Gamereactor International Svenska / Dansk / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Gamereactor
Logga in medlem

Glömt lösenordet?
Jag är inte medlem men vill bli det

Eller logga in med Facebook-konto
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Midnight Club X (21.00 - 09.00)

grandtheftauto4life
grandtheftauto4life
Citerar Le Grand Blonde:
Gillar för övrigt din signatur gta4life, låter som en riktig Sahlinare eller kanske en Peter Wolodarski?

Haha, faktiskt så kommer den från det här forumet. Som jag minns det var det en medlem på GR som påstod att hans yngre bror hade fått den här frågan som hemuppgift i skolan. Vet inte om det stämmer, men citatet tyckte jag var klockrent.

Tillagt 2017-03-17 23:11:
Det skulle i och för sig lika gärna kunna vara en Wolodarski. Fy fan för DN.

Värsta är att jag jobbar för ett företag som bland annat kräver in betalning för DNs digitala tjänster. Tvingas våldtäktsduscha varje dag efter jobbet....

"Finns där något sätt för islam att på ett bra sätt integreras i det svenska samhället, eller kommer svensk trångsynthet, rädsla och respektlöshet göra detta omöjligt?"
AG Jati
AG Jati
Död hemmafest är död.

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
Le Grand Blonde
Le Grand Blonde
Citerar grandtheftauto4life:
Citerar Le Grand Blonde:Gillar för övrigt din signatur gta4life, låter som en riktig Sahlinare eller kanske en Peter Wolodarski?

Haha, faktiskt så kommer den från det här forumet. Som jag minns det var det en medlem på GR som påstod att hans yngre bror hade fått den här frågan som hemuppgift i skolan. Vet inte om det stämmer, men citatet tyckte jag var klockrent.

Tillagt 2017-03-17 23:11:
Det skulle i och för sig lika gärna kunna vara en Wolodarski. Fy fan för DN.

Värsta är att jag jobbar för ett företag som bland annat kräver in betalning för DNs digitala tjänster. Tvingas våldtäktsduscha varje dag efter jobbet....

Haha, låter på pricken som något nån övervintrad 68-marxist som gått lärarhögskolan kunnat formulera. Fantastiskt att frågan besvarar sig själv med en ledande fråga.

Låter som ett risigt jobb det, att driva in för DN:s räkning är ju som att gå Djävulens ärenden. När jag jobbade i kiosk gammalt tillbaka, så slängde jag alla morgon- och kvällstidningar då jag inte ville hjälpa medierna att tjäna pengar på mitt arbete.

Tråkigt för butikskedjan att de fick en stockkonservativ illojal tråkmåns på halsen dock

grandtheftauto4life
grandtheftauto4life
Citerar Le Grand Blonde:
Låter som ett risigt jobb det, att driva in för DN:s räkning är ju som att gå DJävulens ärenden. När jag jobbade i kiosk gammalt tillbaka, så slängde jag alla morgon- och kvällstidningar då jag inte ville hjälpa medierna att tjäna pengar på mitt arbete.

Tråkigt för butikskedjan att de fick en stockkonservativ illojal tråkmåns på halsen dock

Hahaha, respekt till dig för att du kämpade emot svensk (fake news) media. Skulle vilja göra samma sak, men misstänker att jag då åker ut med huvudet före. Börjar bli dags för mig att söka nytt jobb, men än så länge är jag en någorlunda lojal anställd.

Tillagt 2017-03-17 23:56:
Annars är jag på gott humör, jag och brorsan ska på fotboll imorgon. Visserligen bara en simpel träningsmatch, men det är alltid härligt att se blåränderna spela. Enda frågan är om vi ska åka kollektivt in eller om jag tar bilen, trots att jag druckit en del ikväll.

"Finns där något sätt för islam att på ett bra sätt integreras i det svenska samhället, eller kommer svensk trångsynthet, rädsla och respektlöshet göra detta omöjligt?"
Ridley
Ridley
Citerar X:
De coola kidsen hänger inte här längre va?

Jag är här ibland. Ganska ofta... faktiskt. Men nu ska jag nog sova... faktiskt.

Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
AG Jati
AG Jati
Bästa dealen man gjort på länge, Monster Volume 2 för enbart 29 spänn.

