Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)


Hm. Jobbig boss.
Indecent exposure is fun.
  • 0
14 timmar tills man har egen lya
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Hm. Jobbig boss.


Vilken?
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Citerar Colabaronen:
Vilken?


Shadow of Yharnam.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Siegfried:
14 timmar tills man har egen lya


Sicken lyx. Själv kan jag bara drömma om att flytta hemifrån för tillfället.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Better Call Saul är nice. ^w^
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Valerin:
It ain't right!


Hellre Fast 7 än Transformers 4 i alla fall. :p

Hey, btw, du ville höra om hur Majin var, right? Det var riktigt bra. Väldigt mysigt med gott om miljövariation, en lagom blandning av pussel och action. Jag hade däremot gärna önskat att dialogen var lite vassare, för handlingen i sig var rätt intressant.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Citerar zwqase:
Hey, btw, du ville höra om hur Majin var, right? Det var riktigt bra. Väldigt mysigt med gott om miljövariation, en lagom blandning av pussel och action. Jag hade däremot gärna önskat att dialogen var lite vassare, för handlingen i sig var rätt intressant.


Det var som fan. Får ta och skaffa det någon gång i framtiden då.
hånobing
  • 0
Citerar Mr Clint:
Better Call Saul är nice. ^w^


It Follows var rätt så trevlig.
André Lamartine / Gamereactor
  • 0
Citerar zwqase:
Citerar Valerin:It ain't right!

Hellre Fast 7 än Transformers 4 i alla fall. :p

Hey, btw, du ville höra om hur Majin var, right? Det var riktigt bra. Väldigt mysigt med gott om miljövariation, en lagom blandning av pussel och action. Jag hade däremot gärna önskat att dialogen var lite vassare, för handlingen i sig var rätt intressant.


Men, fucking dino robots, = Instant win
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Citerar Valerin:
Det var som fan. Får ta och skaffa det någon gång i framtiden då.


Det tycker jag! Inget mästerverk kanske, men det är en bortglömd liten pärla fler borde uppleva.

Tillagt 2015-04-07 01:29:
Citerar Siegfried:
Men, fucking dino robots, = Instant win


Nja, snarare någonting i stil med: dino bots = inte sämsta filmen någonsin. :3
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
såg precis klart Snygg sexig och singel, och jag gillade det, känns som man ska lämna tillbaka sitt manskort

echo echo echo
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Samhället.

Tillagt 2015-04-07 23:15:
Vägrade Macdonalds idag, blev fläskytterfilé med pasta och sås istället, obeskrivligt mycket godare och bättre!
It Can't Rain All the Time
  • 0
Nytt Deus Ex med Adam Jensen som huvudkaraktär. Ja, tack. <3
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Citerar Colabaronen:
Nytt Deus Ex med Adam Jensen som huvudkaraktär. Ja, tack. <3


Har verkligen saknat universumet, om något. Human Revolution var så otroligt atmosfäriskt.
hånobing
  • 0
God kväll, vad händer?
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
Citerar Straholic:
God kväll, vad händer?


Kvällsmat, jobb imorgon så blir att sova.
It Can't Rain All the Time
  • 0
Citerar Colabaronen:
Ja, tack. <3


Färdig med boken?
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Färdig med boken?


Snart, är i mitten av Selmys sista kapitel just nu. Spoiler:Tror du att Jon dog? Själv tycker jag att det är ganska säkert att han är död; knivhuggen minst fyra gånger, liksom. Finns även en teori om att han återvänder som en wight och hämnas, vilket låter väldigt osannolikt.
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Citerar moviefreak:
It Follows var rätt så trevlig.


Told ya!
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Colabaronen:
Spoiler


Spoiler:Vet inte riktigt. Tror inte det är så simpelt att han bara dör. Hade varit ovanligt drygt av George R.R Martin att göra det till en sådan cliffhanger i så fall.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Spoiler


Spoiler:Har du förresten någon koll på Rhaegar-och-Lyanna-pökar-och-är-Jons-päron-teorin?
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Citerar Colabaronen:
Spoiler


Den har jag hört, ja. Låter rimligt.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Låter rimligt.


På vilket sätt? Har noll koll på den teorin.
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Ni och era jävla spoilers.
André Lamartine / Gamereactor
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!