Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)


Citerar Sideshow95:
Varsågod. Ingen jättediskografi tyvärr, men det lilla de har släppt är ganska schysst.


Du kanske kommer gilla svenska Monolord.

https://open.spotify.com/track/6shrf7iebHFJGgQLPAgCXA

Tillagt 2015-09-17 00:57:
Citerar Humanisten:
Jag är sugen på mer melodeath inspirerad av klassisk In Flames, men det är inte lätt att hitta utöver de klassiska kandidaterna som Dark Tranquility och liknande. Vill ha något lite nytt och fräscht, ironiskt nog.


Amon Amarth finns alltid. Rekommenderar annars starkt att du lyssnar på Kalmah.
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Och Google Play Musics app har hemskt användargränssnitt.

Tillagt 2015-09-17 01:01:
Citerar Colabaronen:
Amon Amarth finns alltid. Rekommenderar starkt att du lyssnar på Kalmah.


Brorsan har rekommenderat dom till och från. Inte helt min typ av growl tyvärr även om musiken i sig är awesome. I alla fall i fallet Kalmah. Amon Amarth har dock några riktigt feta låtar som Cry of the Blackbirds.

Tillagt 2015-09-17 01:01:
Om ändå In Flames kunde släppa bra musik igen
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Colabaronen:
Du kanske kommer gilla svenska Monolord.


Aldrig hört talas om faktiskt, men det låter bra. Tack, nu har jag något att göra i natt.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Tror det är Smileys fel att forumet dog.
hånobing
  • 0
Just det, Norther kan jag ju lägga till!
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Brorsan har rekommenderat dom till och från. Inte helt min typ av growl tyvärr även om musiken i sig är awesome. I alla fall i fallet Kalmah. Amon Amarth har dock några riktigt feta låtar som Cry of the Blackbirds.


Gick igenom min spellista på nästan 5000 låtar för att hitta band åt dig. Tydligen är endast Amon Amarth och Kalmah de jag kan tipsa om, men om du är ute efter vanlig death metal har jag några tusen låtar redo.
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
http://38.media.tumblr.com/7d40d838f1b2bf9199353809618ce24c/t
umblr_ndf06ye9771smnqwno2_400.gif


hehe

hee

is ridley and me :3


Citerar Valerin:
Tror det är Smileys fel att forumet dog.


we demand death by piñata!
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Colabaronen:
Gick igenom min spellista på nästan 5000 låtar för att hitta band åt dig. Tydligen är endast Amon Amarth och Kalmah de jag kan tipsa om, men om du är ute efter vanlig death metal har jag några tusen låtar redo.


Menar du "vanlig" Death Metal som typ amerikansk Death Metal i klass med Cannibal Corpse..? Nej tack :c

Tillagt 2015-09-17 01:14:
Hehe, iOS9 känns stabilt. Fick upp Apple-loggan efter att jag stängde ner Google Play...
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Polsk Death Metal borde ni lyssna på.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Citerar Humanisten:
Menar du "vanlig" Death Metal som typ amerikansk Death Metal i klass med Cannibal Corpse..? Nej tack :c


Nja, inte nödvändigtvis Cannibal Corpse. Om du vill ha rå death metal at its finest ska du lyssna på Left Hand Path av Entombed, men annars tänkte jag på mer tekniska och progressiva band.

Tillagt 2015-09-17 01:15:
Citerar Sideshow95:
Polsk Death Metal borde ni lyssna på.


Vader och Behemoth alltså. <333

Edit: Christ Agony är också bra.
"Torkel, vi diskuterar inte, vi bråkar!" - Torkels mor
  • 0
Citerar Colabaronen:
Vader och Behemoth alltså. <333


Mysigt värre
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
ständigt denna smiley
Garçon means boy.
  • 0
God afton! Vad pysslar herrskapet med ikväll?
Henric Pettersson / Gamereactor
  • 0
ish :<

Tillagt 2015-09-17 23:20:
vill ha Alnie: Islotion 2 ;o;
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Mr Clint:
vill ha Alnie: Islotion 2 ;o;

Det är du inte ensam om. Borde komma med tanke på slutet.
Henric Pettersson / Gamereactor
  • 0
Trött nu. Jobbade i butiken 09.00-22.30 idag. Var inte kul att gå hem sen.
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Ekneh96:
Det är du inte ensam om. Borde komma med tanke på slutet.


lär nog hända efter vi får Total War: Warhammer

Tillagt 2015-09-17 23:32:
Citerar Humanisten:
Trött nu. Jobbade i butiken 09.00-22.30 idag. Var inte kul att gå hem sen.


is okay, du är inte på min list :3
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Mr Clint:
lär nog hända efter vi får Total War: Warhammer

det skippar vi.

Tillagt 2015-09-17 23:39:
Citerar Humanisten:
Trött nu. Jobbade i butiken 09.00-22.30 idag. Var inte kul att gå hem sen.

Varför finns ens såna mördarpass för? När jag jobbade på Coop fick man jobba en hel helg vissa gånger vilket innebar 7.30-21.15 (lördag) och 9.30-21.15 (söndag). Underbara pengar men fan vad slut man är efteråt.
Henric Pettersson / Gamereactor
  • 0
Citerar Ekneh96:
det skippar vi.


lol nej?
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Mr Clint:
Citerar Ekneh96:det skippar vi.

lol nej?

Fuck daet shiet. : - )
Henric Pettersson / Gamereactor
  • 0
Citerar Valerin:
Tror det är Smileys fel att forumet dog.


Det dog när jag slutade blogga.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Ekneh96:
Varför finns ens såna mördarpass för? När jag jobbade på Coop fick man jobba en hel helg vissa gånger vilket innebar 7.30-21.15 (lördag) och 9.30-21.15 (söndag). Underbara pengar men fan vad slut man är efteråt.


Vi hade "nattöppet" ikväll :c
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Ekneh96:
Fuck daet shiet. : - )


strategispel is the best

få spel lyckas vara så tillfredsställande när man överlistar sin motståndare
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Mr Clint:
strategispel is the best


Vill orka med den genren..
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Vill orka med den genren..


du måste spela med rätt människor bah :3

sedan är ju Company of Heroes och World In Conflict rätt latmask-vänliga :3

Total War är också så, lite grann :3
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Öppen 21.00 - 9.00