Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)


Ska kirra en gamingburk nästa vecka, är så himla taggad att jag knappt vet var jag ska ta vägen.
film, film, film, film

mer film

I enjoy
spectating
these people
who are not real
their lives, not real
their words, not real
their feelings, not real

it's nice
Garçon means boy.
  • 0
Funderar på att spela in en video (till kanalen) där jag visar upp min bluray-samling. Har dock svårt med att komma fram till hur jag ska strukturera upp upplägget för att inte göra videon allt för tråkig.

Någon här som har tips?
  • 0
Såg en film en gång.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Såg en film en gång.

Var det True Romance?
Garçon means boy.
  • 0
Citerar yonobi:
it's nice

mjaså, vad har du kikat på? :3


Citerar Straholic:
Funderar på att spela in en video (till kanalen) där jag visar upp min bluray-samling. Har dock svårt med att komma fram till hur jag ska strukturera upp upplägget för att inte göra videon allt för tråkig.

Okay, imagine this... Tänker mig att du filmar själva hyllan först, som en överblick. Lite svepande kamerarörelser över fodralens ryggar. Sen sitter du vid nån slags skrivbord med alla blu-ray på hög på din högra sida och tittar in i kameran. Sen visar du en film i taget för kameran, inte för långt bort så man ser omslaget. Du säger titeln, och för många filmer är det inte mer än så, sen lägger du bort den till vänster. Men för de speciella filmerna, dina favoriter eller de du inte gillar eller de ovanliga, så berättar du lite om dem. Till slut ligger alla filmer på din vänstra sida. Videon slutar med att man ser dig sätta tillbaka det sista fodralet i hyllan. Överblick över hyllan igen. Då tar du fram din favoritfilm och sätter in den i läsaren. Du sitter i soffan med en skål popcorn. Filmen börjar.

The End
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
...

vill spela om the witcher 3 ^o^
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar yonobi:
Var det True Romance?


Nä det var en annan gång.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Mr Clint:
vill spela om the witcher 3 ^o^

Brukar nästan aldrig spela om spel. Är inte alltid jag spelar färdigt alla en gång heller men ändå. Har spelat om Metroid Prime, Wind Waker och (håller på med) Twilight Princess. Sen kommer jag inte på fler.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Ridley:
mjaså, vad har du kikat på? :3

True Romance.

Also Goosebumps, 10 Cloverfield Lane och Florence Foster Jenkins. it's nice, very nice

Ska spana Dope, Hail Caesar och Room, tror jag. mer film... mer, mer


Citerar Mr Smiley:
Nä det var en annan gång.

shiet
Garçon means boy.
  • 0
Citerar Ridley:
Brukar nästan aldrig spela om spel. Är inte alltid jag spelar färdigt alla en gång heller men ändå. Har spelat om Metroid Prime, Wind Waker och (håller på med) Twilight Princess. Sen kommer jag inte på fler.


:'''3

jag har spelat om fler spel än vad jag kan minnas ^o^

fast jag vill spela om the witcher 3 när final patch har kommit, och det lär hända nån gång i Maj. :'3
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar yonobi:
True Romance.

Also Goosebumps, 10 Cloverfield Lane och Florence Foster Jenkins. it's nice, very nice

Ska spana Dope, Hail Caesar och Room, tror jag. mer film... mer, mer

whaaaa...! mysmysm :3 jag har sett ingen av dem. vill mest se Caesar och 10 Clover, men de andra också. however... there is a clear contradiction in your statement just now...

Citerar yonobi:
their feelings, not real

Objection! how can feelings be not real when film is called... true romance
*polisen kommer*
take him away, boys


Citerar Mr Clint:
fast jag vill spela om the witcher 3 när final patch har kommit, och det lär hända nån gång i Maj. :'3

åhå B3
gör det du <:3
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Ridley:
however... there is a clear contradiction in your statement just now...

no! no, no no, don't do it!


