Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Guns N' Roses


Jag lyssnar på Guns n'roses. Ett riktigt bra band med många sköna låtar.
  • 0
Guns N Roses är okey, bästa låten är November Rain, följt av Civil War. Även låtar som Michelle, Welcome to the djungle, So fine, Paradise City och många fler är också dem mycket bra.
  • 0
Jag tycker att Welcome To The Djungle är ganska bra. Men några av mina personliga favoriter är nog Paradise City , Don't Cry , November Rain.
  • 0
Händer lite då och då att man tar fram nån gammal platta o lyssnar på. Såg dom live i Globen ´92
Praise the lord pass the amunition
  • 0
Ingen har nämnt Sweet Child O' Mine? Det är deras bästa!
Per Aspera Ad Astra
  • 0
jag lyssnade på dem, och kunde allt om dem. Sen så fick jag en uppenbarelse och musiken blev bara sämre och sämre.

Tillagt 2006-12-21 13:49:
rocket queen är bäst
Raise your fists and walk around, just don't take what you need.
  • 0
Såg dem i Globen under deras senaste besök
Fan vad drag de var på paradise city och sweet child o mine
I Am the One and Only | Jag och ROCKY står för alla våra inlägg tillsammans.
  • 0
GNR är grymma! Bästa låtarna är Yesterdays, Sweet Child of Mine och Aint it Fun.
...
  • 0
Citerar Benoit:
Ingen har nämnt Sweet Child O' Mine? Det är deras bästa!


Precis! Tillsammans med Paradise City och Welcome To The Jungle
WAAAGH!!!
  • 0
det är tråkigt att hela bandet är nytt utom herr axl då.. fast man kan nog inte räkna honom som orginal medlemm han heller, med tanke på alla plastikoperationer.
Raise your fists and walk around, just don't take what you need.
  • 0
Citerar Iqaros:
Guns N Roses är okey, bästa låten är November Rain, följt av Civil War. Även låtar som Michelle, Welcome to the djungle, So fine, Paradise City och många fler är också dem mycket bra.


kan inte ha sagt det bättre skjälv... lyssnade aldrig på guns and Roses förr då jag mera var stenhård Metallica fan men har lyssnat lite på dom och dom är fan mej ganska sköna
Islam+frihet=lol
  • 0
Varför skriver ni Welcome to the Djungle? Detta är inte svenska ni vet. Tycker deras samlingsskiva är bra, med sweet child o'mine, paradise city, november rain och fler.
Det finns inget fejkat på internet
  • 0
Guns N´Roses är mycket bra.

Min bror har alla skivorna och jag lyssnar gärna igenom dem.

Estranged är bäst, tätt följd av November Rain.
Ischlo Pischlo!
  • 0
häh, detta är en vättig tråd '

jag har alla deras skivor, och den som utan tvekan är bäst är ju den första, appetite for destruction.

och sweet child o'mine + welcome to the jungle är de bästa låtarna.
-Manöver! Glädje upphör!
  • 0
gitarristen slash var ju fett sköön
"Not a big deal, you think downloading music for free is not a big deal?"
  • 0
De har några grymma låtar.
"I know I ain't doing much, doing nothing means a lot to me" - Bon Scott
  • 0
Ää, de är inte Guns N' Roses längre, de är Axl Rose och några andra. Guns N' Roses slutade existera när hela bandet, utom Axl då, slutade.
Everyman knows he is a sissy compared to Johnny Cash
  • 0
Welcome To The Jungle och Paradise City är ju gamla goa klassiker, men det är inte direkt min smak. Lyssnar mer på metal och sånt...
Praise the lord, and pass the ammunition!
  • 0
Älskar alla solon i Sweet Child O' Mine...
"I know I ain't doing much, doing nothing means a lot to me" - Bon Scott
  • 0
Gus N' Roses är Glamrock va?

Hur som helst, är de någon här som vet var man kan få en guide eller liknande är de på ett ungefär beskriver vad som kännetecknar dessa olika genres?
Everyman knows he is a sissy compared to Johnny Cash
  • 0
Citerar Benoit:
Ingen har nämnt Sweet Child O' Mine? Det är deras bästa!


En solklart på Top 3 av deras bästa låtar!

Tillagt 2007-01-05 10:37:
Deras sångare ser ut att ha skabb.
"Vote me for årets troll!"
  • 0
Citerar navyseal:
Gus N' Roses är Glamrock va?


Nja Glamrock/sleaze/hårdrock/ kanske lite metal också, nu förtiden finns det ju hur många ord som helst för olika rock stilar

Förövrigt så är Appetite For Destruction den bästa skiva som skapats med många klassiker. I mars så ska Chinease Democracy komma, tyvär har jag inte så höga förväntningar på den....
"Sure, I could have stayed in the past. I could have even been king. But in my own way, I am king. Hail to the king, baby"
  • 0
Citerar navyseal:
Gus N' Roses är Glamrock va?


Nja inte direkt va.... lite mera trashad hårdrock.


akuma - boya, appetite for destruction är den lätt bästa, den bästa låten är nog sweet child o'mine och welcome to the jungle.
-Manöver! Glädje upphör!
  • 0
Guns and Roses bestod av ett gäng Amerikanska snorungar som inte varken kundes spela eller skriva låtar, precis som alla andra sk amerikanska hårdrocksband.
Metal is my religion, Judas is my Priest
  • 0
Citerar Romper:
Guns and Roses bestod av ett gäng Amerikanska snorungar som inte varken kundes spela eller skriva låtar, precis som alla andra sk amerikanska hårdrocksband.


Jaha! Är de på så sätt? Fan, de visste jag inte. Och jag som trodde att de blev så stora tack vare just motsatsen. Men vad fel jag, och uppenbarligen, resten av världen hade. Men tack för att du påpekade de och gjorde de synligt för oss andra.
Everyman knows he is a sissy compared to Johnny Cash
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!