LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Övrigt

      Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

      Midnight Club X (21.00 - 09.00)


      Citerar Sideshow95:
      Ja. Annars känns det faktiskt som midnightclub har fått lite liv igen. Roligt.


      Tyvärr krävs det att de flesta aktiva är här för att tråden ska hållas igång, så därför dör den väldigt lätt och snabbt. In ye old days rullade ju 10 sidor förbi bara man blinkade.
      Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
      • 0
      Citerar zwqase:
      Tyvärr krävs det att de flesta aktiva är här för att tråden ska hållas igång, så därför dör den väldigt lätt och snabbt. In ye old days rullade ju 10 sidor förbi bara man blinkade.


      Är ganska död så ursäktar för att jag inte tillför något större.
      I bajs växer det bäst
      • 0
      Citerar Perluck:
      Är ganska död så ursäktar för att jag inte tillför något större.


      Ja, what the hell, allt är ditt fel!
      Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
      • 0
      Citerar zwqase:
      Ja, what the hell, allt är ditt fel!


      Nooooo!
      I bajs växer det bäst
      • 0
      Visste att Perluck låg bakom det.
      Indecent exposure is fun.
      • 0
      Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
      • 0
      Citerar Mr Smiley:
      Visste att Perluck låg bakom det.


      I bajs växer det bäst
      • 0
      Citerar Humanisten:


      Det personliga brevet går inte så bra?
      Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
      • 0
      Citerar zwqase:
      Det personliga brevet går inte så bra?


      Typ
      Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
      • 0
      Citerar zwqase:
      http://comicbook.com/blog/2014/08/16/exclusive-original-unaltere
      d-cut-of-star-wars-trilogy-to-be-rele/


      If only...
      • 0
      Det värsta med ett personligt brev är att man måste skriva hur jävla awesome man är, men jag tycker ju inte att jag är så extremt awesome och hatar att ljuga eller hypa
      Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
      • 0
      Citerar Humanisten:
      Typ


      I feel ya. Skriva personligt brev brukar vara en väldigt lång process för min del.
      Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
      • 0
      Citerar Humanisten:
      Det värsta med ett personligt brev är att man måste skriva hur jävla awesome man är, men jag tycker ju inte att jag är så extremt awesome och hatar att ljuga eller hypa


      Få det att låta som om du är awesome utan att faktiskt skriva det.
      "M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
      • 0
      Citerar Humanisten:
      Det värsta med ett personligt brev är att man måste skriva hur jävla awesome man är, men jag tycker ju inte att jag är så extremt awesome och hatar att ljuga eller hypa


      Jag tycker man känner sig så fånig när man ska framhäva sig själv, och så är det svårt att hitta gränsen för att vara precis lagom kaxig.
      Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
      • 0
      Citerar zwqase:
      I feel ya. Skriva personligt brev brukar vara en väldigt lång process för min del.


      Kan man anlita spökskrivare för det?
      Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
      • 0
      Citerar Humanisten:
      Kan man anlita spökskrivare för det?


      Du får väl googla fram något personligt brev och byta ut namnet. :3
      Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
      • 0
      Citerar Humanisten:
      Det värsta med ett personligt brev är att man måste skriva hur jävla awesome man är, men jag tycker ju inte att jag är så extremt awesome och hatar att ljuga eller hypa


      Gillar det inte heller. Kan inte skriva en mening utan att känna mig obekväm...
      I bajs växer det bäst
      • 0
      Citerar Sideshow95:
      Få det att låta som om du är awesome utan att faktiskt skriva det.


      Men hur gör man det?

      Citerar zwqase:
      Jag tycker man känner sig så fånig när man ska framhäva sig själv, och så är det svårt att hitta gränsen för att vara precis lagom kaxig.


      Jag hatar att vara kaxig med folk jag inte känner.
      Och jag söker en tjänat på Game. Vad kan man egentligen skriva som är på något sätt relevant när man i princip aldrig haft ett butiksjobb?

      Tillagt 2014-08-17 02:58:
      Citerar zwqase:
      Du får väl googla fram något personligt brev och byta ut namnet. :3


      Funderar på det

      Citerar Perluck:
      Gillar det inte heller. Kan inte skriva en mening utan att känna mig obekväm...


      Det är nästan bättre att onanera offentligt utanför ett kloster än att skriva ett personligt brev
      Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
      • 0
      Citerar Humanisten:
      Men hur gör man det?


      Äsch, bara skriv vad dina starka sidor är. Om du inte kommer på något bra, dra till med vaga grejer som "stresstålig", "tålmodig" och "öppen för nya ideer".

      Det funkade för mig.
      "M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
      • 0
      Citerar Humanisten:
      Det är nästan bättre att onanera offentligt utanför ett kloster än att skriva ett personligt brev


      Ungefär.. haha. Ogillar allt som innebär att jag berättar om mig själv vare sig det är negativt eller positivt, går inte en sekund utan att jag känner vibbar av egocentrism och arrogans.

      Dumma tankar, verkligen. Känner bara att det inte är upp till mig själv att säga hur jag är utan snarare för omgivningen.
      I bajs växer det bäst
      • 0
      Citerar Perluck:
      Ungefär.. haha. Ogillar allt som innebär att jag berättar om mig själv vare sig det är negativt eller positivt, går inte en sekund utan att jag känner vibbar av egocentrism och arrogans.


      Jag har inga problem att prata om mig själv alls egentligen. Har som regel att alltid försöka svara ärligt på allt och inte ha egna hemligheter eller whatever (så om du är rädd för too much information får du vara försiktig med vad du frågar). Utan det jag har problem med är hyllande av något överlag ganska mediokert

      Citerar Sideshow95:
      Äsch, bara skriv vad dina starka sidor är. Om du inte kommer på något bra, dra till med vaga grejer som "stresstålig", "tålmodig" och "öppen för nya ideer".

      Det funkade för mig.


      Är det inte kliché dock?
      Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
      • 0
      Citerar Humanisten:
      Är det inte kliché dock?


      Jag vet inte. Antar att det är sånt folk vill se i ett personligt brev.
      "M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
      • 0
      Citerar Sideshow95:
      "öppen för nya ideer"


      Jag vet inte varför, men läste "öppen för nya idioter"...
      • 0
      Citerar Aaandy:
      Jag vet inte varför, men läste "öppen för nya idioter"...


      Haha, det funkar väl också. Antar jag.
      "M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
      • 0
      Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
      Öppen 21.00 - 9.00