Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)


Jahaja, en legend har återvänt.

Bugar: We're not worthy
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar AG Jati:
Jahaja, en legend har återvänt.

Bugar: We're not worthy


Legend är väl lite att ta i. Jag är inte bättre än någon annan.
Battle.NET: Straholic#2966 | PSN: Straholic | Steam: Straholic | XBL: Straholic
  • 0
Imorgon smäller det.

Blade Runner.

2049, alltså.

Väntan är olidlig...
André Lamartine / Gamereactor
Citerar Andre Lamartine:
Imorgon smäller det.

Blade Runner.

2049, alltså.

Väntan är olidlig...


Känner att jag kanske borde ta och kika på den första filmen snart. Har inte fått tummen ur.
Battle.NET: Straholic#2966 | PSN: Straholic | Steam: Straholic | XBL: Straholic
  • 0
Citerar Andre Lamartine:
Väntan är olidlig...

Ska du säga, jag får vänta ca 10 dagar.


Citerar Krispig:
Känner att jag kanske borde ta och kika på den första filmen snart.

Det borde du. Såg den häromdagen, har sett den ett par gånger förut också. Långsam, stämningsfull, mystisk, cool, bra.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar Ridley:
Det borde du. Såg den häromdagen, har sett den ett par gånger förut också. Långsam, stämningsfull, mystisk, cool, bra.


Alrighty then! Nästa gång jag är ute och plockar på mig en massa bluray-filmer så ska jag hålla utkik efter den.
Battle.NET: Straholic#2966 | PSN: Straholic | Steam: Straholic | XBL: Straholic
  • 0
Citerar Krispig:
Alrighty then! Nästa gång jag är ute och plockar på mig en massa bluray-filmer så ska jag hålla utkik efter den.

Mmm, borde finnas billigt vid det här laget. Final Cut är den som gäller, men det är nog svårt att hitta nån annan version på blu-ray hursomhelst.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
Alla borde checka in Blade Runner 2022, sjukt bra promo inför filmen.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar AG Jati:
Alla borde checka in Blade Runner 2022, sjukt bra promo inför filmen.

Alla tre kortfilmer är sevärda. Det är väl bara tre? Men Black Out 2022 var coolast, kanske. Och den med Bautista.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Hujedamig vad jag längtar till den nionde oktober, då släpps Wonder Woman i Sverige. Blir ett dag ett-köp för egen del. Har inte sett den ännu, men efter all god kritik man har läst lite varstans så är det svårt att hålla peppen i styr.
Battle.NET: Straholic#2966 | PSN: Straholic | Steam: Straholic | XBL: Straholic
  • 0
Godkväll.

Citerar Ridley:
Avundsjuk att du har så mycket kvar, jag är så gott som klar.


Känns som jag har spelat minst 100 timmar i nuläget och endast tagit ned två divine beasts också, skulle vara kul om det gick att se hur länge man spelat. Har jag mycket kvar av storyn så kommer jag inte klara ut detta spel i år, haha! Nästan varje gång som jag ska börja med ett main story-uppdrag så blir jag distraherad av något annat och vandrar iväg åt motsatt håll.
Scoreacek scores again
  • 0
I messed up my emo wig

Fuck dude...
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
God kväll!
Battle.NET: Straholic#2966 | PSN: Straholic | Steam: Straholic | XBL: Straholic
  • 0
God afton
Scoreacek scores again
  • 0
Fisk med nudlar eller nudlar med fisk?
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
fisk är inget vidare så ta nudlarna först
Scoreacek scores again
  • 0
Ribleh hur mår fruga...öh Clintan?
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar xX C0d lover 4 l1fe II Xx:
skulle vara kul om det gick att se hur länge man spelat.

Jag har spelat närmare 200... Det kan man se på sin användare i Switch-menyn. Går på Wii U också på något vis.


Citerar xX C0d lover 4 l1fe II Xx:
Nästan varje gång som jag ska börja med ett main story-uppdrag så blir jag distraherad av något annat och vandrar iväg åt motsatt håll.

Det är det jag gillar, känns väldigt fritt!


Citerar AG Jati:
Ribleh hur mår fruga...öh Clintan?

Bra, hoppas jag.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Sett It Comes At Night.

Den va bra, klassik atmosfär-bra.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar AG Jati:
Sett It Comes At Night.

Den va bra, klassik atmosfär-bra.


Tack för tipset, får se den imorgon då tjejen är hemma.
  • 0
Citerar AG Jati:
Sett It Comes At Night.

Den va bra, klassik atmosfär-bra.

Mjustdet, den verkar intressant.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Hot damn, det var inte igår man skrev ett blogginlägg. Kändes skönt dock. Inte igår man skrev något här inne heller, men här tycks vara dött som vanligt.
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
Nya Blade Runner är bra grejer.
Indecent exposure is fun.
Citerar zwqase:
här tycks vara dött som vanligt.

*rullar förbi som en sån där vildavästernbuske*


Citerar Mr Smiley:
Nya Blade Runner är bra grejer.

Jag vet, jag vet. Jag vet exakt hur bra den är, utan att ha sett den. Får vänta till nästa helg, blir svårt.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Givet att Thor är bästa Marvel-hjälten!
Hon försvann genom hålet i taket! Jag menar dörren till kontoret! //Kalle Anka - I Tyngdlagens Namn - Don Rosa
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Öppen 21.00 - 9.00