Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)


Citerar Colabaronen:
Det hade underlättat en hel del för mig. Spelat Shadow of Mordor i 12 timmar och har inte lyckats ta en bild.


Skaffa en extra dator som du har capture card kopplat till B3
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Skaffa en extra dator som du har capture card kopplat till B3


B3?
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Citerar Colabaronen:
B3?


Katt med brillor, det betyder att man har swag B3
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Katt med brillor, det betyder att man har swag B3


Oh, trodde det var något program ehehe.
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Citerar Colabaronen:
Oh, trodde det var något program ehehe.


Ah, nah.
Jag hade gärna haft en dedikerad capture-dator med ett par terabyte utrymme i.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Om jag skulle testa att streama ett spel någon gång, vilket skulle man köra då?

Citerar zwqase:
http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2013/03/deal-
with-it-cat11.jpeg


Exakt B3
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Whaddup, Lurkis?
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
B3


Är den extra cool så kan man ju ge den en bak- eller framåtvänd keps med. dB3 qB3
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Citerar Humanisten:
Om jag skulle testa att streama ett spel någon gång, vilket skulle man köra då?


Vad sägs om Project Spark?
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar Straholic:
Är den extra cool så kan man ju ge den en bak- eller framåtvänd keps med. dB3 qB3


Keps är för hemska människor

Citerar zwqase:
Vad sägs om Project Spark?


Skulle folk orka sitta och se mig svära över att jag inte fattar något alls? :'D
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Whaddup, Lurkis?


Om jag senaste gången jag var naken med en flicka visste att det skulle bli sista tillfället på ett tag, så skulle jag nog inte haft så jävla bråttom därifrån. Jag vet inte varför jag gick. Blev typ överhettad. Hade svårt för att tänka. Fick för mig att jag var tvungen att gå, trots att hon gärna ville att jag skulle stanna längre. En månad eller så i efterhand så sörjer jag de förlorade timmarna. Idiotiskt egentligen men jaja.
  • 0
Citerar Humanisten:
Skulle folk orka sitta och se mig svära över att jag inte fattar något alls? :'D


Haha, sant, det skulle kanske bli för frustrerande. :3

Men något multiplayer-spel brukar väl funka?
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar zwqase:
Men något multiplayer-spel brukar väl funka?


Hmm, är inte "pro skill MLG playa" och är rädd att streamandet kanske saboterar mitt spelande, men kanske Titanfall..?

Tillagt 2014-10-13 01:19:
Citerar Lurkman:
Om jag senaste gången jag var naken med en flicka visste att det skulle bli sista tillfället på ett tag, så skulle jag nog inte haft så jävla bråttom därifrån. Jag vet inte varför jag gick. Blev typ överhettad. Hade svårt för att tänka. Fick för mig att jag var tvungen att gå, trots att hon gärna ville att jag skulle stanna längre. En månad eller så i efterhand så sörjer jag de förlorade timmarna. Idiotiskt egentligen men jaja.


Ah... Vet inte om jag känner igen mig i den situationen men det låter surt att höra
Men hey, du har inte haft en torrperiod på över fyra år i alla fall
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Hmm, är inte "pro skill MLG playa" och är rädd att streamandet kanske saboterar mitt spelande, men kanske Titanfall..?


Kanske det. Vet inte hur sugna folk är att se på Titanfall nu dock. Intresset känns hyfsat dött om jag ska vara ärlig. Men det kanske bara är jag.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar Humanisten:
Men hey, du har inte haft en torrperiod på över fyra år i alla fall


Nu ska vi inte anta saker här.
  • 0
Citerar Humanisten:
Keps är för hemska människor


Jag använder keps dagligen.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Citerar zwqase:
Kanske det. Vet inte hur sugna folk är att se på Titanfall nu dock. Intresset känns hyfsat dött om jag ska vara ärlig. Men det kanske bara är jag.


Ingen aning, har inga direkt intressanta aktuella spel som matchar min tråkiga personlighet.

Citerar Lurkman:
Nu ska vi inte anta saker här.


Men jag är proffs på att anta saker...
Jag har gått utan i fyra år och typ en månad nu :')

Citerar Straholic:
Jag använder keps dagligen.


Usch
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Jag tror jag börjar bli tjock.
hånobing
  • 0
Citerar Humanisten:
Men jag är proffs på att anta saker...
Jag har gått utan i fyra år och typ en månad nu :')


Det är ju vansinnigt svårt, och oförutsägbart. Själv saknar jag egentligen all förmåga till initiativ. Nu var det bara ett otroligt sammanträffande. Hennes kompis sa att jag skulle sätta mig bredvid henne och lägga armen om henne. Fick positiv respons så fort jag gjorde det. Sedan träffades vi ett par gånger, och efter en vecka hade det tagit slut lika fort som det började.

Livet är så jävla märkligt. Nu är det knappt som det har hänt. Det skulle lika gärna kunna vara något som jag drömt ihop.

Tillagt 2014-10-13 01:37:
Eller svårt är fel ord, men sällsynt. Iaf för mig.
  • 0
Citerar Humanisten:
Usch


Det är underbart. Använder den dock mest till att dölja mitt hår. Min frisyr är krullig, tråkig och går inte att göra något snyggt utav. Då passar en keps perfekt.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Citerar Lurkman:
Det är ju vansinnigt svårt, och oförutsägbart. Själv saknar jag egentligen all förmåga till initiativ. Nu var det bara ett otroligt sammanträffande. Hennes kompis sa att jag skulle sätta mig bredvid henne och lägga armen om henne. Fick positiv respons så fort jag gjorde det. Sedan träffades vi ett par gånger, och efter en vecka hade det tagit slut lika fort som det började.

Livet är så jävla märkligt. Nu är det knappt som det har hänt. Det skulle lika gärna kunna vara något som jag drömt ihop.


Well, positivt att få erbjudandet i alla fall
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Well, positivt att få erbjudandet i alla fall


Ja. Visserligen så känner jag mig nu typ hundra gånger ensammare än vad jag gjorde innan, men jag ångrar det inte för den sakens skull.
  • 0
Citerar Straholic:
Det är underbart. Använder den dock mest till att dölja mitt hår. Min frisyr är krullig, tråkig och går inte att göra något snyggt utav. Då passar en keps perfekt.


Bara vidriga individer har keps

Tillagt 2014-10-13 01:43:
Citerar Lurkman:
Ja. Visserligen så känner jag mig nu typ hundra gånger ensammare än vad jag gjorde innan, men jag ångrar det inte för den sakens skull.


Perhaps :/
Bättre lycka nästa gång
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Öppen 21.00 - 9.00