Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)


Alla troféer samlade i Until Dawn. Dags att börja om på nytt och se vad som händer istället.
Henric Pettersson / Gamereactor
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Men värt att spela om för att det är grymt!

Men inte nu. Nu spelar vi MGS.


YEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAHHH BOOOOIII \m/


Citerar Humanisten:
pew-pew


die pie? :3
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Magens bubblande efter jag äter tacos..
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
lyckades knyta en scarf som Snake har i MGSV ;o;

http://i.imgur.com/Z2gl4mG.jpg
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Ekneh96:
Alla troféer samlade i Until Dawn. Dags att börja om på nytt och se vad som händer istället.


Ditt krypin visar fortfarande bara tre platina, trots att jag vet att du samlat på dig mycket mer.

Tillbaka från festen. Vill bara säga en sak, jag är världsskämt på alla typer av dans.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar AG Jati:
Citerar Ekneh96:Alla troféer samlade i Until Dawn. Dags att börja om på nytt och se vad som händer istället.

Ditt krypin visar fortfarande bara tre platina, trots att jag vet att du samlat på dig mycket mer.

Har märkt det. Av någon anledning så uppdateras det inte här på Gamereactor.
Henric Pettersson / Gamereactor
  • 0
Nu lever ju knappast blogg, live feed eller forum-sektionen. Undrar om man ens orkar stanna kvar.

Tillagt 2015-09-06 02:10:
Signerad: Världens Bästa Bloggare
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar AG Jati:
Signerad: Världens Bästa Bloggare

Världens mest självgoda bloggare***********
Henric Pettersson / Gamereactor
  • 0
Who run Bartertown?
Garçon means boy.
  • 0
God morgon.
"One of the things I learned the hard way was that it doesn't pay to get discouraged. Keeping busy and making optimism a way of life can restore your faith in yourself." - Lucille Ball
  • 0
God morgon.
  • 0
Skriva, skriva, skriva.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Här var det roligt.
Avgångstidelag
  • 0
Citerar Självmordsblond:
Här var det roligt.


Det ska inte var roligt när jag skriver.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Här var det dystert.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar Sideshow95:
Här var det dystert.


Det märks när plugget börjat för många.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Det märks när plugget börjat för många.


Ja. Inte för att här var någon överdriven aktivitet över sommaren heller.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar Sideshow95:
Ja. Inte för att här var någon överdriven aktivitet över sommaren heller.


Du var inte här så hemskt mycket men vi hade ganska mycket snack en hel del kvällar i alla fall.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Du var inte här så hemskt myckett


Nej men jag spionerade på er ändå.

Citerar Humanisten:
men vi hade ganska mycket snack en hel del kvällar i alla fall.


Ja lite drag var här väl då och då, men det är svårt att låta bli att jämföra med hur det var för ett par år sedan eller så.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar Sideshow95:
Ja lite drag var här väl då och då, men det är svårt att låta bli att jämföra med hur det var för ett par år sedan eller så.


Well,för ett par år sedan var Magnum-glassar större också men om vi alla lever i det förflutna så blir glass aldrig kul igen
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Well,för ett par år sedan var Magnum-glassar större också men om vi alla lever i det förflutna så blir glass aldrig kul igen


Jag tycker inte ens om glass.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar Sideshow95:
Jag tycker inte ens om glass.


...
...
...
...
Get out
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Get out


Det är kallt och obehagligt att äta.

Sen ser man dum ut när man äter det också för det finns liksom inget vettigt sätt att göra det på. Om man tar en tugga så ilar det i tänderna och om man slickar så tar det så lång tid att skiten hinner smälta. Det enda sättet som funkar är att typ suga i sig glassen, vilket jag har sett att flickor brukar göra, men det ser så snuskigt ut.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar Sideshow95:
Sen ser man dum ut när man äter det också för det finns liksom inget vettigt sätt att göra det på. Om man tar en tugga så ilar det i tänderna och om man slickar så tar det så lång tid att skiten hinner smälta. Det enda sättet som funkar är att typ suga i sig glassen, vilket jag har sett att flickor brukar göra, men det ser så snuskigt ut.


Du behöver levla dina glass-skills eller byta klass till tjockis...
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Öppen 21.00 - 9.00