Citerar Ridley:
Objection!

aughech, my ears


Citerar Ridley:
Objection! how can feelings be not real when film is called... true romance
*polisen kommer*
take him away, boys

hey, no

don't
Garçon means boy.
  • 0
Citerar Ridley:
åhå B3
gör det du <:3


mebi :''''''3
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar yonobi:
hey, no

don't

the court finds the defendant
yon obi
...
not guilty
*konfetti*

nåja


Citerar yonobi:
aughech, my ears

so you found them after all :3


Citerar Mr Clint:
mebi :''''''3

men är det inte väldigt långt? ;'3 och så har du spelat det nyss, typ.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Ridley:
men är det inte väldigt långt? ;'3 och så har du spelat det nyss, typ.


naah, jag vet inte, springer man bara igenom main quest så är det inte fruktansvärt långt :3

åsså spelar jag ju inget annat atm ändå så :'3
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Mr Clint:
åsså spelar jag ju inget annat atm ändå så :'3

;3 whatever makes you happy <:3
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Ridley:
Okay, imagine this... Tänker mig att du filmar själva hyllan först, som en överblick. Lite svepande kamerarörelser över fodralens ryggar. Sen sitter du vid nån slags skrivbord med alla blu-ray på hög på din högra sida och tittar in i kameran. Sen visar du en film i taget för kameran, inte för långt bort så man ser omslaget. Du säger titeln, och för många filmer är det inte mer än så, sen lägger du bort den till vänster. Men för de speciella filmerna, dina favoriter eller de du inte gillar eller de ovanliga, så berättar du lite om dem. Till slut ligger alla filmer på din vänstra sida. Videon slutar med att man ser dig sätta tillbaka det sista fodralet i hyllan. Överblick över hyllan igen. Då tar du fram din favoritfilm och sätter in den i läsaren. Du sitter i soffan med en skål popcorn. Filmen börjar.

The End


Riktigt bra idé, tack!
Citerar Straholic:
Riktigt bra idé, tack!

Hehe, varsågod!
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
Citerar Ridley:
whatever makes you happy


*touchy rildi*

ridl: inte så happy :'3

kim: kejrå ;3

*distraherar mig själv med sexy vidgems*
"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Mr Clint:
*touchy rildi*

ridl: inte så happy :'3

kim: kejrå ;3

>;3 damn straight


Citerar Mr Clint:
*distraherar mig själv med sexy vidgems*

/^o^/

ahjuste, måste spela mer Fenis Wright B'3
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Ridley:
ahjuste, måste spela mer Fenis Wright B'3


Vad tycker du hittills?
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Ridley:
>;3 damn straight


;*

ridl: no stop!

du ville ju vara straight ;3

ridl: damn... gay då! >:'''3

^w^


Citerar Ridley:
ahjuste, måste spela mer Fenis Wright B'3


https://www.youtube.com/watch?v=Bzst8Sc9hrs

"I believe that the feminine element dominates in nature. Women are generally stronger than men. All power of this world should be in the hands of women. Life, the world are too serious to leave it in our hands." - Andrzej Sapkowski
  • 0
Citerar Ridley:
not guilty
*konfetti*

that's not the way I remember it

there was another objection

right in the nick of time

and then I was sentenced to death probably


Citerar Ridley:
so you found them after all :3

huh? who's speaking right now?
Garçon means boy.
  • 0
Citerar Mr Clint:
^w^

;''3


Citerar Mr Clint:
https://www.youtube.com/watch?v=Bzst8Sc9hrs

>:3 no


Citerar yonobi:
and then I was sentenced to death probably

but then you escaped (tunnel apparently)
fled to another country (Arstotzka presumably)
got a new identity (yotibi perhaps)
och så sitter du och kollar på film
med öron, ibland


Citerar yonobi:
huh? who's speaking right now?

it's... uh...
Mr Yeldir
your new neighbor
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Öppen 21.00 - 9.00