Svenska
nyaste
Atrás

Övrigt

Här inne pratar vi om musik, filmer, kläder och konstiga sjukdomar.

Den STORA tråden om kärlek


Citerar simpan105:
Slut med tjejen nu efter många om och men och hon hatar mig nu...
Tjejen jag låg med i helgen som även är en tjejkompis dissa jag precis för hon frågade om hon och jag någonsin kunde bli tsm igen.

De senaste 3 månaderna har haft för mycket kärlek och svek för mig!


Är du nöjd med dina val under dessa 3 månader?
Everything dies, even stars//GRs Summer Awards 2011
  • 0
Nej jag är verkligen inte nöjd med mina val de senaste 3 månaderna.
Allt har bara blivit skit liksom...


Ska försöka förklara imorgon om någon är intresserad av att höra min roliga historia...
Time is like a fuse. It's short and burning fast!
  • 0
Citerar simpan105:
Ska försöka förklara imorgon om någon är intresserad av att höra min roliga historia...


Det låter väldigt intressant!
Bacchus was here
  • 0
Nej tycker fortfarande att kärlek suger, skulle gärna förstöra den delen av mig själv så att jag kan fokusera på viktigare saker som arbete och musik.
Det kanske finns för andra men inte för mig.

Du är bara 18 år och visst kan det kännas vid den åldern att man har hela livet framför sig, du har hittat din kärlek men det betyder inte att alla andra kommer att göra det.
Är nog bäst att ignorera känslorna och inte släppa in folk längre, för så fort man gör det, och försöker visa att man förstår så hugger dom en i ryggen.
  • 0
Citerar polartoad:
Är nog bäst att ignorera känslorna och inte släppa in folk längre, för så fort man gör det, och försöker visa att man förstår så hugger dom en i ryggen.


Förstår vad?
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
Citerar polartoad:
Är nog bäst att ignorera känslorna och inte släppa in folk längre, för så fort man gör det, och försöker visa att man förstår så hugger dom en i ryggen.


Åh tack, oerhört uppmuntrande ord!
Bacchus was here
  • 0
  • kraz
  • kraz
Kärlek är nice, men jävligt ofta gör man det till något mycket större än vad det är. Det sveper liksom inte in i ens liv och fixar alla ens problem.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Men shit vad bittra alla är. Kom igen, kärlek äger!
Peace out booooiiiiiis! And girls..
  • 0
Citerar kraz:
Kärlek är nice, men jävligt ofta gör man det till något mycket större än vad det är. Det sveper liksom inte in i ens liv och fixar alla ens problem.


Precis, vad många gör är att försöka fylla hål med en partner - för att känna sig bra. Då blir det helt uppochner.
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
Citerar Bacchus:
Citerar polartoad:Är nog bäst att ignorera känslorna och inte släppa in folk längre, för så fort man gör det, och försöker visa att man förstår så hugger dom en i ryggen.

Åh tack, oerhört uppmuntrande ord!


Jag gör vad jag kan, men det var riktat mot psycho jj.
Det är bra så jag känner mig, det behöver inte vara sant för dig, kom ihåg att världen uppfattas helt olika av varje individ.
Du kanske har en chans trots allt, men för mig känns det som jag måste kämpa för varenda liten grej, känns lite löjligt. Ju mer man kämpar för vissa saker ju mer svåråtkomliga blir dom.

Citerar The Frostexx:
Citerar kraz:Kärlek är nice, men jävligt ofta gör man det till något mycket större än vad det är. Det sveper liksom inte in i ens liv och fixar alla ens problem.

Precis, vad många gör är att försöka fylla hål med en partner - för att känna sig bra. Då blir det helt uppochner.

Jovisst ska man ju fylla vissa hål på sin partner.
Men (dåliga)skämt åsido så känns ju livet bättre om man har någon speciell att dela det med.
  • 0
Citerar polartoad:
Jovisst ska man ju fylla vissa hål på sin partner.
Men (dåliga)skämt åsido så känns ju livet bättre om man har någon speciell att dela det med.


Haha, jo det är klart. Vad jag menar är att man inte ska basera sin person på sin partner.

Tillagt 2011-06-03 15:22:
Citerar polartoad:
Ju mer man kämpar för vissa saker ju mer svåråtkomliga blir dom.


Det beror ju på hur man kämpar också.
S.T.A.L.K.E.R. (Scavenger, Trespasser, Adventurer, Loner, Killer, Explorer, Robber)
  • 0
Citerar Black_prod:
Men shit vad bittra alla är. Kom igen, kärlek äger!


