Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)


Citerar Räv:
massa gamla flickvänner


Citerar Räv:
massa


OBJECTION!
hånobing
  • 0
Citerar Ironfist00:
Ska jag möta AF i armbrytning måste du vara domare Stääket (vad kan jag kalla dig förutom det?). Detta pga. att det finns ett reglemente som säger så.


Kalla mig pappa.
  • 0
  • Räv
  • Räv
Citerar Ironfist00:
Haha ja såklart det är meningen! Hur länge sen var detta? Har jag hittat en 'weak spot' perhaps


Sedan flickvännerna? Säkert fem år, vid detta laget.

Citerar Ironfist00:
Minns att jag alltid var mörkrädd, kanske förståerligt då Järna har den effekten på oss vanliga dödliga.


Kan förstå det, lurar ju antisar i varje hörn i Järna.

Citerar Valerin:
OBJECTION!


Några flickvänner? Ett par?
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
Citerar Räv:
Jag kör uteslutande med det mörka Flux, det är rent och fint. De flesta andra temana är så kladdiga.

Citerar Mr Smiley:
Flux är fint.


Flux var riktigt tjusigt. Hur laddar jag ner det? D:
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Citerar moviefreak:
Södertälje Meet confirmed i Torekällberget. Snacka skit om Eskilstuna och låta NEWZ kan få fota annat än stammisarna på Crocs Inn.


Haha Crocs Inn, sen har vi Sailors Grave, Centralbaren/ Templet, Park Hotel, Stanleys... Usch jag vill inte mötas i Södertälje.
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
  • Räv
  • Räv
Citerar Colabaronen:
Flux var riktigt tjusigt. Hur laddar jag ner det? D:


Sök på Flux i Play Store.

Tillagt 2015-05-09 00:15:
Citerar Ironfist00:
Haha Crocs Inn, sen har vi Sailors Grave, Centralbaren/ Templet, Park Hotel, Stanleys... Usch jag vill inte mötas i Södertälje.


Heter inte Stanleys Plaza nu? Har inte varit ute i Södertälje på över ett år, det är bara samma folk man träffar på jobbet fast fulla och odrägliga.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
Citerar Räv:
Sök på Flux i Play Store.


Oj, såpass enkelt? Blir att göra det nu då.
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Citerar Stääket:
AF jobbar på musklerna medan Ironfist00 slöar i sängen. Vet vem jag skulle betta på i armbrytningen nu kan jag ju säga.


Ouch ligger i sängen med Pringles så du hade helt rätt, förmodligen borde du beta mot AF för det är 5:1 i odds på honom!
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
  • Räv
  • Räv
Citerar Colabaronen:
Oj, såpass enkelt?


Javisst, CM har ju inbyggd temamotor.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
Citerar Ironfist00:
Ouch ligger i sängen med Pringles så du hade helt rätt, förmodligen borde du beta mot AF för det är 5:1 i odds på honom!


Jag tror på dig min son. Du kan vinna.
  • 0
Citerar Räv:
Fuck Eskilstuna och deras gnälliga vokaler.


Jag gnäller inte.

Spoiler: wäh
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
  • Räv
  • Räv
Citerar Mr Clint:
Jaaaaaaauuuug gnaaaaaeeeeeäller inteeeieeeeee.


ftfy^
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
Citerar Räv:
ftfy^


du har aldrig hört mig prata, sådeså
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Låter som Diabetiker att uttrycka sig över sitt ogillande i skrift. Men vem är jag att säga det, var ett minst lika stort rötägg själv. Man resonerade på ett helt annat sätt då.
It Can't Rain All the Time
  • 0
Citerar Räv:
Sedan flickvännerna? Säkert fem år, vid detta laget.


Sedan skolan tänkte jag då du nämnde Vacksta men aja, ett annat svar ändå

Citerar Räv:
Kan förstå det, lurar ju antisar i varje hörn i Järna.


De som inte får nämnas, trädockor, egenstickade kläder, lukt av ostbågar och såpa, örtmediciner. Äsch nu generaliserar jag.

Citerar Räv:
Heter inte Stanleys Plaza nu? Har inte varit ute i Södertälje på över ett år, det är bara samma folk man träffar på jobbet fast fulla och odrägliga.


Stämmer säkert för jag tror jag bara varit där en gång under studenten för tre år sedan.
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
  • Räv
  • Räv
Citerar Mr Clint:
du har aldrig hört mig prata, sådeså


Haha, nej, men känner flertalet andra som är från Eskilstuna som pratar som jag beskrev, så enligt min empiriska forskning lär också du göra det.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
Citerar Stääket:
Jag tror på dig min son. Du kan vinna.


Men pappa jag är bara stark lodrätt
"The sky is not the limit, it's just the view"
  • 0
Ironfist00 vs Mr Clint i armbrytning. Vem vinner och varför? ?
  • 0
  • Räv
  • Räv
Citerar Ironfist00:
Sedan skolan tänkte jag då du nämnde Vacksta men aja, ett annat svar ändå


Haha, ja, sådana minnen också. Nyköping gick jag i skolan i, också ett jävla ställe.

Citerar Ironfist00:
De som inte får nämnas, trädockor, egenstickade kläder, lukt av ostbågar och såpa, örtmediciner. Äsch nu generaliserar jag.


Dock medelpunkten för ett av årets stora sporthöjdpunkter, så it's all good.
"If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now."
  • 0
Får återkomma en annan natt, adjö. Det var riktigt trevligt att se så många bra medlemmar här!
It Can't Rain All the Time
  • 0
Citerar Räv:
Haha, nej, men känner flertalet andra som är från Eskilstuna som pratar som jag beskrev, så enligt min empiriska forskning lär också du göra det.


Tss, jag är ju liten, tyst och blyg. Skulle aldrig prata som en halvt berusad skogsman med gråten i halsen.

'deså!
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Räv:
Haha, ja, sådana minnen också. Nyköping gick jag i skolan i, också ett jävla ställe.


Nyköping Enskilda eller? Är inte Nyköping lite nynazism eller var det fel fågel som viskade i mitt öra?

Citerar Räv:
Dock medelpunkten för ett av årets stora sporthöjdpunkter, så it's all good.


Antis vs Gruntis?
"The sky is not the limit, it's just the view"
Citerar Ageless Force:
Får återkomma en annan natt, adjö. Det var riktigt trevligt att se så många bra medlemmar här!


#SleepIs4TheWeak
Citerar Ageless Force:
Får återkomma en annan natt, adjö. Det var riktigt trevligt att se så många bra medlemmar här!


Jag säger sov gott!
"The sky is not the limit, it's just the view"

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!