Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)


Citerar zwqase:
De anser nog att ett halvår innan är lite försent. Släpper man en teaser nu kan man ligga lågt när Avengers 2 börjar marknadsföras på allvar.


Kom inte första trailern för Avengers 2 typ ett halvår innan premiären? Och det är Star Wars. Folk kommer dregla över det hur nära trailern än kommer premiären.

Citerar zwqase:
Hypen för Star Wars VII svalna? U mad? O.o


Jag ogillar långa väntetider.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Kom inte första trailern för Avengers 2 typ ett halvår innan premiären? Och det är Star Wars. Folk kommer dregla över det hur nära trailern än kommer premiären.


Kanske... Avengers har ju dock fördelen att föregångaren var awesome. Star Wars... not so much.

Tillagt 2014-11-29 01:00:
Citerar Humanisten:
Jag ogillar långa väntetider.


Man blev lite deprimerad när December 2015 dök upp, ja. Men något att se fram emot i alla fall!
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
  • over
  • over
Asså wth, tydligen har rasse armen stormat på nätet, över allt läser jag att det e fel att det är en svart stormtrooper med i filmen
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Citerar over:
Asså wth, tydligen har rasse armen stormat på nätet, över allt läser jag att det e fel att det är en svart stormtrooper med i filmen


Kanske förklär han sig bara, som Luke och Han. Aren't you a little black for a stormtrooper?
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar zwqase:
Kanske... Avengers har ju dock fördelen att föregångaren var awesome. Star Wars... not so much.


De släppte en och en halv minut lång teaser och folk hypar sönder. De behöver ingen hjälp på traven med Star Wars.

Citerar over:
Asså wth, tydligen har rasse armen stormat på nätet, över allt läser jag att det e fel att det är en svart stormtrooper med i filmen


People = Dumb.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Folk är som folk brukar på internet.

Tillagt 2014-11-29 01:05:
Citerar Humanisten:
De släppte en och en halv minut lång teaser och folk hypar sönder. De behöver ingen hjälp på traven med Star Wars.


Jo, de lyckades onekligen bra. Vet inte hur de tänkt, men det finns säkert en tanke bakom.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
  • over
  • over
Citerar zwqase:
Kanske förklär han sig bara, som Luke och Han. Aren't you a little black for a stormtrooper?

Det kan mycket väl vara så, man ser liksom inte många storm troopers utan hjälm.

Tillagt 2014-11-29 01:06:
Nån här inne som använder tor?
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Citerar over:
Det kan mycket väl vara så, man ser liksom inte många storm troopers utan hjälm.


En del tror väl fortfarande att storm troopers är kloner antar jag.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar over:
Nån här inne som använder tor?


The Old Republic?

Tillagt 2014-11-29 01:08:
Citerar over:
Det kan mycket väl vara så, man ser liksom inte många storm troopers utan hjälm.


Yes, fast samtidigt; ska man ha en stormtrooper som en av huvudkaraktärerna så lär han inte kunna gå runt med hjälmen på sig hela tiden.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar zwqase:
ska man ha en stormtrooper som en av huvudkaraktärerna så lär han inte kunna gå runt med hjälmen på sig hela tiden.


Dredd <3
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Dredd <3


Jag vill ha en ny Dredd-film...
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Dredd <3


Den hjälmen förvränger dock inte rösten.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
  • over
  • over
Citerar zwqase:
The Old Republic?

Näh, anonym webläsare, läste nått om att den blivit jätte populär.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Citerar Humanisten:
Jag vill ha en ny Dredd-film...


This.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar Humanisten:
Jag vill ha en ny Dredd-film...


Ja tack.

Citerar zwqase:
Den hjälmen förvränger dock inte rösten.


Men Karl Urban gör. Lite.
Indecent exposure is fun.
  • 0
  • over
  • over
Citerar zwqase:
Yes, fast samtidigt; ska man ha en stormtrooper som en av huvudkaraktärerna så lär han inte kunna gå runt med hjälmen på sig hela tiden.

Näh men varför skulle man vilja ha en stormtrooper som huvud person ?
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Citerar over:
Näh men varför skulle man vilja ha en stormtrooper som huvud person ?


Han kanske lämnar imperiet?
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Men Karl Urban gör. Lite.


Sant, men han har inte radio-effekterna i alla fall.

Tillagt 2014-11-29 01:14:
Citerar over:
Näh men varför skulle man vilja ha en stormtrooper som huvud person ?


För vi har inte haft det tidigare. Det tråkigaste vore ju ifall detta blev A New Hope remake.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
  • over
  • over
Citerar Humanisten:
Han kanske lämnar imperiet?

Sant.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Citerar Humanisten:
Han kanske lämnar imperiet?


Flyr från dem och krashlandar på Tatooine där han stöter på Daisy Ridley (hon på speedern), kanske?
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar zwqase:
Sant, men han har inte radio-effekterna i alla fall.


Du har inte radioeffekterna!
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Du har inte radioeffekterna!


Nope. D:

Tillagt 2014-11-29 01:23:
Spekulation:

Daisy Ridley är dotter till Han och Leia som bor på Tatooine. John Boyega flyr från imperiet för att han upptäckt att sith-erna är på väg tillbaka och kraschlandar på Tatooine. Där möter han Ridley och de två flyr i Falcon (tillsammans med Han och Chewie, kanske). De jagas dock av Sith-lords och tar hjälp av rebellgrupper för att bekämpa dem.

Tillagt 2014-11-29 01:24:
(Daisy Ridley = kvinnan på speedern, John Boyega = mörkhyade stormtroopern)

Tillagt 2014-11-29 01:29:


Tillagt 2014-11-29 01:33:
Tråk. Får lov att bli Korra istället! >.>
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar zwqase:
kraschlandar på Tatooine.


Tydligen ska det inte vara på Tatooine, som ökendelarna utspelar sig på. Har för mig att någon producent nämnde det, är inte säker.

I övrigt en helt ok teaser, antar jag. Visade inget särskilt alls, förutom det faktum att projektet mycket väl. Kändes lite som något hämtat från en fanfilm, men Falcon-scenen var väldigt häftig. Hoppas dock det inte var Cumberbatch's röst i teasern, med tanke på de envisa ryktena om att han skulle få en liten roll. Fått redigt nog av den mannen och sin röst.
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Citerar moviefreak:
Hoppas dock det inte var Cumberbatch's röst i teasern, med tanke på de envisa ryktena om att han skulle få en liten roll. Fått redigt nog av den mannen och sin röst.


Jag gissar på Andy Serkis. Påminde mig om Monkey i Enslaved.

https://www.youtube.com/watch?v=2V8oa8c3SHk

Tillagt 2014-11-29 02:12:
Citerar moviefreak:
Tydligen ska det inte vara på Tatooine, som ökendelarna utspelar sig på. Har för mig att någon producent nämnde det, är inte säker.


Hm, även om det vore trevligt att se andra planeter så känns det lite: varför inte Tatooine? Om det ändå ska vara öken, liksom.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
  • over
  • over
Citerar zwqase:
Jag gissar på Andy Serkis. Påminde mig om Monkey i Enslaved.

Det är Serkis.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Öppen 21.00 - 9.00