras.
Och jag tror inte på det. Tänker inte betala för att sedan bli attackerad heller så Insurgency får vara.

<quote author="Sideshow95">
Ja, squad-baserad kommunikation är bäst.


Jag och polarna kör alltid över Skype sedan typ MW2.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Öppen 21.00 - 9.00