"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
yonobi
yonobi
I'm at the pizza hut

Garçon means boy.
moviefreak
moviefreak
Train to Busan är bra. Mycket bra. Se den.

No listening! You hear me..?
Le Grand Blonde
Le Grand Blonde
Citerar grandtheftauto4life:
Annars är jag på gott humör, jag och brorsan ska på fotboll imorgon. Visserligen bara en simpel träningsmatch, men det är alltid härligt att se blåränderna spela. Enda frågan är om vi ska åka kollektivt in eller om jag tar bilen, trots att jag druckit en del ikväll.

Asch, man kör bättre efter några pilsner
Fast jag fick en "varning" en gång när jag körde bil och drack en öl i USA. Sheriffen kom fram, knackade på bilrutan och sa klassiska "don't drink and drive, you might drop your drink"

AG Jati
AG Jati
Följande bloggar nu på GR: Switch, Switch, Switch

Kanutus
Kanutus
Läste en Youtube-kommentar om att Bioware kommer förbättra character creation till Andromeda. Det som finns tillgängligt just nu faller mig inte alls in i smaken, du har olika presets men inga möjligheter att forma om ansiktet mer än storlek eller bredd på näsan, munnen och ögonen.

Hoppas den kommentaren stämmer!

But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
yonobi
yonobi
I'm at the taco bell

Garçon means boy.
moviefreak
moviefreak
Citerar yonobi:
I'm at the taco bell

varför

Ridley
Ridley
Citerar moviefreak:
varför

tacos, presumably

Mr Smiley
Mr Smiley
Det bästa med nya Ghost in the Shell är att originalet släpps på nytt på blu-ray.

Fuck it, dude. Let's go bowling.
yonobi
yonobi
I'M AT THE COMBINATION PIZZA HUT AND TACO BELL

Garçon means boy.
moviefreak
moviefreak
Citerar yonobi:

du måste äta mer hälsosamt, annars blir du fet

yonobi
yonobi
Citerar moviefreak:
du måste äta mer hälsosamt, annars blir du fet

somebody once told me the world is gonna roll me

och man man rullar ju bättre om man är rund

Garçon means boy.
Ridley
Ridley
Citerar yonobi:

mmm gott

Citerar Mr Smiley:
Det bästa med nya Ghost in the Shell är att originalet släpps på nytt på blu-ray.

Mmm, jag borde nog kika på originalet. Nya ser cool ut, iaf.

moviefreak
moviefreak
Citerar Ridley:
Mmm, jag borde nog kika på originalet.

Och på uppföljaren.

Och på Stand Alone Complex.

Och på 2nd Gig.

Arise funkar också.

yonobi
yonobi
stupid sexy Link

Garçon means boy.
Ridley
Ridley
Citerar moviefreak:
Och på uppföljaren.

Och på Stand Alone Complex.

Och på 2nd Gig.

Arise funkar också.

Aha, okej... En sak i taget.

Citerar AG Jati:
am a sick furry

*furrykramar och furrymedicin*

Citerar yonobi:
stupid sexy Link

när du ändå går runt naken
så prova att prata med folk

https://cdn.bleedingcool.net/wp-content/uploads/2017/03/ShirtlessLink3.jpg

verkar finnas mycket nakendialog ;3

yonobi
yonobi
Citerar Ridley:
när du ändå går runt naken
så prova att prata med folk

hey
jag går inte naken, vad tror du om mig

I got some sexy clothes though ;3

Citerar Ridley:
https://cdn.bleedingcool.net/wp-content/uploads/2017/03/ShirtlessLink3.jpg

mmm, look at that delicious creamy beard

hey guess what tho
I reached the end of the main quest today! :3 not sure if I should go fight the evil thing now or continue exploring a bit first... hmm. we shall see

Garçon means boy.
Ridley
Ridley
Citerar yonobi:
I got some sexy clothes though ;3

myeah, naturally

Citerar yonobi:
vad tror du om mig

I... I'd rather not say

Citerar yonobi:
I reached the end of the main quest today! :3 not sure if I should go fight the evil thing now or continue exploring a bit first...

:0 weho
mja, ordningen är väl inte så noga

Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Öppen 21.00 - 9.00