True, ska fråga chans på en brud under sommarn.
Får se hur det går.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Citerar Humanisten:
Haha, mitt ex var ett mirakel tyckte jag. Första tösen på 8a år som ens tittar åt mitt håll ordentligt. Men det miraklet förvandlades till hästskit tyvärr


Sånt händer
"I'm not crazy. My reality is just different than yours."
  • 0
Citerar AG Jati:
Citerar Black_prod:Men shit vad bittra alla är. Kom igen, kärlek äger!

True, ska fråga chans på en brud under sommarn.
Får se hur det går.



Fråga chans, lol
Det gör bara p12or, man dejtar träffas kysses och när tillfället är rätt så frågar man, vad tycker du, anser du att vi är tsm nu?
Det är vad jag kör med och har aldrig failat
Förutom när det går åt skogen sen när det tar slut
Time is like a fuse. It's short and burning fast!
  • 0
Citerar simpan105:
Fråga chans, lol
Det gör bara p12or


Haha, jag kommer ihåg när jag var liten och en tjej "frågade chans" på mig. Det var lääääänge sen
Att bara höra den termen får mig att känna mig gammal
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar Humanisten:
Citerar simpan105:
Fråga chans, lol
Det gör bara p12or


Haha, jag kommer ihåg när jag var liten och en tjej "frågade chans" på mig. Det var lääääänge sen
Att bara höra den termen får mig att känna mig gammal


Frågar man fortf chans
"I'm not crazy. My reality is just different than yours."
  • 0
Citerar Psycho_JJ:
Frågar man fortf chans


Tydligen. Kanske yngre fortfarande gör det
Jag umgås inte med dom åldrarna så mycket så jag har ingen aning
Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
  • 0
Citerar simpan105:
Citerar AG Jati:
Citerar Black_prod:Men shit vad bittra alla är. Kom igen, kärlek äger!

True, ska fråga chans på en brud under sommarn.
Får se hur det går.


Fråga chans, lol
Det gör bara p12or, man dejtar träffas kysses och när tillfället är rätt så frågar man, vad tycker du, anser du att vi är tsm nu?
Det är vad jag kör med och har aldrig failat
Förutom när det går åt skogen sen när det tar slut


Jag tror faktiskt aldrig att jag har dejtat innan jag blivit "tillsammans" med någon. Har varit varrierande, en bodde jag tillsammans med under en resa i en vecka, men "dejtade" aldrig. Och min nu underbara andra hälft träffade jag på krogen slumpmässigt två gånger, följde henne hem båda gångerna. ringde med henne till en fest en gång och sedan så var det klart. Inga så kallade "dejter" i något utav mina förhållanden. Har aldrig heller behövt ha ett samtal där vi förklarat oss tillsammans.

Men det är å andra sidan jag det. Man umgås och går det bra så umgås man mer och tillslut så bor man tillsammans. Varför krångla till saker liksom. Kärlek är det enklaste som finns om man slutar göra det svårt!
  • 0
Kärlek är en skön känsla, men när kärleken inte besvaras, är den smärta. Att se den man älskar vara med någon annan, det tar på den lilla själ jag har kvar.
Battlefield är bättre än CoD på alla sätt, förutom i försäljning.
  • 0
Citerar Humanisten:
Tydligen. Kanske yngre fortfarande gör det
Jag umgås inte med dom åldrarna så mycket så jag har ingen aning


I fell old :<

Citerar XxTerroristxX:
Kärlek är en skön känsla, men när kärleken inte besvaras, är den smärta. Att se den man älskar vara med någon annan, det tar på den lilla själ jag har kvar.


True but its going to get better
"I'm not crazy. My reality is just different than yours."
  • 0
Citerar XxTerroristxX:
Kärlek är en skön känsla, men när kärleken inte besvaras, är den smärta. Att se den man älskar vara med någon annan, det tar på den lilla själ jag har kvar.


Denna person, är det en föredetta partner, eller någon det aldrig blev något med?
Bacchus was here
  • 0
Ah kärlek...



Fuck it.
  • 0
Har aldrig varit kär i nån.
  • 0
Citerar Mr Aviator:
Har aldrig varit kär i nån.


Förr eller senare har du den turen eller oturen
Bacchus was here
  • 0
Citerar Mr Aviator:
Har aldrig varit kär i nån.
''



Citerar Th3 End:
Ah kärlek...

Fuck it.


Dont have that inställning
"I'm not crazy. My reality is just different than yours."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!